חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלל פעילויות בקיפצובה

שלל פעילויות בקיפצובה

פארק השעשועים קיפצובה מזמין אתכם ליהנות מחוויה של פעם בחיים. המתחם משתרע על לא פחות משנים עשר דונם של בילוי והנאה אולטימטיבית. הפארק ממוקם בקיבוץ צובה שבהרי ירושלים ומאפשר גישה נוחה לירושלים ותל אביב. ניתן לערוך שלל פעילויות מגוונות בקיפצובה המותאמות הן לגני חובה, בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים. כמו כן ישנה אפשרות לערוך מגוון פעילויות קבוצתיות במתחם השעשועים, להפיק אירועי בר או בת מצווה במועדון אקסטרים קלאב המשודרג, סדנאות גיבוש למבוגרים-ODT ועוד.

סדנאות גיבוש למבוגרים

קיפצובה מציעה גם למבוגרים ליהנות ממרחב אידיאלי לפיתוח ארגוני עם סדנאות ODT. מדובר בסדנאות הכשרה וחוויה שנועדו ליצור גיבוש בין העובדים עצמם וביניהם לבין מנהלי הארגון או החברה. מתחם השעשועים מציע לכם ליהנות מסביבת לימודים צבעונית ועשירה בה ניתן להעביר פעילות נהדרת לצרכי פיתוח ארגוני לצד שלל פעילויות חווייתיות שמתאימות לכל אדם בוגר וצעיר כאחד. הסדנא בסופו של יום תאפשר למשתתפים לתרגם את החוויה והלמידה לכלים יישומיים במהלך העבודה השגרתית.

חגיגת בר או בת מצווה במועדון אקסטרים קלאב בקיפצובה

מתחם השעשועים בקיפצובה כולל בתוכו מועדון אקסטרים המשתרע על אלף מטר רבוע וניתן למצוא בו את כל מה שנדרש להפקה של אירוע מלהיב ומרגש. אם גם אתם חולמים על מסיבת בר או בת מצווה שטרם נראתה כמותה, אין ספק כי מועדון אקסטרים קלאב בקיפצובה הוא המקום האולטימטיבי עבורכם. המועדון עצמו מקורה לגמרי ובעל עיצוב חדשני. הוא כולל ארבעים מכונות משחק, מערכות סאונד ותאורה מתקדמות\ מתקני משחקים, סימולטורים ומולטימדיה ועוד שלל אמצעים לפעילות קבוצתית מלהיבה.

פעילויות לגנים ובתי ספר

בקיפצובה ניתן גם לערוך ימי פעילות מלאים ומלהיבים במיוחד לגני ילדים, בתי ספר, קייטנות וארגונים בירושלים. הפעילות עצמה יכולה להיות בצורה של יום ספורט, יום כיף, ימי גיבוש, מסיבות סיום ועוד שפע של פעילויות משפחתיות עבור כל שכבות הגילאים. בנוסף ישנה אפשרות להזמין מראש תכנית הפעלה מלאה על מנת להעניק לילדים אפשרות ליהנות מיום לא שגרתי בעליל, משמח במיוחד ומרגש.

 



תגיות המאמר: קיפצובה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161693 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161439 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161638 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169887 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica