חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכננים מסיבה? קבלו מידע מעניין על ייצור הבלונים

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/20144039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדרום אמריקה ועד לבית שלכם - על הייצור של הבלונים!

האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? האם תהיתם איך מייצרים אותם? צריך לחשוב על כך שכן הבלונים הם דווקא מוצר מפתיע למדי, ומדהים לעתים לראות איך הם נשמרים לאורך זמן, ועד כמה הם יפים ומיוחדים. לכן, החלטנו להציג לכם מדריך מיוחד מאד שיסביר לכם אחת ולתמיד - איך מייצרים בלונים, מהיכן הם מגיעים, ואיזה תהליך הם עוברים עד שהם מונחים בידכם.


אז איך הם מיוצרים באמת?

  • מתחילים בדרום אמריקה - החומר שממנו מפיקים את הבלונים הוא הלטקס. הלטקס נמצא בצמחים שונים ובעצים, שרובם נמצאים בדרום אמריקה, ויש להוציא אותם מן הצמח, להעביר אותם תהליך עיבוד - ואז מייבאים אותם לארץ.

  • צביעה - בשלב הבא, צובעים את הלטקס עצמו בצבע הנדרש - יש לשמור על מכות מדודה, בכדי שלא יהיה יותר מידי צבע שעלול להכביד על הבלון ולפגוע בגמישות שלו.

  • הקניית הצורה והגודל - זה שלב חשוב מאד! מתקינים את הלטקס על תבנית שונה, כאשר התבנית מורכבת מהרבה מאד בסיסים שמקנים את הצורה לבלונים וגם את הגודל שלהם. לרוב צורתם תהיה עגולה - ולכן צורת הבלון העגול שמוכרת לנו כל כך. את הבלונים טובלים שוב ושוב באמבט עם חומרים כמו אלכוהול, מים, ניטראט ועוד.

  • שכבה נוספת - לאחר מכן, מוסיפים עוד לטקס לשכבה הקיימת. הסיבה לכך היא שהלטקס הראשוני בינתיים התערבב עם הרבה חומרים ועלול לאבד מתכונותיו הגמישות - ולכן כעת נוסיף עוד שכבה.


ייבוש ומוכן לשליחה

בשלב הבא נייבש ונחמם היטב בתנורים את הבלונים למשך מספר דקות, כדי שהם יהיו יבשים מצבע ונוכל לעשות בהם שימוש. לאחר מכן סוגרים אותם, ושולחים לחנויות - ואתם יכולים לקנות אותם וליהנות מהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בולי בלון

מאת: בולי בלוןימי הולדת28/12/143117 צפיות
אחד הרעיונות המושלמים שתוכלו למצוא, לכבוד יום הולדת 18 שאתם מתכוונים לחגוג - זה לקשט את האירוע כולו עם בלונים!

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181552 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162243 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162001 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152211 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: ליאת מנדלסוןמסיבות29/09/142488 צפיות
לפני שנתחיל לדבר על זרי בלונים לימי הולדת וכן גם על עיצוב בלונים ליום הולדת, לפני הכל, מעט היסטוריה בנושא. בעבר הבלון לא היה נראה כפי שאנו מכירים אותו כיום כיוון שלא היה לו בקצה חוט ובשל כך מראהו היה כשל כדור, כאשר התפתח מאוחר יותר בשנת 1709 הוא נראה כפי שאנו מכירים אותו כיום ולמעשה – הוא נעשה לראשונה מחומר הגומי. הייצור ההמוני של הבלונים החל אי שם בשלהי שנת 1930.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica