חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיחות לקנדה

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל26/08/20141097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש היום  הרבה מאוד עסקים בארץ שצריכים ליצור ולשמור על קשרים עסקיים עם גורמים בחו"ל. בין אם מדובר על ספקים או לקוחות, יותר ויותר חברות קטנות וגדולות מתקשרות על בסיס יומי לארצות הברית, לקנדה ולמדינות נוספות רבות בעולם. מלבד העלות הגבוהה שהשיחות האלו גובות מכל חברה, איכות השיחה הירודה יכולה לגרום לבעיות של ממש בעסק. בנוסף, יכול להיות בעייתי מאוד לבקש מכל לקוח ולקוח (במיוחד אם עוד אין איתו קשר פעיל) להתקין תוכנה מיוחדת בשביל לבצע את השיחות. הפתרון לכל אלו הוא מג'יק ג'ק.

מג'יק ג'ק

מג'יק ג'ק היא אפליקציה חינמית שיכולה לעזור לכל מי שצריך לבצע שיחות לקנדה או לארצות הברית. האפליקציה החינמית הזו מותקנת בקלות על גבי כל טלפון חכם של אפל (אייפונים) או טלפונים עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד (סמסונג גלקסי ועוד). לאחר ההתקנה, יוצג בפניכם מסך פשוט ונוח, דרכו תוכלו להתקשר לכל יעד בארצות הברית ובקנדה בקלות, ויותר חשוב – בחינם. כן, האפליקציה מציעה שיחות ללא הגבלה לכל מדינה בארצות הברית ולכל קנדה, באפס שקלים לדקה. זו תכנית שקשה מאוד להתחרות בה.

להתקין אותה רק על הטלפון של הצד המחייג

כדי לשמור על השימוש באפליקציה נוח ככל הניתן, יש להתקין אותה רק על הטלפון של הצד המחייג. אם אתם אלו שמבצעים את השיחות לחו"ל, תצטרכו להוריד את מג'יק ג'ק לטלפון שלכם ולבצע שיחות לקנדה או לארה"ב מתוך התוכנה. הצד שמקבל את השיחה, לעומת זאת, אפילו לא צריך לדעת שאתם מתקשרים אליו מהתוכנה. הוא יראה את המספר הישראלי שלכם בתור שיחה מזוהה, ויקבל את השיחה. בסופו של דבר, אף אחד מכם לא יקבל חיוב כלשהו, ושניכם תיהנו מאיכות שיחה גבוהה וקו יציב שלא מתנתק.

מג'יק ג'ק לעסקים

עסקים מסוימים יוכלו להיעזר מאוד בחלק מהתכונות בתשלום שמציעה מג'יק ג'ק. תמורת כמה שקלים, תוכלו לקבל מספר טלפון אמריקאי אליו לקוחות יוכלו להתקשר ולהגיע אליכם, וזה יהיה המספר שיראו כשתתקשרו מהתוכנה. בנוסף, ניתן להתקשר מתוך מג'יק ג'ק למדינות נוספות בעולם בעלות נמוכה במיוחד.

 



תגיות המאמר: שיחות לקנדה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

roy vaknin

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת roy vaknin

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל18/08/14896 צפיות
כבעל עסק שמנהל קשרים עסקיים עם מדינות זרות, נחוץ לך פיתרון נוח, יעיל, זמין ובעלות נמוכה, שיאפשר לעסק שלך להיות בקשר טלפוני שוטף עם לקוחות, ספקים ואנשי קשר אחרים בחו"ל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141359 צפיות
אם הבן או הבת שלכם נסעו לארצות הברית כדי לעבוד בעבודה מזדמנת, והחליטו בסופו של דבר להישאר שם ולבנות את חייהם, אם המשפחה שלכם עשתה רילוקיישן לארצות הברית, אם העסק שלכם נוהג לבצע שיחות לחול בהיקפים גדולים, או אם יש לכם קרובי משפחה וחברים שפשוט גרים בחו"ל

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141234 צפיות
בעבר, כשחברת בזק הייתה המונופול של השיחות הבינלאומיות, הייתה רק דרך אחת לבצע חיוג לחול. החיוג היה מתבצע על ידי חיוג פעמיים אפס, לאחר מכן קידומת המדינה אליה רוצים להתקשר

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141117 צפיות
אחד היעדים הבינלאומיים שזוכים לרמת המחירים הנמוכה ביותר אצל ספקיות השיחות הבינלאומיות הוא ארצות הברית.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141167 צפיות
אם אתם רוצים להתחיל לחסוך בשיחות שלכם לחו"ל, אפליקציית מג'יק ג'ק היא בדיוק המקום בו להתחיל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל03/07/141377 צפיות
בדרך כלל, כאשר מציעים לכם דבר מה בחינם, זה יהיה בהחלט נורמלי מבחינתכם אם תחשבו שמישהו מנסה לסדר אתכם, מישהו מנסה להבטיח לכם ארוחת חינם, כשלכם ברור שבחיים אין ארוחות חינם.

מאת: roy vakninפיננסים וכספים - כללי 03/07/141745 צפיות
שיחות חינם לכל מקום בעולם הוא לא דבר חדש, אבל גם לא ממש ישן ורגיל. מרבית האנשים עדיין מבצעים שיחות בינלאומיות בצורה המסורתית

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica