חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול לתאילנד , חופשה מהחלומות

מאת: sharondan80טיולים בחו"ל21/11/20141381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ממלכת תאילנד היא מדינה אשר ממוקמת בדרום מזרח יבשת אסיה, ותושביה נקראים תאים. מדינת תאילנד גובלת עם קמבודיה, עם לאוס, עם מיאנמר ועם מלזיה, ואילו עד 1949, היא נקראה בכלל סיאם. תאילנד ידועה כמדינה אקזוטית, בעלת נופים וחופים עוצרי נשימה, והכל במחירים נוחים וזולים. כל אלו מושכים תיירים רבים מידי שנה להחליט על טיול לתאילנד עם החברים, על חופשה משפחתית, וגם על טיול זוגות רומנטי. תאילנד מציעה טרקים, מסלולי הליכה שונים, שופינג, קצת בטן גב, וכל מה שצריך בשביל חופשה מנצחת. הנה לכם כמה טיפים אשר יסייעו לכם לארגן את החופשה המושלמת לאחד היעדים המבוקשים והמתוירים ביותר.

קצת על תאילנד

מדינת תאילנד מציעה למבקרים בה מגוון רחב של אטרקציות מעניינות:

  • יערות הגשם: יערות הגשם של תאילנד הם פינות טבע מפוארות. חוץ מטיולים בטבע תוכלו גם ליהנות ממסלולי אומגה בלב היער. האומגה מאפשרת נסיעה אווירית למרגלות נופים מדהימים, בין העצים, כמה עשרות מטרים מעל לקרקע.

  • שופינג: קניון ה- MBK הממוקם בבנגקוק הוא אחד מהקניונים המפורסמים והגדולים בתאילנד. בקניון עשרות חנויות ודוכנים של מוצרי אלקטרוניקה, בגדים, אקססורייז ועוד, כאשר הרוב מזויף, אבל המחירים בהתאם.

  • האיים: האיים של תאילנד הם אולי האיים המפורסמים ביותר בכל העולם כולו, חלק בזכות הסרט המפורסם "החוף" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. בין האיים הפופולאריים ביותר תוכלו למצוא את קופיפי קוסמוי, וקופנגן, בהם תוכלו ליהנות מחופי ים לבנים, עצי קוקוס, נופים מדהימים, וחופשה ללא דאגות.

טיול לתאילנד, מאורגן או פרטי

אלו אשר מעוניינים לצאת לטיול לתאילנד עומדים בפני שתי אפשרויות עיקריות:

  • טיול פרטי: ישנה אפשרות להזמין טיסות, תחבורה ומקומות לינה בנפרד, ולהרכיב מסלול טיול באופן עצמאי.

  • טיול מאורגן: ישנה אפשרות להירשם לטיול מאורגן אשר דואג לאוכל, לינה, תחבורה ומדריך, שידאג לקחת אתכם אל המקומות שפשוט אסור לפספס.

טיול באופן עצמאי אינו מצריך מכם להיות כפופים לרצונות של אחרים, ותוכלו לטייל ולבלות באטרקציות השונות כאוות נפשכם. טיול מאורגן מוריד מכם לגמרי את כל הדאגות הכרוכות בתכנון הטיול או בטיול עצמו, ומאפשר לכם להירגע וליהנות מהחופשה.

 



תגיות המאמר: טיול לתאילנד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161305 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610943 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica