חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וידאו שיווקי - המקפצה הגדולה לעסקים קטנים

מאת: איל בורגמןפרסום23/06/20142460 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שכל בעל עסק קטן יודע, התחרות על ליבו של הגולש באתרים השונים באינטרנט, בין אם במנועי החיפוש כגון גוגל ובין אם ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, היא גדולה יותר מאי פעם. כל עסק טוען שהוא הטוב ביותר בתחומו ונוהג לגבות זאת בפסקאות שיווקיות, טקסטים ואף תמונות. למרות זאת, מבחינת הצרכן הפשוט,  90% מאתרי האינטרנט או העמודים נראים זהים אחד לשני ובנויים מאותם חלקים סטנדרטיים כגון: פינת מוצרים, שירותים, אודות החברה, מפת הגעה, המלצות וכו'. למעשה, אותו לקוח פוטנציאלי מפתח סוג של קהות חושים והדבר היחיד שבולט לעין מבחינתו הם אותם מבצעים אגרסיביים והצעות לקבלת שירותים או מוצרים בחינם. זוהי אגב הסיבה המרכזית לפופולארית של אתרי הקופונים שאמנם היטיבו עם הצרכן ועשו בשבילו את העבודה הקשה, אבל הותירו לא מעט בעלי עסקים ממורמרים ומאוכזבים לאחר שלא הצליחו להגדיל את שורת הרווח הסופית. וידאו השיווקי - הדרך הטובה ביותר לבדל את עצמך למרות שכל מה שנכתב למעלה עשוי להישמע מייאש למדי, החדשות הטובות הן שעדיין יש נקודת אור בקצה המנהרה בדמות הפקה של קטעי וידאו שיווקים. וידאו שיווקי, כמו גם סרט תדמית קצר משרתים שתי מטרות חשובות : 1. הם מבדלים את העסק ממתחריו מכיוון שמדובר במדיה מסוג חדש שאין למתחרים 2. הם מאפשרים לעסק להרחיב את טווח היריעה שלו ולחדור גם לאתרים כגון יו-טיוב (במיוחד באמצעות האפשרות להפוך אותם לסרטון מקדים המשודר לפני סרטונים אחרים). לפני שממהרים לקחת מצלמה ולהתחיל לצלם, חשוב להבין כי לא כל סרטון הוא וידאו שיווקי ועליו לעמוד בכמה פרמטרים של  איכות על מנת שיוכל להיחשב לסרטון איכותי בעל מקדם מכירות גבוה. פרמטרים טכניים 1. עליו לכלול צילומים חיים (וידאו ואנימציה בעלי תנועה ולא רק תמונות מתחלפות או מצגת) 2. עליו לכלול קריינות נפרדת (עלותם של מיקרופונים אלחוטיים היא זולה מאוד כיום) ולהיות ערוך בצורה מקצועית 3. עליו להיות מצולם באמצעות ציוד ייעודי כגון מצלמת וידאו מקצועית ולא מצלמה המיועדת לשימוש בייתי בגדול, מה שחשוב לזכור הוא שחומר גלם איכותי תמיד אפשר לעבד ולהתאים לאינטרנט באיכות נמוכה יותר, אך חומר גלם שצולם באיכות נמוכה קשה מאוד לשפר לאחר מכן. פרמטרים איכותיים נושאיים כאן, הדבר החשוב ביותר הוא להפריד בין סרטון פרסומת המוכר לנו מהערוצים המסחריים בטלוויזיה ובין סרטון שיווקי או סרטון תדמית. הסרטון מהסוג הראשון הוא קצר יותר ונועד לתפוס את הצרכן בהפתעה. לעומת זאת, הסרטון מהסוג השני הוא סרטון שהצרכן בוחר לראות מרצונו החופשי. לכן, על הסרטון להעביר מסר שיווקי אחד ממוקד שייקלט במוחו של הצופה ולא ל"זרוק" עליו מכל הבא ליד במטרה לתפוס את תשומת ליבו. הסרטון גם צריך להיות קצר מספיק ולא מעיק על מנת שלא יימאס על הצופה. חלק גדול מן הסרטונים משתמשים באלמנטים לא שיגרתים או מספקים נקודת מבט ייחודית על מנת להבליט את החדשנות שבהם ולגרום לצופים לשתף אותם עם אחרים (כך שיש להשקיע פחות משאבים ואנרגיות על מנת להפיץ את הסרטון הלאה). סרטונים אחרים משכפלים אמנם הצלחה של סרטונים קיימים אך עם טוויסט קטן שמשנה את התמונה הכוללת. בכל טקטיקה שלא בוחרים, חשוב שהרעיון לסרטון עצמו יהיה מקורי ולא יתבסס יותר מדי על תבנית קיימת ומשעממת.  חברת ההפקה יכולה לעזור לכם במשימה זו, אך עליכם להיות מעורבים בכל התהליך מכיוון שאתם אלו שמכירים את העסק שלכם ונקודת החוזק שלו טוב יותר מכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל בורגמן - מנכ"ל והבעלים של חברת ההפקות Video Motion.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל בורגמן

מאת: איל בורגמןפרסום05/05/141431 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על סרט תדמית! מהו סרט תדמית? מהם יתרונותיו? למי הוא מיועד? כיצד לבחור חברת הפקה? כמה זה עולה? ועוד... איל בורגמן יעשה לכם קצת סדר בדברים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222858 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213696 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175879 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica