חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההבדל בין סאמר קאמפ לסאמר סקול

מאת: Daniel.Bתיירות ונופש - כללי24/08/20141007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקראת חופשת הקיץ עומדת בפני הילדים אפשרות לבחור כיצד להעביר את הזמן הארוך של החופשה. סאמר קאמפ (מחנה קיץ) וסאמר סקול (בית-ספר קיץ) מהווים אפשרות נפלאה לשילוב טיול בחו"ל ומפגש עם חברים מרחבי העולם, במסגרת קיצית הכוללות לימודים, עצמאות והנאה.

הן מחנה קיץ והן סאמר סקול, נותנים מענה לצורך המתפתח של ילדים בגילאים השונים. המטרה של מסגרות אלו היא שילוב הילד בתחום החברתי ובתחום הלימודים באופן הטוב ביותר, כאשר הדרך היא לימוד תוך בילוי והנאה, הכרות עם חברים חדשים ברחבי העולם ורכישת עצמאות וביטחון  עצמי, הנובע מהתמודדויות ומהצלחות.

עם זאת, מדובר במסגרות שונות לחלוטין באופיין, וחשוב לוודא כי הילד מעוניין לבחור בחופשה המתאימה עבורו. מה ההבדל בין סאמר קאמפ לסאמר סקול, מהם היתרונות, ובמה לבחור עבור הילד.

מחנות קיץ – מסגרת, חברים ואחריות

סאמר קאמפ משלב פעילות מחנאית עם הקניית מיומנויות חברתיות ולימודיות. המחנות מתקיימים מחוץ לעיר, באזור טבע מוסדר, כוללים אימונים בענפי ספורט שונים, תרגול, פעילויות חברתיות משותפות, והתמחות בנושא מסוים, לפי אופי מחנה הקיץ.

מחנה קיץ שם דגש על שילוב הילדים בפעילויות בטבע, תוך עידוד וחיזוק הכישורים הטבעיים שלהם, כאשר לכל מחנה נושא מסוים שסביבו מתנהלת הפעילות הלימודית והחינוכית במקום.

באווירת סאמר קאמפ ובפיקוח צמוד של מדריכים, מבצעים החניכים פעילויות חדשות ויומיומיות, לומדים לחיות באופן עצמאי, רוכשים ביטחון עצמי, משתתפים בפעילויות ספורט קבוצתיות, חולקים באחריות עם חבריהם.

היכולת של הילדים לפתח כישורים ולהצליח במסגרת סאמר קאמפ, היא רבה, הפעילות האינטנסיבית, ללא טלוויזיה, אינטרנט ומכשירים ניידים מאפשרת להם לקחת אחריות ולהיות מעורבים חברתית ולגלות יכולות אותן לא יכלו לחשוף במסגרת הלימודים של בית הספר.

לימוד האנגלית מתבצע בעיקר תוך הפעילות היומיומית, המחייבת שימוש בשפה עם המדריכים ועם החברים במחנה.

סאמר סקול – לימודים וחברה

סאמר סקול היא תכנית לימודים המיועדת לחופשת הקיץ, מתקיימת במסגרות של בתי ספר או ארגונים אחרים, ומטרתה למקד את הילד בנושא מסוים, בדרך כלל בתחום הלימודי.

בית הספר שם דגש על שיפור יכולת הלימוד, אם באמצעות קורס השלמה, לימודי הכנה, או מסגרות חופשיות יותר, שמטרתן לספק לתלמידים מרחבי העולם בסיס ללימוד השפה האנגלית.

תוכנית הלימודים כוללת מערכות שעות, שיעורים, הדרכות ושיעורי בית. מעבר לשעות הלימודים מתקיימת מסגרת של פעילויות חברתיות, לילדים צעירים יותר, ושעות בילוי חופשיות לבוגרים.

המטרה היא בעיקר הישגית, להעשיר את הידע הבסיסי לקראת שנת הלימודים הבאה.

ההבדל העיקרי בין סאמר קאמפ / סאמר סקול

סאמר סקול הוא מסגרת אינטנסיבית המיועדת בעיקרה לשיפור ציונים או להתמקדות בלימודים בתחום מסוים.

סאמר קאמפ מעולה לפיתוח מיומנויות חברתיות ועצמאות אישית. הילדים מבלים זמן נפלא, צוברים חוויות עם חברים חדשים, ורוכשים ביטחון ומיומנות המאפשרים להם לשוחח באנגלית שוטפת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20906 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205263 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205422 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193155 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196557 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205108 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204995 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195454 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195656 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196403 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica