חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ניתן לשחזר הודעות וואטסאפ שנמחקו

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/20196570 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל. לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מעלעלים בהודעות כדי לבדוק מתי התרחש אירוע מסוים ומה עשה פלוני ביום ההוא. אכן, המידע הזה מועיל לנו לא פעם ועשוי לענות לנו על כמה שאלות חשובות. אבל מה עושים במקרה והמידע אינו קיים? כיצד מאתרים מידע אם ההודעה הרצויה נמחקה?

שחזור מידע – הפתרון

הפתרון המוצע הוא שחזור מידע מטלפון סלולרי. במה מדובר? מדובר על פעולה שמאפשרת לשחזר ולהציג מול עינינו מחדש הודעה אף שהיא כבר נמחקה. כמו כן ניתן לבצע פעולות שחזור להודעות מוצפנות. שחזור הודעות וואטסאפ מאפשר לנו להשיג את המידע הרצוי לנו חרף העובדה שעל פניו נראה שהוא כבר לא קיים בשטח. אך באמצעות שחזור וואטסאפ בהחלט אפשר לפגוש מחדש את המידע ולעשות בו את השימוש הנדרש.

שחזור עצמי או מקצועי?

שחזור וואטסאפ ניתן לבצע באופן עצמי, וזאת כאשר לא מדובר על פעולה מורכבת אלא על שחזור אפשרי שניתן לבצע אותו בלי יכולות מקצועיות. אך יש מקרים בהם השחזור העצמי אינו אפשרי, שכן מדובר על הודעות ישנות או כאלו שהיו מוצפנות בשיטות מתקדמות. במקרים כאלו אמנם לא כל אחד יוכל לבצע שחזור מידע מטלפון סלולרי, אך לרוב אנשי מקצוע מומחים בתחום יוכלו לבצע את הפעולה ולשחזר את המידע הנדרש.

מקצוענות ואמינות

על מנת להיות מרוצים מהפעולה, כדי שתהיו רגועים כי המידע שלכם אכן ישוחזר כראוי ותקבלו אותו לידיכם כמות שהוא, עליכם לבחור איש מקצוע אמין. כזה שמצד אחד יש לו יכולת מוכחת לבצע עבורכם את השחזור, אך מצד שני אתם יכולים לתת בו אמון ולסמוך עליו כי הוא עושה את העבודה בצורה הרצויה בלי לחפור לכם במקומות שהוא לא אמור להגיע אליהם, ובלי לספק את הסקרנות האישית שלו. הוא מבצע את הפעולה הרצויה לכם בהתאם לצורך ולמטרה בצורה אמינה. רק כך אתם רגועים שהפקדתם את המשימה בידיים אמינות.

כמה זה יעלה לכם?

איש מקצוע גובה כמובן תשלום עבור העבודה. המחיר שייקבע יותאם לזמן העבודה שנדרש ולמורכבות הפעולה. יש מקרים בהם השחזור יתבצע במהירות וללא מאמץ רב, לעומת שחזורים מורכבים יותר שידרשו עבודה רבה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20909 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205279 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205435 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193159 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192101 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205435 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187929 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163156 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים31/08/162113 צפיות
קורה למרביתנו שהסמארטפון מתחמם בעת טעינה או שימוש רגיל בו מאילו סיבות זה קורה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica