חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות ההשקעה בהלבשה תחתונה סקסית - בייבי דול

מאת: Rami-Mashiachאופנה17/09/201410633 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים אנו נוטות לזלזל בהלבשה תחתונה כדוגמת בייבי דול, כאילו שמדובר רק בלבוש שלובשות שחקניות בסרטים באיזו סצנה פרועה, אך מובן שאין הדברים כך, בייבי דול הוא משמעותי מאוד ומשדרג את האווירה הסקסית, התשוקה והכימיה בין בני הזוג ולכן יש לו חשיבות בלתי מבוטלת, אינטימה סיטי זהו אתר אשר מביא לך את מיטב ההלבשה התחתונה והאינטימית במחירים מדהימים ובקולקציה משגעת שתטריף אותך!

אז מה זה בכלל בייבי דול?

בייבי דול זו הלבשה תחתונה סקסית במיוחד אשר מגיעה במגוון של דגמים מושכים ומעוררים, שמלות מיני קטנטנות מסאטן, חלוקים קצרצרים וסקסיים, שמלות תחרה שונות ומיוחדות למיטה, שמלות שקופות ארוכות או קצרות כאשר מתחת מתחבאים חזייה ותחתונים סקסיים במיוחד.
למעשה ישנה חשיבות גדולה בהשקעה בהלבשה תחתונה סקסית מאחר והיא חלק מהמשחק המקדים אשר מטרתו לעורר ולהפוך את היחסים למהנים ואטרקטיביים יותר.
אנחנו באינטימה סיטי, רוצים שתרגישי הכי סקסית, מושכת ומושלמת כאשר את לפני האקט.

האם בייבי דול מיועד אך ורק למטרות מיניות?

התשובה היא שממש לא, בייבי דול הוא אמנם סקסי ומושך מאוד על כל אישה שתלבש אותו אך אין זה אומר שקונים אותו אך ורק על מנת לפתות את בן הזוג.
רבות הן הנשים אשר אין להם כלל בן זוג וקונות הלבשה תחתונה סקסית כמו בייבי דול, הוא למעשה גם משמש כסוג של בגד שינה נוח, סוג של פיג'מה נעימה וקלילה לגוף, כמובן שתלוי איזה סוג בוחרים, לא כולם נוחים לשינה, אך הבייבי דולים הקלאסיים המגיעים בצורת שמלות סאטן קצרצרות בהחלט נותנים מענה נעים ומפנק לשנת הלילה של כל איזה, במיוחד בלילות הקיץ החמים, כאלו תוכלו למצוא אצלנו באתר של אינטימה סיטי אשר מציע לכן מגוון ענק של דגמים מהממים, מפנקים ונוחים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

קולקציה עשירה ומגוונת באינטימה סיטי

בייבי דול הוא הבייבי שלנו ואנו משקיעים מאוד בעיצוב שלו, תוכלי למצוא בייבי דול במבחר של צבעים וצורות ותתאימי על פי מידות גופך ועל פי מה שאת מעוניינת להבליט או להסתיר את הבייבידול המושלם בשבילך, היכנסי אלינו כבר עכשיו לאינטימה סיטי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Rami-Mashiach

מאת: Rami-Mashiachאופנה10/04/145946 צפיות
כשהולכים לים צריכים להיות מצוידים היטב. כמובן שחלק מהציוד הוא בגד הם בו תעשו שימוש. בגדי ים תופסים נישה שלמה בתוך עולם האופנה. המטרה היא לרוב שילוב בין בגדי ים יפים לבין התאמה לצרכים שמציב הבילוי בים. כאשר מדובר בבגדי ים לילדים, ישנה חשיבות מהותית לבחירה נכונה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148439 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה13/02/148657 צפיות
בגדי ים לנשים שמים דגש רב על הפן האופנתי. ניתן למצוא כיום עשרות סוגים של בגדי ים לנשים, כאשר רובם מיועדים לשימוש אופנתי ופחות לשחייה של ממש, חלקם מתאימים לשני המקרים, כך שניתן לטייל בהם בחוף וגם לשחות בהם במים, וחלקם מיועדים לשחייה מקצועית. שחייניות מקצועיות משתמשות רק בבגדי ים שלמים, אשר מגנים על הגוף ומאפשרים תנועה חלקה של הגוף במים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה13/02/148344 צפיות
בגדי ים הם בגדים ייחודיים מאד. הם מיועדים לשתי מטרות: המטרה הראשונה והבסיסית היא לאפשר שחייה נוחה בים או בבריכה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222800 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195514 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181598 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica