חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית לצרכי תקשורת - טיפים לשיחת טלפון באנגלית

מאת: שיר שרוןלימודי שפות07/12/20091645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטלפון הוא פרט הכרחי בחברה המודרנית. זהו כלי המאפשר תקשורת בכל מקום ובכל עת. הוא בעל חשיבות לעסקים ולחיי החברה שלנו. לימודי אנגלית ב - וולסטריט מספקים לתלמידים את כל הכלים לשימוש נכון בשפה האנגלית, בכל רבדי חייהם. לפניכם כמה טיפים חשובים לשימוש נכון של אנגלית בטלפון:

שימוש בטלפון בבית

כאשר עונים לטלפון יש לומר "Hello". זו צורה רגילה ומנומסת לברך מטלפן. כאשר הנכם מטלפנים ואדם אחר עונה, עליכם לשאול האם האדם שאימו אתם חפצים לדבר פנוי (Hello, May/Could I speak to David, please). שימוש במילים may/could מעיד על נימוס כאשר מבקשים לשוחח עם מישהו. אל תאמרו Hello, I want to speak to David, זה אינו מנומס.

כאשר הנכם עונים לטלפון והאדם המבוקש אינו זמין, יש להציע לרשום הודעה. זה מכיוון שהשיחה עלולה להיות חשובה. תוכלו לומר: "I'm sorry, David isn't here at the moment. Would you like to leave a message?" כאשר רשומים הודעה זכרו לרשום שם ופרטי התקשרות. כדאי לחזור על הפרטים כדי לוודא שאין טעויות. כאשר משאירים הודעה רצוי לומר thank you and goodbye כדי לציין את סיום השיחה.

כאמור, תוכנית לימודי אנגלית בוולסטריט נבנית במטרה להתאים לצרכיו היחודיים של כל תלמיד. לדוגמא, תוכלו למצוא קורס אנגלית עסקית, סדנאות אנגלית בנושאים ממוקדים כמו הכנה לראיון עבודה וכו'. בנוסף, חלק ניכר מתכני הקורס מטרתו להכין את התלמיד לעבודה בסביבה דוברת אנגלית.

על כל עסק מצליח חובה להתייחס למטלפנים בצורה מהירה ומנומסת. השתדלו לא לאפשר לטלפון לצלצל לאורך זמן לפני שעונים. כאשר עונים לטלפון יש לציין שם פרטי ושם חברה, למשל: "Hello, ABC International, this is Peter Li, how may I help you?"

אם יש צורךלשים את המטלפן בהמתנה, תבדקו אימו שאכן מקובל עליו להמתין. ייתכן ויבחר להתקשר מאוחר יותר. תוכלו לומר: "Would you mind holding the line, please?" אל תשימו מטלפן בהמתנה ללא ידיעתו!

אם האדם המבוקש אינו זמין, הציעו לרשום הודעה. שוב, וודאו לרשום פרטי המטלפן ופרטי התקשרות. אחרת יהיה קשה לחזור אליו! רצוי לציין את השעה שצלצל.

כאשר מבקשים את שם המטלפן יש לומר: "May I ask/know who is calling please?"
זה עדיף על "What's your name?" או "Who is this?". משפטים אלו נשמעים בוטים וגסים מדי.

לטלפן לעסק

כאשר מטלפנים לעסק הצג את עצמכם, החברה שלכם, ותבקשו את האדם או המחלקה שעימם ברצונכם לדבר. למשל: "Hello, my name is Peter Li of ABC International. May/Could I speak to Mary Wong, please?"

אם ברצונכם להשאיר הודעה במושיבון, וודאו להשאיר שם, הסיבה לשמה טלפנתם, פרטי התקשרות ושעה.

לסיום השיחה יש לומר תודה לאדם עבור זמנו ולומר שלום (goodbye).

לימודי אנגלית לתקשורת יומיומית - טלפון נייד

בימים אלו כולנו בעלי טלפונים ניידים. אנו מטלפנים מהאוטובוס, הסופר, אפילו מהקולנוע לדווח באיזה סרט אנו צופים! למרות זאת, השימוש בטלפון נייד לא מקובל במקומות מסויימים. כבו טלפונים בבתי חולים מאחר והם עלולים לשבש מכשור רפואי. כבו טלפונים בקולנוע/בהצגות או מקומות אחרים בהם מופיעים. זה אינו מנומס ומפריע לסובבים ולאמנים מופיעים. כאשר משאירים הודעה זכרו לציין שם ופרטי התקשרות. כל שפה שתבחרו לדבר בה בטלפון, חשוב להיות מנומסים ולומר בבקשה ותודה. כך תקשורת נהיית קלה ונעימה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיר שרון

מאת: שיר שרוןלימודי שפות29/11/091147 צפיות
גם אתם מתחילים ללמוד אנגלית? נהדר, הנה כמה דברים פרקטים לנסות באופן עצמאי...

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222697 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192112 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173232 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173497 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172992 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172503 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171981 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica