חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזו, ארגון התקינה הבינלאומי

מאת: sharondan80עבודה וקריירה - כללי30/09/20141327 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון איזו או בשמו המלא ארגון התקינה הבינלאומי, מורכב מגופי תקינה לאומיים ברחבי העולם, אשר תפקידם לקבוע ולהגדיר תקנים מסחריים ותעשייתיים בינלאומיים. ארגון התקנים הבינלאומי מוגדר כגוף לא ממשלתי, אך הוא בעל יכולת להגדיר תקנים אשר הופכים מעוגנים בחוק על בסיס קבוע. רבים סוברים כי הארגון קיבל את שמו מראשי התיבות של "International Standards Organization" , אולם לא כך הדבר. למעשה, השם ISO הגיע מהמילה היוונית ISOS, שמשמעותה שווה.

תקנים שהנהיג ארגון איזו

התקנים שמעניק ארגון איזו נכתבים וממוספרים בצורה הבאה: "ISO nnnnn:yyyy: Title", כאשר nnnnn, הוא מספרו של התקן, yyyy היא שנת ההוצאה של התקן הספציפי הזה, וה- Title מתאר את הנושא של התקן. במהלך השנים האחרונות הנהיג ארגון התקינה הבינלאומי תקנים שונים, כאשר המוכרים מבניהם הם התקנים לניהול איכות ממשפחת ISO 9000, והתקנים לניהול איכות הסביבה, משפחת תקני 14000. למעט התקנים הללו, החל להנהיג הארגון גם תקנים בהתאם למגזרים שונים בתעשייה כמו: תקני AS 9001 לתעשיית החלל, התעופה והביטחון, תקני 22716 לתעשיית התמרוקים, 13485 למוצרים רפואיים ותקנים TL 9000 לעולם התקשורת. חשוב לדעת כי קבלת תקן מטעם הארון הבינלאומי, או מטעם הארגונים המקומיים אשר רשאים להעניק תקנים שכאלו, הם זמניים, וניתנים לשנה אחת בלבד, כאשר בכל שנה מבוצעות בדיקות בקרת איכות מחדש, על מנת לאשר את זכאות הארגון לתקן.

כיצד ניתן לקבל תעודת ניהול איכות?

תעודת ניהול איכות מטעם איזו ניתן לקבל לאחר יישום של תהליך פנימי ארגוני, בהתאם לדרישות השונות של התקן. על מנת לבצע את השינויים הנדרשים בארגון לצורך קבלת התקן מומלץ להיעזר בשירות היועצים של מכון התקנים הישראלי, או בשירותי ייעוץ שמעניקות חברות פרטיות שונות. התהליך הוא הזדמנות מיוחדת לשפר את הארגון, את השירות ואת המוצרים המוצעים לקהל הרחב, כאשר בסופו של התהליך יוכל הארגון ליהנות משיפור כלכלי ומלקוחות חדשים רבים. התקן המפורסם ביותר אותו ארגונים רבים שואפים לקבל הוא תקן ISO 9001, ממשפחת התקנים לניהול איכות, והוא זה שיכול להבטיח כי המוצר או השירות עומדים בתנאים בסיסיים של איכות.

 



תגיות המאמר: איזו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610919 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica