חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיחות לקנדה בחינם באמצעות אפליקציה חדשה

שיחות חינם לכל מקום בעולם הוא לא דבר חדש, אבל גם לא ממש ישן ורגיל. מרבית האנשים עדיין מבצעים שיחות בינלאומיות בצורה המסורתית, ובתשלום עבור כל דקת שיחה, ויש לכך סיבה טובה, אך כדי להבין אותה, נדבר תחילה על תוכנות האינטרנט המאפשרות לנו לנהל שיחות בינלאומיות בחינם לחלוטין. תוכנות אלה לא דורשות מאיתנו הרבה, וכל שאנחנו צריכים לעשות על מנת להתחיל ולדבר בחינם עם כל חלקי העולם, הוא פשוט להוריד את התוכנה ולהתקין אותה על גבי המחשב, וכיום גם כאפליקציה על גבי הסמארטפון.

תוכנות אינטרנטיות חינמיות, שאינן נטולות בעיות

הבעיה המרכזית עם תוכנות אלה היא שהן צריכות להישאר כל הזמן פתוחות על מנת לאפשר את רמת הזמינות לה אנו רגילים בניהול שיחות טלפון רגילות. בעיה נוספת עם תוכנות אלה היא שאנחנו לא יכולים להרים טלפון בצורה ספונטנית באמצעות חיוג מספר טלפון, אלא עלינו להוסיף את כל אנשי הקשר איתם אנחנו רוצים לדבר מראש, וקיום השיחות אפשרי רק מול אנשי קשר אלה שצריכים תחילה לאשר אותנו. שתי בעיות אלה הן למעשה הסיבות המרכזיות לכך שתוכנות אלה לא הצליחו להתקבע כתחליף חינמי לשיחות טלפון בינלאומיות בצורה המסורתית.

אפליקציה חדשה המשלבת אינטרנט וטלפוניה מסורתית

אם יש לכם קרובים בקנדה, או שאתם נוהגים לנהל שיחות לקנדה ברמה יום יומית, אתם רוצים למצוא פתרון שמאפשר לכם את הזמינות הגבוהה ואת קלות השימוש של שיחות טלפון מסורתיות מצד אחד, ואת האופציה החינמית האופיינית לאינטרנט מצד שני. את השילוב של שני היתרונות האלה תוכלו למצוא באפליקציה חדשה הנקראת magic jack, ואשר מאפשרת לכם ליזום שיחות לקנדה ולארצות הברית בחינם לחלוטין, ללא צורך בהרשמה, ללא צורך בהזנת פרטי כרטיס אשראי, והכי חשוב, ללא צורך בכך שהצד המקבל את השיחה יתקין או בכלל יכיר את האפליקציה.

שיחת טלפון מסורתית בחינם

אפליקציה זו פועלת על עקרון פשוט של העברת השיחה לקנדה או לארצות הברית, או לכל יעד אחר בעולם באמצעות האינטרנט, ומרגע שהשיחה מגיעה ליעדה, היא מנותבת דרך מרכזיית הטלפונים ישירות אל הטלפון של האדם אליו מתקשרים. בצורה זו, ישנו ניצול מיטבי של התווך התקשורתי בין ישראל לקנדה, באופן המאפשר ניהול שיחת טלפון מסורתית בחינם לחלוטין.

 



תגיות המאמר: שיחות לקנדה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

roy vaknin

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת roy vaknin

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל26/08/141099 צפיות
יש היום הרבה מאוד עסקים בארץ שצריכים ליצור ולשמור על קשרים עסקיים עם גורמים בחו"ל. בין אם מדובר על ספקים או לקוחות, יותר ויותר חברות קטנות וגדולות מתקשרות על בסיס יומי לארצות הברית, לקנדה ולמדינות נוספות רבות בעולם.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל18/08/14896 צפיות
כבעל עסק שמנהל קשרים עסקיים עם מדינות זרות, נחוץ לך פיתרון נוח, יעיל, זמין ובעלות נמוכה, שיאפשר לעסק שלך להיות בקשר טלפוני שוטף עם לקוחות, ספקים ואנשי קשר אחרים בחו"ל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141361 צפיות
אם הבן או הבת שלכם נסעו לארצות הברית כדי לעבוד בעבודה מזדמנת, והחליטו בסופו של דבר להישאר שם ולבנות את חייהם, אם המשפחה שלכם עשתה רילוקיישן לארצות הברית, אם העסק שלכם נוהג לבצע שיחות לחול בהיקפים גדולים, או אם יש לכם קרובי משפחה וחברים שפשוט גרים בחו"ל

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141234 צפיות
בעבר, כשחברת בזק הייתה המונופול של השיחות הבינלאומיות, הייתה רק דרך אחת לבצע חיוג לחול. החיוג היה מתבצע על ידי חיוג פעמיים אפס, לאחר מכן קידומת המדינה אליה רוצים להתקשר

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141119 צפיות
אחד היעדים הבינלאומיים שזוכים לרמת המחירים הנמוכה ביותר אצל ספקיות השיחות הבינלאומיות הוא ארצות הברית.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל31/07/141169 צפיות
אם אתם רוצים להתחיל לחסוך בשיחות שלכם לחו"ל, אפליקציית מג'יק ג'ק היא בדיוק המקום בו להתחיל.

מאת: roy vakninטיולים בחו"ל03/07/141380 צפיות
בדרך כלל, כאשר מציעים לכם דבר מה בחינם, זה יהיה בהחלט נורמלי מבחינתכם אם תחשבו שמישהו מנסה לסדר אתכם, מישהו מנסה להבטיח לכם ארוחת חינם, כשלכם ברור שבחיים אין ארוחות חינם.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208660 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193013 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172020 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica