חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציית magic jack לשיחות בינלאומיות בחינם

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל03/07/20141052 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני כשני עשורים, כשבזק עוד הייתה מונופול בשוק התקשורת, מחירה של דקת שיחה אחת לחו"ל, לרבות ארצות הברית וקנדה, היה יכול להגיע לחמישה שקלים. לפני כשני עשורים החלו להיכנס שחקנים חדשים לשוק התקשורת המקומי והבינלאומי, מה שהוביל לנפילה חדה של רמת המחיר לרמה של עשרות אגרות לדקת שיחה, והיום כבר אפשר לנהל שיחה לחו"ל במחיר של עשר ועשרים אגורות לדקה אם אתם משוייכים לתכנית אצל אחת מספקיות השיחות הבינלאומיות.

שיחות חינם באמצעות האינטרנט

הצעד המתבקש הבא הוא ליהנות משיחות חינם לחלוטין, והשאלה היא האם זה בכלל אפשרי. ובכן, אלמלא האינטרנט, מצב זה לעולם לא היה אפשרי, אך הערך המרכזי שמספק לנו האינטרנט כיום הוא הקישוריות, והקישוריות הזאת לא מסופקת לנו בחינם. בכל חודש אנחנו משלמים עבור תשתית האינטרנט ועבור ספק האינטרנט, וכעת נותר לנו רק לנצל את הפלטפורמה האינטרנטית לטובתנו עד כמה שאפשר.

לדבר חופשי עם ארצות הברית וקנדה

אפליקציית magic jack היא אפליקציה פורצת דרך המאפשרת לנו לבצע שיחות חינם לכל טלפון נייד או נייח בארצות הברית ובקנדה, בכל עת, בכל שעה וללא כל הגבלה, והכל באמצעות טכנולוגיית VOIP ובעברית, תקשורת קולית על גבי האינטרנט. האפליקציה היא חינמית לחלוטין, אינה דורשת הרשמה כמנוי, ואינה דורשת מספר כרטיס אשראי, פשוט מתקינים את האפליקציה ומדברים חופשי לארצות הברית ולקנדה. אם יש לכם קרוב משפחה או חבר קרוב בארצות הברית ובקנדה, תוכלו לשוחח איתו כמה שרק תרצו, וזה יעלה לכם אפס שקלים, פחות ממה שהייתם משלמים על שיחות איתו פה בארץ.

שדרוג האפליקציה במגוון ערוצים

שיחות חינם באמצעות האפליקציה יכולות להתבצע לכל טלפון בארצות הברית וקנדה, גם אם לא מותקנת עליו האפליקציה של magic jack. כמו כן, ניתן לשדרג את האפליקציה במגוון ערוצים ואפשרויות, ולקבל למשל מספר טלפון מקומי בארצות הברית, אליו יכולים להתקשר תושבי ארצות הברית בעלות שיחה מקומית, והשיחה תועבר אליכם למכשיר עליו מותקנת האפליקציה. בשדרוג האפליקציה ניתן גם להרחיב את יעדי שיחות החינם למדינות נוספות מעבר לארצות הברית וקנדה. אם אתם נוהגים לערוך שיחות תדירות לחו"ל לצרכים משפחתיים, חברתיים או עסקיים, אפליקציית magic jack עשויה לשנות את כל התפיסה שלכם על עלויות של שיחות בינלאומיות.

 



תגיות המאמר: magic jack


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

roy vaknin

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת roy vaknin

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל26/08/141097 צפיות
יש היום הרבה מאוד עסקים בארץ שצריכים ליצור ולשמור על קשרים עסקיים עם גורמים בחו"ל. בין אם מדובר על ספקים או לקוחות, יותר ויותר חברות קטנות וגדולות מתקשרות על בסיס יומי לארצות הברית, לקנדה ולמדינות נוספות רבות בעולם.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל18/08/14896 צפיות
כבעל עסק שמנהל קשרים עסקיים עם מדינות זרות, נחוץ לך פיתרון נוח, יעיל, זמין ובעלות נמוכה, שיאפשר לעסק שלך להיות בקשר טלפוני שוטף עם לקוחות, ספקים ואנשי קשר אחרים בחו"ל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141359 צפיות
אם הבן או הבת שלכם נסעו לארצות הברית כדי לעבוד בעבודה מזדמנת, והחליטו בסופו של דבר להישאר שם ולבנות את חייהם, אם המשפחה שלכם עשתה רילוקיישן לארצות הברית, אם העסק שלכם נוהג לבצע שיחות לחול בהיקפים גדולים, או אם יש לכם קרובי משפחה וחברים שפשוט גרים בחו"ל

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141234 צפיות
בעבר, כשחברת בזק הייתה המונופול של השיחות הבינלאומיות, הייתה רק דרך אחת לבצע חיוג לחול. החיוג היה מתבצע על ידי חיוג פעמיים אפס, לאחר מכן קידומת המדינה אליה רוצים להתקשר

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141117 צפיות
אחד היעדים הבינלאומיים שזוכים לרמת המחירים הנמוכה ביותר אצל ספקיות השיחות הבינלאומיות הוא ארצות הברית.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141167 צפיות
אם אתם רוצים להתחיל לחסוך בשיחות שלכם לחו"ל, אפליקציית מג'יק ג'ק היא בדיוק המקום בו להתחיל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל03/07/141376 צפיות
בדרך כלל, כאשר מציעים לכם דבר מה בחינם, זה יהיה בהחלט נורמלי מבחינתכם אם תחשבו שמישהו מנסה לסדר אתכם, מישהו מנסה להבטיח לכם ארוחת חינם, כשלכם ברור שבחיים אין ארוחות חינם.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica