חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלה לעם - אדם במשבר

מאת: קבלה לעםקבלה03/08/2014775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אנו רואים שכלל בני האדם בעולם הם חלק ממערכת אחת, גוף אחד, למרות העובדה שהאגו גדל בכל אדם ומחייב אותו לבצע חשבון אגואיסטי בלבד- התלות ההדדית והקשר בין כלל האנשות מתגלה עתה כדבר שעלול להזיק לנו אם לא נתחיל לקחת אותו ברצינות. מגלה לנגד עיניינו מערכת קשרים בה כל אדם פרטי תלוי בכולם. ניתן לראות זאת בבירור אך ניתן גם להתעלם מזה, עדין לא כולנו מצליחים לראות את התלות ההדית שלנו זה בה ואת הקשר לחיים הטובים שאנו יכולים ליצור בתוך מערכת קשרים נכונה. כשאותה מערכת קשר ביניינו תתגלה בכל עוצמתה אנו נראה באיזה פער אנו עומדים וזה לא רחוק מאיתנו.

את אותן מגמות לגילוי מערכת הקשרים ביניינו והאסונות שיגיעו איתן בהכרך ניתן לראות ב2 מגמות:

1. אם נסתכל על חיינו נראה שכך נבנים החיים שלנו מאז הילדות ולא ניתן לעצור את זה. אותו התהליך שעוברת חתיכת פלסטיק, פיסת נייר, חוט חשמל, או בגד שאנו לובשים עוברים דרך אותה מערכת קשרים כלשהי שקיימת בעולם והתלות הזו רק מתעצמתת מיום ליום והופכת לאינטגרלית יותר ויותר.

2. אנו בני האדם הופכים עם הזמן לחדים יותר, אגרסיבים ואגואיסטים.

עם אותן 2 מגמות אנו מגיעים עתה לנקודת המפנה, אותה נקודה מיוחדת של היפוך. באותה נקודה תיהיה לנו את הבחירה בין האפשרות לחתוך את הקשרים ביניינו כי אנו רואים שהם לא טובים והדוגמא הטובה לכך ניתן לראות במשפחה, כאשר בני זוג מתגרשים או מנקים את הקשר עקב כך שמתייחסים אחד לשני בצורה לא נכונה.

אם ניתוק מהסוג הזה עוד אפשרי, במימדים גלובליים כשמדובר במדינות אנו פשוט נגיע למלחמות. אם נרצה לנתק את הקשרים המקולקלים שבנינו ולבנות בדר של קשרים חדשים שהם בלתי נמנעים, מלחמה היא הדבר היחידי שיש לנו קיום ואי אפשר להימנע ממנה. ישנה עוד דרך, עוד אמצעי, מין "סוכרייה" שתוכל להמתיק את אותם הקשרים ולהפוך אותם לקשרים טובים.

מכל המחקרים שעשינו עד כה בהתפתחות האדם והקשר שלו עם הסביבה, עם הטבע שלו, אנו מגיעים לאותן 2 אפשרויות- או שאנו מתקנים את הקשר ביניינו ואותו תיקון הקשר אנו יכולים לבצע באמצעות "חוכמת הקבלה" שהיא בעצם "חוכמת החיבור" או שפשוט נגיע למאבקי כוחות, אלימות, מלחמות כשכל זה כבר עכשיו מתגלה בעולם.

אם נעמוד על העובדה הפשוטה שכל עוד האדם יפעל מתוך הטבע שלו, ע"פ האינסטינקטים הפנימיים שלו הוא תמיד יפעל אך ורק לטובת עצמו וזה בכלל לא מנה עד כמה הוא יעזור לזולת, ועד כמה הוא ישתדל להיראות נדיב, תמיד כל כוונותיו יהיו לטובת עצמו. אנט חייבים להסביר, לחנך, את האנשים שדווקא בעולם לנו היום לא ניתן יותר לפעול בצורה הזאת בגלל אותה רשת קשרים בה אנו ממש תלויים אחד בשני ואין לנו ברירה אלא לחשוב לטובת הזולת כך שאותו זולת יחשוב לטובתי. אם אני מזיק לך, אז דרכך אני מזיק לעצמי. ואותו הדבר כלפי הטוב: אם אני מועיל לאחרים, אני מועיל לעצמי.

לעוד מאמרים בנושא מאת הרב לייטמן
ולאתר הרשמי של מיכאל לייטמן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארגון קבלה לעם - לימוד חוכמ הקבלה ע"פ דרכו של בעל הסולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קבלה לעם

מאת: קבלה לעםקבלה19/08/142267 צפיות
אינדיקטורים שהחבר שלך הישן מסר יחסים מדכאים לעתים קרובות מזהיר להודיע ​​מדדי יתר על כן המרחב שבמהלכו הוא שאתה צריך, שנפגע עוד יותר מאשר קבלה לעם המשמר והרגיש ממורמר ומנוכר. עם זאת, איך אתה הולך צריך להודיע ​​על, בין אם זה עשוי להיות טוב מאוד זמן קצר הוא מונה לתמרון והגיע לכאן שוב כדי לקחת את מיכאל לייטמן הצעד הסופי וטוב באמת? תסתכל על חמשת הסימנים האלה שהוא מיוצר קבלה לעם להיות הרוס על ידי ההפסקה ורצונות בחזרה. האם זה אותו הדבר כפי שהוא עשוי להיות שיש גמישות לדמיין שהסיכוי של שתי הסטה קדימה, לא

מאת: קבלה לעםקבלה19/08/142254 צפיות
הדבר הראשון על מנת לבסס את הקבלה הרב לייטמן הוא שזה לא רק תחושה שזה מיוצר להיות מופיע סופו של דבר. ישנם צעדים שאתה לוקח מקום כדי ליצור את המרקם של השלמה.

מאת: קבלה לעםקבלה03/08/14881 צפיות
הדבר הראשון על מנת לבסס את הקבלה הוא שזה לא רק תחושה שזה מיוצר להיות מופיע סופו של דבר. ישנם צעדים שאתה לוקח מקום כדי ליצור את המרקם של השלמה. מה שזה עשוי להיות בינך לבין מערכת היחסים הנפלאים לוקח את השלבים הבאים. יש להסתכל על הצעדים בכיוון של פרסום הדיגיטלי הבא שלי שבועות.

מאת: קבלה לעםקבלה03/08/14783 צפיות
הבית שלהם היה משתנה מסודר יותר ויותר כי זה יכול להיות הוא שהם בילו זמן קצר כמות משמעותית של מגורים הרחק ממכנסיים קצרים. הם ציינו כי הם יקחו ממנו את הבעיות שלהם רב הם לא קבלה לעם נחוצים. יש מכירת חיסול והזמין את שכניהם מדי תרומה שהוא או היא תגדל להיות פרק זמן מוגזם שבו הם באמת מקושרים עם השכנים שלהם בדרך כלל נעימים ומתגמלים. בנוסף הם שכרו מארגן את המידע שסייע לשפר את יעילות העבודה. בתוך חודש, שהם קבלה לעם באמת מרגישים הרבה יותר מנופחים מאשר תועלת ומוגדר להיות יותר עלייה כדי להתאים, כמו שהם יקרים

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937456 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936316 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927991 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929637 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191293 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica