חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תא צילום שקוף לאירועים

מאת: שרון כהןהפקות אירועים12/07/20144505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
האירוע שלכם מתקרב, אתם רצים כל היום ממקום למקום ואין לכם זמן לנשום. חשוב לכם לא לעשות פאדיחות ואני בהחלט יכול להבין אתכם. אף אחד לא רוצה שידברו על האירוע שלו מאחורי הגב.

השקעתם לא מעט זמן בחיפוש האולם הכי יפה, הצלם הכי מוכשר, התקליטן הכי שמח ועכשיו אתם מחפשים תא צילום או מגנטים לאירועים שיעלו חיוך על פני האורחים ויתנו להם מזכרת מהאירוע שתשאר איתם לנצח.

אבל זה יכול להיות כאב ראש לא קטן.

איך תדעו שלא מדובר בחברה חובבנית שתבריז ותיעלם לכם ביום האירוע? איך תדעו שלא עוקצים אתכם במחיר? והכי חשוב, איך תדעו אם המגנטים באיכות גבוהה ולא ידהו כבר לאחר חודשיים?

בדיוק בשביל זה יצרתי את Face It. אמנם אנו מספקים גם שירות צילום מגנטים לאירועים רגיל, אך תא הצילום שלנו הוא השוס האמיתי – תא מהפנט שיהפוך מגנטים פשוטים לחוויה זוהרת, נדירה ובלתי נשכחת.

"לצוות פייסיט אירועים היקר ברצוני להודות להוקיר ולשבח אתכם על המקצועיות, הזרימה והנדיבות הכל נערך בטוב טעם תוך שימת דגש לכל הפרטים פשוט עשיתם את האירוע יישר כוח ותודה על ערב נפלא עם המון מזכרות ואנרגיה טובות בזכותכם"

רחל מקובסקי

. "הם לא הבינו מה התא הזה עושה שם אך מהר מאוד נדהמו כשהחל לזהור ולהפעיל את כולם!"

כבר יצא לכם לראות תא צילום באירוע?

עכשיו דמיינו את זה פי עשרים יותר מרשים. התא שלנו שקוף לחלוטין ומואר בעזרת רצפת תאורה מרהיבה וצבעונית הגורמת לו להיראות יותר כמו רהיט יקרתי ומפואר היושב לו בגאווה סמוך לרחבת הריקודים.

במקום שצלם יבוא ויטריד אותם, האורחים ניגשים לתא באופן עצמאי ומצטלמים באופן מבדר במיוחד בעזרת ערימת התחפושות והאביזרים הססגוניים שאנו מביאים לאירוע. תמונות מגנט יחכו להם תוך עשרים שניות מחוץ לתא.

את התא בנינו מחומרים מאוד ספציפיים כדי שהתאורה מבחוץ והתאורה מבפנים ישתלבו לשואו לא נורמלי וכדי להבטיח אקסוטיקה נהדרת לסרטוני הברכות שהאורחים מצלמים.

יודעים מה הדבר שהכי משמח אותי? טלפון מלקוחות המודים לי ומספרים שהחברים בעבודה לא מפסיקים לדבר על התא מאז האירוע.

"אזהרה: 98 אחוז מהמגנטים לאירועים בישראל מתקלפים ודוהים כבר לאחר חודשיים"

"שרון!, אשתי פנתה אלי לפני מספר שנים, "איך יכול להיות שהמגנט מהחתונה של נירה כבר הספיק לדהות? שפכת עליו משהו?"

פייסיט עדיין לא נולדה בזמנו אך כיום ברור לי מדוע רוב תמונות המגנט בישראל דוהות ומתקלפות כל כך מהר. הבעיה אינה במגנטים עצמם אלא במדפסת.

רוב החברות כיום משתמשות במדפסות דיו רגילות, כאלה שעולות כמה מאות שקלים בהום סנטר. אנו בין הבודדים בארץ שמשתמשים במדפסת HITI המקצועית, מדפסת שעולה קרוב לעשרת אלפים ש"ח ומדפיסה בשיטה תרמית שכוללת ציפוי השומר על עומק הצבע לאורך עשרות שנים.

המגנטים שלנו לא מתקלפים ולא דוהים, ממש כמו תמונות הילדות שיש לנו באלבומים של פעם. לא סתם אני מתחייב לאחריות של עשרים שנה. אם תגלו שהמגנטים דהו מתישהו בעשרים השנים הקרובות – כל כספכם חזרה. דיל?

בעוד אחרים מקבלים מגנט סיני רעוע וזול, לאורחים שלכם תישאר תמונה יוקרתית שתגרום להיזכר באירוע ולהזיל דמעה גם בעוד שלושים שנה.

חוששים שהרחבה תהיה ריקה ואף אחד לא יקום לרקוד?

השקעתי המון כסף וחודשים רבים כדי לבנות את התוכנה האופטימלית לתאי צילום, תוכנה בה רק אנו משתמשים. התוכנה בנויה כך שכל אדם שנכנס לתא הצילום יוצא עם תמונה תוך חצי דקה כך שאף פעם לא נוצרים פקקים.

תא הצילום שלנו ממוקם אסטרטגית צמוד לרחבה ובזכות המדפסת התרמית והתוכנה המתקדמת מבטיח זרימה טבעית וקבועה של אורחים הישר אל הרחבה.

רחבת הריקודים שלכם תהיה מלאה, תוססת וצבעונית משאי פעם ראיתם.

הזילו דמעה של התרגשות בעוד ארבעים שנה נוסף לתמונות, תא הצילום שלנו מאפשר לאורחים לצלם גם סרטוני וידאו של עצמם מברכים כמזכרת יפה עבורכם. אזהרה: כשתצפו בהם בעוד כמה שנים אתם עלולים להזיל דמעה של התרגשות או צחוק היסטרי מכמות השטויות שאלכוהול גורם לאנשים להוציא מהפה :)

שקט נפשי: חסכו זמן וכאבי ראש אנו בפייסיט נותנים לכם את השקט הנפשי ומסירים כל דאגה מלבכם כדי שתוכלו לנתב את האנרגיה למה שחשוב – האירוע עצמו. אנו מגיעים מוקדם מאוד לאירוע כדי להבטיח שהכל זורם כמו שצריך מאחורי הקלעים.

בנוסף, על מנת לבנות את התוכנה המיוחדת לא חסכנו שקל וגייסנו צוות תכנתים ייעודי. הגרסא הראשונית הורצה במשך מספר חודשי בדיקה ובגרסתה הסופית מתפקדת באופן מושלם ללא צורך בשום זמן אחזקה. אתם יכולים לסמוך עליה שתפעל ללא רבב בכל פעם שנכנס אורח אל התא ותשלח להדפסה את תמונת המגנט ללא שום תקלות מיותרות.

כיצד תא הצילום שלנו יכול לחסוך לכם קרוב ל1000 ש"ח? אם הייתם פונים לצלם מגנטים או תא צילום רגיל – הייתם משלמים את אותו המחיר שתשלמו לנו אך מקבלים חצי מכמות המגנטים שתקבלו אצלנו. מדוע? בזכות התוכנה הייעודית, המדפסת התרמית ומדיניות המגנטים ללא הגבלה שלנו.

אנחנו גם לא חוסכים בחומרים וכל תמונה אצלנו יוצאת בשני עותקים, אנשים מצטלמים בזוגות ואנחנו לא רוצים שמישהו ישאר ללא מזכרת. התא הוא חופשי וללא הגבלה לאורך כל האירוע וכולם יכולים להצטלם כמה שבא להם כך שהחסכון בכסף הוא עצום.

שירות אדיב, נעים ואישי לאורך השנים דאגתי שפייסיט יישאר צוות בוטיק קטן ומשפחתי. כולנו חברים טובים שגדלו יחד באותו הבית מילדות ומגיעים לכל אירוע במטרה עיקרית לתת פאן לאנשים ולהתמזג בשמחת האירוע. לא תראו אותנו אף פעם לא מחויכים.

אנחנו לא ה'טיפוסים' שאתם רגילים לראות עם מצלמה באירועים. חשוב לי שתהיה לכם ולאורחים החוויה הכי טובה שאפשר לבקש, גם מבחינה אנושית. זה בסופו של דבר המפתח לכל. מגנטים עושים באהבה או לא עושים בכלל.

אז מה אתם בעצם מקבלים? תא צילום שקוף לאירועים בעיצוב יקרתי ותאורה מרהיבה.

צילום חופשי ללא הגבלה של תמונות מגנטים.

הקלטת ברכות וידאו באיכות HD שיהיו למזכרת מדהימה.

תמונות מגנט באיכות מעבדת צילום תודות למדפסת התרמית.

שלל מסגרות ועיצובים שאתם יכולים לבחור.

ערימת תחפושות ואביזרים שיהפכו את החוויה לססגונית עוד יותר.

העלאה ישירה של כל התמונות לפייסבוק.

דיסק-און-קי עם כל התמונות וברכות הוידאו כמזכרת.

"אני חייבת לשבח את פייסיט אירועים!!! התחתנתי לא מזמן והזמנתי תא צילום. היחס היה כל כך חם וטוב. המנהל בן אדם סבלני, מסור, אמין וכיף לעבוד איתו. התא צילום היה הצלחה מסחררת!!! אנשים לא מפסיקים לדבר על הדבר הזה!! התא צילום כלל מגנטים שאנשים הצטלמו למגנט שיצא מיד וצילום וידיאו שאנשים צילמו את עצמם והקליטו ברכות.

שרון (המנהל) היה מדהים, הוא העלה את כל התמונות שאנשים הצטלמו בתא צילום לפייסבוק ואנשים ממש התלהבו. אני ממליצה בחום ובאהבה על פייסיט אירועים.

תודה, תודה, תודה :)"

קארין טראוב

***

תפו תפו תפו אנחנו עמוסים בעבודה מדי שבוע. אני ממליץ להתקשר כמה שיותר מהר כדי לשמור את התאריך לפני שיהיה מלא.

עד כמה שתא הצילום שלנו אטרקטיבי, הנתונים מספרים שהרבה מכם לא יתקשרו. אמנם זה בסדר גמור מבחינתי מבחינה עסקית – אך אני מעט מוטרד ברמה האישית. אני יודע כמה מרוצים ואסירי תודה הלקוחות שלי בסוף האירוע וכואב לי שגם אחרים לא יהנו כמוהם רק בגלל שמשהו לא היה להם ברור. ישבתי וחשבתי מה יכול למנוע מאנשים להתקשר:

"לא הבנתי איך התא הזה בעצם עובד"

פשוט מאוד: נכנסים אל התא עם מי שרוצים -> שמים על עצמכם משהו ומצטלמים  -> יוצאים מהתא ותמונת המגנט מחכה בחוץ.

"זה נשמע יקר מדי"

לא ולא.

המחירים שלנו זהים לשאר המחירים בשוק אך כמו שכבר כתבתי, התמורה אצלנו גבוהה הרבה יותר. התוכנה החדשנית פלוס הספק המדפסת התרמית פלוס העובדה שאיננו מגבילים בכמות המגנטים גורמת לכך שתקבלו הרבה הרבה יותר מגנטים תמורת אותו המחיר.

"איך אני יודע שתא הצילום לא ירוקן לי את הרחבה?"

כמו שכבר כתבתי,

בעוד המון חברות מעמידות את התא בפינה רחוקה (לא כל התאים שקופים וזוהרים ומתאימים לרחבת הריקודים) – אנו בפייסיט ממקמים אותו ממש צמוד אליה ומבטיחים תזרים קבוע של אורחים מהתא חזרה אל הרחבה. באופן אירוני – לא רק שהתא אינו מבריח אנשים, הוא גורם לרחבה להתמלא עוד יותר.

"איך אני יודע שלא תבריזו לי?"

המון אנשים מפחדים שיבריזו להם אחרי ששילמו מראש על מגנטים לחתונה או כל אירוע אחר. אצלנו אתם משלמים אך ורק בסוף האירוע כך שאין לכם מה לדאוג.

"האם הולך תא צילום לחתונה?"

בהחלט! חצי מהלקוחות שלנו הם זוגות נישאים. אם אתם מחפשים מזכרות לחתונה שכולם יזכרו – קשה לי לחשוב על משהו עדיף מתא צילום.

"יש לכם עוד גימיקים או אטרקציות לאירועים חוץ מתא צילום?"

תא צילום לאירועים זה הדובדבן של פייסיט אך אנו מציעים גם כפתורי מגנט, מחזיקי מפתחות וכמובן צילום רגיל של מגנטים לארועים – כאשר כולם עשויים מחומרים משובחים ויוצאים מאותה מדפסת תרמית השומרת על הברק והצבעים הטבעיים לכל החיים. כולם גם מגיעים תחת אחריות ל20 שנה.

"יצא לי לראות מגנטים לבר מצווה וחתונות עם עיצוב מכוער מאוד"

לצערי נפוצה מאוד הסיטואציה בה צלם מגנטים לאירוע מחליט שהוא גם מעצב גרפי. התוצאה, כמובן, צפויה מאוד – תמונות מגנט עם עיצוב מזעזע הרחוקות מאוד מלהיות מזכרות לאירועים יפים. תמיד תמיד בדקו טוב טוב והקפידו שיהיה מעצב גרפי מוכשר מאחורי השירות מגנטים לאירוע בו אתם מעוניינים. בפייסיט כמובן אין לכם מה לדאוג, כל העיצובים והמסגרות שלנו נעשם בידי גרפיקאי מיומן.

"איפה אתם עובדים?"

אנחנו עושים המון מגנטים לאירועים בצפון ובמרכז אך בגדול אנו עובדים בכל הארץ. מגנטים בצפון, דרום או מרכז – זה לא משנה לנו, ישראל קטנטונת.

"שרון – תודה רבה על אירוע מקסים. כולם בלי יוצא מן הכלל נהנו מהמגנטים ומהצוות הסבלני והמקצועי שלך. נשמח להמליץ – משפחת ברנר – בר מצווה עמית 25.6.13"

דורון ברנר

.

ולאלה שרפרפו עד למטה בלי לקרוא, אם אתם מעוניינים במגנטים זולים שמתקלפים כבר אחרי חודשיים, אנחנו לא המקום הנכון. אך אם אתם רוצים תמונות מגנט משובחות היוצאות ממדפסת תרמית ושורדות גם לאורך שלושים שנה, תא הצילום שלנו מושלם לעבודה. יחד עם חוויה זוהרת, מחיר מצוין ואחריות מלאה לעשרים שנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

faceit - אטרקציות לאירועים

www.f-it.co.il

0509030901

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון כהן

מאת: שרון כהןאירועים עסקיים05/03/12853 צפיות
בעיצוב ותכנון מחזיקי מפתחות לאירועים יש המון אפשרויות למקוריים ביננו וצריך רק לדעת לבחור. מחזיק המפתחות מכיל שני צדדים ויש למלא אותם בתמונה יצירתית ויפה. אפשר לשים מצד אחד של מחזיק המפתחות תמונה מוצלחת של האורחים שלכם שצולמה על ידי צלם מקצועי במהלך האירוע, תוך דקות היא מודפסת על מחזיק מפתחות ולאורח רק נותר לאתר את תמונתו על הלוח. ניתן גם לשים על המחזיק מפתחות לאירועים תמונה של בעלי השמחה. אפילו תמונה של החתן והכלה שצולמה עוד בצהרי היום לאור השמש לאחר שסיימו להתארגן ולהתאפר

מאת: שרון כהןהפקות אירועים05/03/12687 צפיות
רצינו שיזכרו, בואו נזכיר להם, מגנטים לאירועים עם תמונה של כל אורח של faceitהם הדרך הטובה, הנעימה והנוחה ביותר להזכיר לאורחים שלכם גם חודשים אחרי שהאירוע עבר, שהם היו שם, נהנו ושמחו יחד אתכם. מגנטים לאירועים הם דבר נפוץ, חברות רבות מספקות את השירות

מאת: שרון כהןאירועים וחתונות – כללי05/03/12828 צפיות
כפתור מגנט הוא מוצר חדשני שהארץ עדיין לא ראתה ויהווה את החידוש והגיוון לאירוע שלכם. המוזמנים שלכם לא ראו מעולם כזה דבר וכפתורי מגנט שיחולקו להם חופשי בערב האירוע יהיו הפתעה נעימה ומזכרת יקרה לשנים ארוכות. הודות לחומרים המעולים בהם אנו משתמשים המזכרת אכן תשמר לשנים ארוכות וטעם השמחה שהייתה באירוע שלכם יישאר בפה לכל אותן שנים. כך תזכו לאירוע שונה מהשאר ותשברו את הרצף המשעמם של אירועים שאין בהם חידוש

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195896 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica