חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני וכאבי גב, כאבי ברכיים, ידיים ורגליים

מאת: yang&youngרפואה סינית10/12/20091426 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיות אורטופדיות הן בעיות המתמקדות בקשר שבין שריר, רצועות, גידים ועצמות. , ע"פ הרפואה הסינית מקורם של כאבים אורטופדיים שונים הוא בחסימה כלשהי  שיוצרת חוסר איזון אנרגטי פנימי.  הרפואה הסינית מאמינה שברגע שנשחרר את החסימה הזו ונחזיר את האיזון  האנרגטי הפנימי  נוכל להחליש את הכאב.

הרפואה הסינית לא מעונינת לטפל בסימפטומים של הבעיות האורטופדיות השונות  אלא בגורם שבגללם פרצו הבעיות הללו ואחת השיטות לטיפול בבעיות אורטופדיות היא הדיקור הסיני.

הדיקור הסיני מאמין שיש בגוף מסלולי אנרגיה שנקראים מרידיאנים, מסלולי האנרגיה הללו מחוברים לאיברים שונים בגוף , אדם שיש לו כאב בגב יקבל דיקור באזור שבו נמצא מסלול האנרגיה של הגב ,ואדם שסובל מכאב בברכיים יקבל דיקור באזור שבו נמצא מסלול האנרגיה של הברך. ע"פ תורת הדיקור הסיני יש כ-1000 נקודות דיקור ברחבי הגוף.

הדיקור הסיני מציע לכל אחת מהבעיות האורטופדיות  נקודות ספציפיות שבהן כדאי לבצע את הדיקור כדי לשחרר את החסימה , להמריץ את זרימת הדם באזור הפגוע, לשחרר חומרים נוגדי כאב  וכך לעודד את ההחלמה של האזור הפגוע.

להלן סקירה של בעיות אורטופדיות שכיחות והטיפול שמציעה הרפואה הסינית לבעיות אלו:

כאבי גב - הרפואה הסינית גורסת שכאבי גב הם רק סימפטום  לבעיה רפואית פנימית גדולה יותר הקיימת בגוף,   ע"פ הרפואה הסינית כאבי גב יכולים להיות כתוצאה מאורח חיים לא נכון, מטראומה כלשהי או מחולשה של מערכת הכליות או של הכבד,  הרפואה הסינית מבחינה גם בין כאב גב כרוני לבין כאב גב אקוטי פתאומי. הרפואה הסינית רואה בגב גם כמפה של נקודות אבחון , כאב הקיים בנקודה מסוימת בגב יכול ללמד על בעיה עמוקה יותר הקיימת  באיבר המיוצג באותה נקודה. הטיפול בכאבי גב מתבצע בעזרת  טיפול משולב הכולל  דיקור סיני, צמחי מרפא, ושנויים בתזונה.  לאחרונה הוכח באופן מדעי  כי דיקור סיני מטפל בכאבי גב בצורה יעילה יותר מאשר הטיפול שמציעה הרפואה הקונבנציונאלית.

כאבי ברכיים -  כאבי ברכיים יכולים לנבוע כתוצאה מסיבות שונות שהן דלקות בברכיים, מים בברכיים, שחיקת סחוס בברכיים ועוד. ע"פ הרפואה הסינית הברכיים מקושרים לכליות, ולכן בעיות בברכיים יכולות לנבוע  מחולשה בכליות, סיבה נוספת לבעיות בברכיים היא עקב תפקוד לא תקין של הכבד, אנשים הסובלים מבעיות ברכיים  ומקבלים טיפול של דיקור סיני חשים הקלה בכאב ,זאת משום שהדיקור הסיני ממריץ את זרימת הדם באזור הברכיים, ומשחרר חומרים נוגדי כאב  וכך הוא מזרז את ההחלמה של האזור הפגוע.

כאבי ידיים - כאבי ידיים  יכולים לנבוע מסיבות שונות בינהן: דלקות בכף היד, דלקות במרפק ועוד, הרפואה הסינית מציעה טיפול של דיקור סיני שמשפר את זרימת הדם באזור הפגוע, ומפחית את הלחץ הנוירו-וסקולרי  שגורם ללחץ על מערכת העצבים ביד.

כאבי רגליים - מי מאתנו לא סבל פעם אחת בחייו  מכאבי רגליים, לעתים מדובר בכאב רגליים שמקורו בעמוד השדרה ולעתים מדובר בכאב רגליים שמקורו בזרימת דם לקויה או  בבעיה במערכת העצבים. הרפואה הסינית מקשרת את כאבי הרגליים לגורמים שונים בינהם בעיות בטחול ובכליות. הרפואה הסינית מציעה טיפול של דיקור סיני שיאפשר זרימת דם באזור הפגוע וכן יגרום לשחרור חומרים נוגדי כאב שיסייעו להחלשת הכאב ברגליים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

yang&young מציעים לך שילוב ייחודי של טיפולים ממסורות מגוונות - טיפולי מגע מרפאים (דיקור סיני , שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה, כוסות רוח) טיפולי מגע מהנים (עיסויים מכל הסוגים, אבנים חמות, ארומתרפיה) טיפולים תודעה ואנרגיה (דמיון מודרך, רייקי, הילינג, פרחי באך ) אשר יחדיו משיגים איזון הוליסטי במכלול הגוף והנפש שלך.

yang&young בוטיק טיפוח גוף ונפש
יוניצ'מן 21 תל אביב
חוף הצוק, מתחם מנדרין, חניה חופשית
http://www.yandy.co.il
077-205-2000

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yang&young

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222699 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222957 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213003 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213203 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213397 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213650 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213694 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica