חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיטים, פונקציונאליות ועיצוב יחד

מאת: sharondan80רהיטים16/11/20141312 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם פרמטרים שונים אשר משפיעים על העיצוב הכולל של הבית. הצבע על גבי הקירות, טפטים, תמונות, עציצים, וילונות, פרטי קישוט שונים ועוד. כל אלו יחד, כאשר הם משתלבים בתאום מושלם, יוצרים את המראה בו מעוניינים הדיירים, וגם יוצרים את האווירה והתחושה אשר בעל הדירה מעוניין להעניק. פרמטרים חשובים נוספים, ואפילו חשובים יותר מאלו שהוזכרו הם הרהיטים. לכל רהיט יש את היכולת לשנות בצורה קיצונית ומשמעותית את העיצוב הכולל של החלל, ולהעניק תחושה אחרת. שילוב של ספות, ארונות, מיטות, שידות ופרטי ריהוט נוספים יכול להפיח בבית אווירה זרוקה, עתיקה ונעימה, או אווירה יוקרתית, מאופקת ומעוצבת להפליא.

בחירה נכונה של ריהוט לבית

על מנת ליצור את האווירה בה מעוניינים הדיירים, ועל מנת ליצור הרמוניה עיצובית בבית, חשוב מאוד לדעת לבחור את פרטי הריהוט המתאימים. הנה כמה טיפים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירה:

  • התאמה לצרכים: בשלב הראשון חשוב מאוד להגדיר את הצרכים של כל דיירי הבית, ולרכוש את הריהוט בהתאם לצרכים. כורסת טלוויזיה להורים, לול ומיטת תינוק לפעוטות, מיטות ילדים או מיטות נוער לילדים, שידה, שולחן כתיבה וספריה בהתאם, ארונות, פינת אוכל אשר מונה את מספר הנפשות בבית, עם אפשרות להרחבה, מעמד לטלוויזיה ועוד.

  • בחירת סגנון: לאחר שהגדרתם את כמות וסוג הריהוט לו אתם זקוקים, חשוב לבחור את הסגנון בו אתם מעוניינים שיאפיין את הבית כולו.

  • התאמה זה לזה: לבסוף, חשוב מאוד להקפיד ולבחור פרטי ריהוט תאומים זה לזה, ולהקפיד לשמר את הסגנון עם כל רהיט חדש שנקנה.

תחזוקה שוטפת של רהיטים לאורך זמן

רהיטים הם לרוב פרטי עיצוב יקרים אך שימושיים. מאחר ואין אנו מבצעים רכישה של פרטי ריהוט על בסיס קבוע, חשוב מאוד לדעת לשמור על הרהיט, ולתחזק אותו בצורה נכונה לאורך זמן. רבים מפרטי הריהוט אותם אנו רוכשים עשויים עץ, כאשר לעץ ישנה נטייה לפתח סדקים בעקבות הפרשי הטמפרטורות בסביבה בה הוא נמצא. מומלץ מאוד לנקות ריהוט עשוי מעץ עם מטלית לחה על בסיס קבוע, למלא את הסדקים שנוצרו אחת לשנה בערך, ולמרוח את הרהיט בשכבת לקה או ווקס, המגנים עליו.

 



תגיות המאמר: רהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161305 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610941 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204825 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196002 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181757 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181866 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica