חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיבורית בלוטוס לרכב

מותר להמשיך לדבר גם בנסיעה

מהי דיבורית בלוטוס לרכב?

דיבורית בלוטוס לרכב היא דיבורית אלחוטית המאפשרת לנהל שיחות דרך הטלפון הנייד במהלך הנסיעה ביעילות, נוחות ובטיחות מרבית מבלי להוריד את הידיים מההגה.

החוק בישראל אוסר על השימוש בטלפון נייד שלא דרך דיבורית לרכב. בשנים האחרונות אף הועלה סכום הקנס בגין שימוש בטלפון בזמן נהיגה והועמד על 1000 ש״ח. בצידה של העבירה יש גם 4 נקודות של משרד הרישוי.

מעבר לחשיבות העצומה של הבטיחות בדרכים לך ולנוסעים בקרבתך, בוודאי שלא תרצה לקחת סיכונים מיותרים של קבלת דו"ח בגין עבירה על החוק.

דיבורית בלוטוס לרכב פועלת באמצעות תקשורת אלחוטית לטווח קצר המאפשר לחבר בין מכשירים התומכים בטכנולוגיה זו. המכשיר מצויד במיקרופון רגיש ובמערכת אלקטרונית לסינון רעשי רקע. המכשיר מבטיח שיחה ברורה ללא הפרעות והד מבחוץ.

מה כוללת דיבורית בלוטוס לרכב?

דיבורית בלוטוס לרכב כוללת מסך צבעוני, קופסת חשמל, מיקרופון חיצוני, מתאם מתח, רמקול חיצוני, תיבה, חוברת הפעלה בעברית או בשפה הרצויה.

מדוע חשוב מערכת התקנה לדיבורית בלוטוס לרכב?

כמו במוצרי חשמל רבים, הסיפור אינו ניגמר בבחירת המוצר בלבד, חשוב מאוד לוודא כי למוצר ישנו מקום להתקנה ברכב. במקום לגשש סביב מקום מושבך תוך כדי הנסיעה בניסיונות חוזרים לחיפוש הדיבורית. דיבורית בלוטוס לרכב, מבטיחה כי הדיבורית נשארת בהישג יד ובמקום הרצוי והנוח.

האם דיבורית בלוטוס לרכב מאפשרת נסיעה בטוחה לחלוטין?

המגבלה הבטיחותית הקיימת לדיבורית, שהיא אינה פותרת את הנהג מן הצורך לבצע את פעולת החיוג או קבלת השיחה מבלי להוריד את עיניו מן הכביש. עם זאת בדיבוריות בלוטוס לרכב, קיימים יישומים בדרגת בטיחות מתקדמת, המונעים מנהג הרכב את הצורך בפעולות מיותרות של הורדת ידיים מן ההגה (הנמכת הרדיו/הפסקתו ברגע שנכנסת שיחה וכד') ובכך הם מעלות את רמת הבטיחות של הנהג ושל הנוסעים בקרבתו.

דיבורית בלוטוס נמכרת לנהגים אחראיים וזהירים ומאפשרת נסיעה בטוחה ואיכותית.

אצלנו לא מתפשרים על טיב המוצר, איכות ושירות ללא פשרות. בואו והיווכחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן בן שושן

מאת: עידן בן שושןרכב15/12/143565 צפיות
בהתחלה זה היה הרדיו דיסק הקטן, שכדי למנוע חלילה מגנבים לשים עליו עין, נוהגים היו הנהגים לשלוף אותו מהרכב ולהחזיר אותו כשהם נוהגים שוב. היום מדובר על מערכות מולטימדיה דיגיטליות, עם כל הנוחות והשכלול שהופכים כל נסיעה לחוויה של ממש.

מאת: עידן בן שושןרכב15/12/14680 צפיות
לאט לאט, הפך התא הקטן של הרדיו דיסק ברכב לקומה שלמה שתופסת מערכת המולטימדיה. גם מוזיקה, גם מערכת ניווט, כל הבידור שבדרך.

מאת: עידן בן שושןתחבורה ורכב - כללי03/11/14651 צפיות
רמקולים איכותיים לרכב מעלים את הסבירות לנסיעה בטוחה, רגועה ומהנה על הכביש ההופכת את הנסיעה לחוויה של ממש.

מאת: עידן בן שושןתחבורה ורכב - כללי03/11/14708 צפיות
רדיו דיסק לרכב מאפשר האזנה למוסיקה או לרדיו ברכב באופן איכותי ומתקדם. מוצר זה משווק בעשרות דגמים מהפשוטים ועד היקרים ביותר.

מאת: עידן בן שושןתחבורה ורכב - כללי03/11/141036 צפיות
אין ספק כי מערכות מולטימדיה לרכב מהוות פריצת דרך משמעותית במערכות הקיימות והמוצעות כיום בשוק עבור הרכב. בשוק קיים מגוון רחב של מערכות מולטימדיה לרכב בגדלים, סוגים וצבעים שונים. ניתן להתאים מערכת זו לכל רכב שהוא בכל גודל ולכל מטרה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213556 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204148 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205067 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181317 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica