חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי טרקטורונים בצפון הם דרך נהדרת לטייל בגליל העליון.

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות15/01/20152283 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולי טרקטורונים בצפון הם דרך נהדרת לטייל בגליל העליון. השילוב המקסים שבין נופים עוצרי נשימה לרכיבת שטח, הפך זה מכבר להרבה יותר מבילוי למושבניקים בלבד. כיום, יותר ויותר ישראלים גילו את הקסם הטמון בנהיגת שטח בגליל. ואכן, טיולי טרקטורונים בגליל העליון הם אטרקציה פופולארית במיוחד.

מדובר בטיול אשר במסגרתו שיירה של טרקטורונים יוצאת אל השטח לביקור קצר בטבע הפראי ובלב הצמחייה הגלילית הצפופה. ואכן, טיולי טרקטורונים בצפון הן אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מאירוע חווייתי, מגבש ומלהיב. לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים לארגן יום כיף בעבודה, טיול טרקטורונים ליום עובדים הוא אפשרות נהדרת עבורכם. טיולי טרקטורונים ליום גיבוש לוקחים את העובדים לשטח, לנהיגה מדהימה בשבילים ציוריים, וזאת כאשר כל המשתתפים באירוע לוקחים חלק בחוויה.

טיולי טרקטורונים לקבוצות עם "טרקטורוני הכפר" – קסמו של הגליל העליון

ב"טרקטורוני הכפר" במושב כפר יובל אנו מוציאים מדי שבוע טיולי טרקטורונים לקבוצות המתאימים גם לימי עובדים. זהו טיול טרקטורונים בנהיגה עצמית. עם זאת, חשוב לציין כי המסלול שלנו הוא מסלול מתון ו"ידידותי למשתמש". דהיינו, גם רוכבים אשר עולים על טרקטורונים בפעם הראשונה בחייהם, יוכלו בקלות רבה להשתלב במסלול. מיותר לציין כי אנו מתאימים את הנסיעה לחברי הקבוצה.

למשל, במידה ומדובר בעובדים צעירים בעלי זיקה לשטח ורכיבה, אנחנו יכולים לשלב במסלול גם עליות ופיתולים. מנגד, כאשר אנו מוציאים טיולי טרקטורונים לקבוצות המורכבות מעובדים שאינם "חיות שטח", אנו יודעים להתאים את המסלול לנסיעה באופן כזה שהוא יתכתב עם אופי הקבוצה. במילים פשוטות, מדובר מצד אחד בטיולי טרקטורונים מלהיבים, ומצד שני אנו שמים דגש על הקבוצה וחבריה.

אחד היתרונות הנהדרים של טיול טרקטורונים הוא האפשרות לשלב במסגרת המסע גם ארוחה או עצירה מול נופים מדהימים. כעת, מדובר לא רק בטיול טרקטורונים אלא בביקור שטח במרכז הטבע עם פינוקים נוספים. לדוגמא, תוכלו לצאת לטיול טרקטורונים ליום גיבוש, במהלך המסלול לעצור בנקודה הצופה אל נוף משגע, ולארגן ארוחת שטח מדהימה לכל הנוכחים. אין ספק שהחוויה מובטחת.

טיולי טרקטורונים בגליל העליון לקבוצות – לא רק ימי עובדים

טיולי טרקטורונים בצפון לקבוצות מתאימים לא רק לימי עובדים. ניתן להוציא טיולי טרקטורונים למסיבת רווקים או רווקות, טיולים במסגרת יום הולדת (לדוגמא, בר מצווה), טיול טרקטורונים למשפחות המגיעות לחופשה בצפון ועוד.

ב"טרקטורוני הכפר", אנו מקפידים מאד גם עם בטיחות הנוסעים. ראשית, הנהיגה על הטרקטורונים הינה עם רישיון נהיגה תקף בלבד. כמו כן, בטרם נצא לדרך, המדריכים המנוסים שלנו יעבירו לחברי הקבוצה שיעור בטיחות קצר וכן קורס רכיבה מזורז. במידה ואתם רוצים רכבי שטח "נוחים לתפעול", טיולי תומקאר הינם אטרקציה אטרקטיבית במיוחד וזאת משום שתפעול התומקאר, רכב שטח ישראלי שהוא גם גאווה כחול-לבן, נעשה על בסיס דוושות והגה (כמו רכב רגיל). ואכן, נוחות התפעול משפרת באופן נפלא את החוויה מהנסיעה.

 

טיולי טרקטורונים לקבוצות עם "טרקטורוני הכפר" לוקחים אתכם למסע מרגש ועוצר נשימה בגליל העליון. ביחד, נעלה לפסגות הצופות לכל האזור, נגלוש בשבילים ציוריים אל הנופים הקסומים של גבול ישראל-לבנון, נחנה לצד נחל עיון הציורי ונפגוש את חיות הטבע ב"ביתן הפרטי". אין ספק, מדובר בחוויה בלתי נשכחת המתאימה לקבוצות בכל ההרכבים ובכל הגילאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טרקטורוני הכפר טיולי טרקטורונים תומקארים לזוגות משפחות וקבוצות

050-540-54-54

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא קרוצ'י

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות07/02/161196 צפיות
עונת האביב היא העונה היפה ביותר לאטרקציה טיולי ג'יפים בצפון. זו העונה בה מתעוררים הג'יפאים משנת החורף שלהם. טיולי ג'יפים באביב מבוקשים מאד בעקבות הפריחה הרבה, מזג האוויר המצויין והמים הזורמים עוד מעונת הגשמים. עונה זו אינה נמשכת זמן רב ולכן בפסח עם ישראל מציף את אתרי האירוח והתיירות בצפון

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות08/01/161360 צפיות
אם אתם באמת שואלים לגבי טיולי טרקטורונים, אז ישנם עדיין אנשים אשר אינם מבינים מדוע הם כמו חמצן לריאות. לכן אנו פושים בפניכם דוגמאות של איך אפשר להפוך טיולי טרקטורונים למשהו חיוני: בואו לא נשכח את הדבר הראשון – טיולי שטח משוייכים כמובן לצד הגברי (לא שאין נשים שחובבות טיולי טרקטורונים בדיוק כמו נשים שחובבות טיולי אופנועים). טיולי שטח זה לא כמו לנוע ברכב רגיל, טיולי שטח מאפשרים לרוכב ללהיות עם שתי אהבותיו בעת ובעונה אחת, והן רעש מנוע וטבע. הרחק מבעיות היום יום והלחצים, מעניקים טיולי טרקטורונים

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות26/11/141969 צפיות
כחברה מובילה בתחום טיולי טרקטורונים בצפון, אנחנו ב-טרקטורוני הכפר, מעמידים לרשות כל הזוגות האוהבים שביניכם, מגוון נרחב של טיולי שטח רומנטיים המתקיימים באזור הגליל העליון. טיולי השטח שלנו לזוגות, משלבים בתוכם נהיגה עצמית על גבי רכבי שטח חדישים, נופים קסומים ומגוון פעילויות רומנטיות שכיף לחוות על הדרך...

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות05/11/13922 צפיות
ארגון יום גיבוש הוא ללא ספק משימה מורכבת אשר יש שיגדירו אותה אפילו כ"מבצע צבאי של ממש". כאשר אתם מתכננים יום גיבוש, עליכם לשלב באופן מדויק אטרקציות וסדר יום אשר יתאימו לכל המשתתפים. ימי גיבוש הם ימים מיוחדים בעלי מספר מטרות. ראשית, הם נועדו לגבש את חברי הקבוצה ולסייע ב"שבירת קרח" ו"הסרת מחסומים".

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות25/09/131117 צפיות
חג סוכות הוא האחרון מבין חגי תשרי, והוא מסמל את סיומה של "תקופת החגים" והחזרה לשגרה. ואכן, מדובר גם בהזדמנות אחרונה בהחלט לצאת לחופשה משפחתית בצפון. בניגוד לחודשי הקיץ החמים, בהם הילדים בחופש אך ההורים נמצאים בעבודה, בחגי תשרי כל המשפחה מבלה ביחד. אם בא לכם לצאת לרגע קט מהסוכה, ולראות את ארץ ישראל בשיא פריחתה, אתם מוזמנים לארגן טיול טרקטורונים בסוכות. זוהי חוויה נהדרת עבור הילדים והמבוגרים כאחד. טיולי טרקטורונים בצפוןבסוכות הן דרך מצוינת להיפרד מהחגים עם אטרקציה מוטורית בגליל למשפחות וקבוצות.

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות14/08/13881 צפיות
הגליל העליון הוא אחד האזורים היפים ביותר בישראל, בזאת אין ספק. למעשה, על פי הנתונים הרשמיים של משרד התיירות, מדובר בחבל הארץ המטויל ביותר במדינה והוא שני רק לאילת מבחינת לינות נופש בישראל. ואכן, אין זה פלא. הגליל העליון מלא במגוון רחב ביותר של מסלולי טבע, אתרים היסטוריים, פארקים, חניונים, אטרקציות ועוד. כאשר אתם מחפשים אטרקציות בגליל העליון, סביר בהחלט להניח שתיתקלו בשלב כזה או אחר באפשרות לצאת אל טיול טרקטורונים בצפון.

מאת: גיא קרוצ'יאטרקציות09/08/13916 צפיות
חוגגים אירוע זוגי? מתכנן הצעת נישואין מיוחדת? חושבת לפנק את החבר לכבוד יום ההולדת? בואו לעשות את זה ב"סטייל" עם אטרקציה מוטורית בגליל. במקום לצאת לעוד מסעדה, אתם יכולים לקחת את בן/בת הזוג לחוויה בלתי נשכחת במסגרת טיולי טרקטורונים בצפון. טיולי טרקטורונים בצפון לזוגות נחשבים ללא ספק לאטרקציה רומנטית מאין כמוה. חישבו על זה, לפניכם הזדמנות לצאת למסע רכוב אל המרחבים הפתוחים של הגליל

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192504 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171451 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica