חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"הכוכבים לא משקרים" גילה זוהר

מאת: GILA ZOHARאסטרולוגיה10/07/20143505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הכוכבים לא משקרים"

המאמר בא להציג לך אסטרולוגיה כאשר ההדגש בו הוא על נתונים מדעיים של נ.א.ס.א סוכנות החלל האמריקאית ממנה אני כאסטרולוגית מקבלת נתונים המצביעים על מיקומה של כל פלנטה  במערכת השמש

(לא צריך טלסקופ נ.א.ס.א "חסכה" לנו).

מה פרוש "מיקום"-

מערכת השמש שלנו מורכבת מהפלנטות המרכזיות המקיפותאותה הכוללות את כדור הארץ שלנו ויחד איתו ומלווה אותו הוא הירח ובמסלול ידוע מראש נע כוכב מרקיורי, ונוס, מרס, יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון פלוטו וגם כירו כוכב חדש יחסית ואם הזמן נדע מה השפעתו עלינו .

המערכת הנ"ל מוקפת במערכת כוכבי שבת אשר חולקו באופן שרירותי לקבוצות קבוצות אשר קיבלו שמות המקובלים כשמות המזלות. מטרת החלוקה היא לתת לנו נקודות ציון ,כדי שנוכל למקם את השינוי ב"מסע" הכוכבים סביב השמש, ובאופן הזה לדוגמא נדע כי בזמן הלידה השמש היתה מול מזל עקרב, אריה, גדי, תאומים וכו'.

ושאר הכוכבים גם הם היו במקום מסוים מול המזלות ובזוית מסוימת ביחס לכדור הארץ ובינהם נוצרו שדות מגנטיים המושפעים משינוי המרחק בניהם.

כמו כן תנועה חשובה היא של  כדור הארץ הנע סביב צירו וגורם לכך  שהאופק משתנה אף הוא את המזל כמידי שעתיים.

ובל נשכח כי הפלנטות הן מעין מגנטים ענקיים הנעים סביב השמש וסביב עצמם וכל אחד מהם מורכב מחומרים אחרים. קימת השפעה הדדית בינהם . כשהיינו ילדים ולמדנו על מגנטים והשפעת תזוזתם על עופרת או על הכוחות אשר חשנו כאשר קירבנו אותם זה לזה או הרחקנו? תהליך כזה בדיוק קורה לנו בגלקסיה שלנו .

ולכן ...אנו כל כך מושפעים מכל אשר קורה במערכת השמש שלנו ,הפלנטות הנעות ואלה שאינן נעות והכוחות שבינהן ,דוגמא ידועה ומוכחת ע"י האסטרופיסיקה היא השפעת הירח על הנוזלים על פני כדור הארץ גאות ושפל ועוד והרי בני האדם הם חלק מכדור הארץ, בגוף האדם מכיל 80% נוזלים . כמעט כל היסודות (טבלת מנדלייב) אשר נימצאים בכדור שלנו נימצאים בגופנו .

במאמרים הבאים אנסה לשפוך לכם אור נוסף על האסטרולוגיה ואנסה בהדרגה לתקן את התדמית הקיימת ביחס אליה.

בנתיים תוכלו לבקר באתר שלי

http://www.starsway1.com.

Starsway10@gmail.com

ולשאול שאלות ככל העולה בדעתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gila zohar

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת GILA ZOHAR

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912700 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198660 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182308 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188913 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172023 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica