חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות חשובים לבחירת מתנה מיוחדת

מאת: בתיה כץימי הולדת17/06/20141799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד בתאריך או בזמן מסויים ירצה או יצטרך להפתיע את משפחתו או חבריו בשי או במתנה יפה, מרשימה ויוצאת דופן, החנויות מוצפות במתנות מכל הסוגים והמינים המתאימים לאירועים השונים.

על מנת לתת לאחד מיקירכם מתנה מרגשת ומפתיעה אתם מוזמנים לקרוא בכתבה זו מספר טיפים חשובים ומעשיים לבחירה של מתנה יפה מרגשת ומפתיעה שתהפוך את החוויה של הענקת המתנה לעוצמתית, משמחת ומשמעותית.

רעיונות חשובים לבחירת מתנה מיוחדת

1.         הטיפ הראשון, הוא טיפ מאד חשוב, אדם יכול לקבל ממשהו מתנה ששווה לא מעט כסף אולם הוא אינו זקוק למתנה הזו הוא עשוי גם לקבל סוג של מתנה ששווה שלושה דולרים והיא תשמח אותו ואפילו היא תהיה נחוצה עבורו. כאשר הינכם עומדים מול רכישת מתנה הקדישו מחשבה על מקבל המתנה וגם על הצרכים שלו האם באמת אותו שי שהינכם עומדים להגיש יהיה חיוני לו והכי חשוב תפתיע אותו.

2.         הטיפ הבא  קשור למגמה של הפרסונליזציה - התאמה אישית, יש רשתות מסויימות אשר משרתות את הלקוחות באופן אישי ויעיל כמו חנות המתנות מתנה בהקדשה אישית, חנות זו נותנת תצוגה מדהימה של תכשיטי גולדפילד ותכשיטי כסף 925 מעוצבים יחד עם שי מיוחד הקדשה לבחירתך על מגנט  את אותה הקדשה אישית אתם  מחברים וצוות האתר יוציאו לכם את האיחול על מגנט, את השרשרת החברה הטובה עונדת ואת ההקדשה עם התכשיט היא תניח במקום נגיש ואז היא תוכל להינות ממנה הרבה פעמים דבר שעושה את המתנה למקורית ולבלתי נשכחת.

3.         חשוב מאד להקדיש מחשבה רבה כשהינכם ניגשים לבחור את המתנה המיוחדת שזה אומר, להתחשב במה שמקבל המתנה אוהב או זקוק לו, מה אין לו והוא רוצה אותו, איזה דבר יצליח לשמח אותו במיוחד וכו'.

4.         טיפ הנוסף הברכה וההקדשה המצורפים למתנה המיוחדת, סיגלית ורונית קבלו מאמא מתנה זהה, שרשרת גולדפילד יפה, אך ההבדל שהיה הוא שלבת אחת צירפו לאותה מתנה הקדשה אישית על מגנט, תנחשו לבד מי מהן יותר מאושרת.

מתנות מיוחדות אינן נמדדות  במחיר שהשקעתם אלא היא נמדדת מאד בתשומת הלב שהקדשתם, ובהקדשה האישית אשר מצורפים אליה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196044 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196013 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195912 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196037 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195997 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991215 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195771 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181445 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica