חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטנת גלישה - החוויה החמה של הקיץ

מאת: sharondan80תחביבים27/04/20162277 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

קייטנת גלישה היא ההזדמנות שלכם לתת לילדים שלכם מתנה אדירה, חופשת קיץ שלא תישכח לעולם, ותהפוך קרוב לוודאי לתקופה מכוננת בחיים שלהם. אם אתם רוצים לתת לילד שלכם משהו ענק, ללמוד גלישה בקייטנה זו התשובה.

יתרונות של קייטנת גלישה

כשאתם רושמים את הילד שלכם לקייטנת גלישה, אתם פותחים בפניו צוהר לרשימה ארוכה מאוד של מתנות, הזדמנות לצמוח ולהתפתח הרבה מעבר למה שאתם יכולים לדמיין כשאתם מתבוננים על עולם הגלישה מן הצד:

  • חוסן גופני - הגלישה מפתחת את החוסן הגופני ועימו את מערכת החיסון, ואת העמידות בפני מחלות מדבקות.

  • ביטחון עצמי - היכולת לכבוש את הפחד והמתח, ולהשתמש בהם בשביל להשיג ניצחון וללמוד משהו חדש, בייחוד כאשר מדובר בשילוב של עבודת גוף עם יכולות מנטאליות, יוצר תדמית עצמית וביטחון עצמי גבוה.

  • ריכוז - בכדי לתפוס גל צריך להתרכז, להתבונן, להבין, ולפעול בהתאם. יכולות הלמידה והביצוע של הילד שלכם יתרוממו אל-על, וישפיעו על יכולות הריכוז שלו, ועל כך עובדים רבות בגלישה, והקייטנה היא הפתח.

יתרונות נוספים לגלישה

תחביב חדש מאפשר לילד שלכם להתפתח ולהכיר עולמות חדשים, את כל העולמות מסביב לגלישה - הים, הדגים, החוף, אקולוגיה, מזג האוויר, ועוד אינספור נושאים המתקשרים לתחביב זה, והופכים אותו להזדמנות לצמיחה רחבה.

בנוסף, המפגש עם ילדים נוספים בקייטנת הגלישה נותן לילד שלכם ליצור קשרים עמוקים וחזקים במיוחד, קשרי חברות מהסוג שנוצר כאשר מתגברים ביחד על פחדים, מגיעים ביחד להישגים, ומגלים ביחד עולם חדש ומופלא.

גלישה בקייטנה היא הנחת היסודות לגלישה עצמאית, ומאפשרת לילד שלכם לאמץ תחביב שהוא עולם ומלואו, תחביב חדש שמפתח את החשיבה, את היכולות הפיסיות, יכולות החשיבה, את החוסן הגופני ומערכת החיסון, את הכושר הגופני, הביטחון העצמי, ובעצם את כל מה שיש לנו.

 



תגיות המאמר: קייטנת גלישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610918 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: sharondan80ריהוט 26/04/161124 צפיות
הקמין מלווה את האדם מזה דורות על גבי דורות, ומאז שהשבטים הנודדים החלו להתמקם בבתי קבע פתרונות החימום העיקריים, שלפני כן היו במדורה פתוחה, היו הקמינים.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

מאת: vodplaceתחביבים20/10/152230 צפיות
במשך שנים הייתי חובב מושבע של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מבחינתי כל מה שגוגל מייצרים הוא טהור וטוב והמוצרים שלהם הכי טובים בעולם, אבל למען האמת קצת נמאס לי. טלפונים שמופעלים במערכת ההפעלה הזאת נוטים להיהרס בקלות רבה יותר עם הזמן והם איטיים ככל שאני מחזיק את הטלפון אצלי גם אם אני לא עושה בהם שום שימוש. לכן בשבוע שעבר החלטתי לעבור להשתמש באייפון. האייפון הוא טלפון מהיר יותר ואיכותי יותר לדעתי, גיליתי שיש שהחסרונות שטוענים שיש לו ביחס לאנדרואיד הם לא בהכרח חסרונות וגם כמות המשחקים לאייפון היא גדולה לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica