חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוכל רחוב באמסטרדם

מאת: שי קוביטיולים בחו"ל18/01/20151842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים מבקרים מדי שנה באמסטרדם וזוכים לבלות באחת הערים היפות באירופה שמציעה שפע אטרקציות ואתרי תיירות מעניינים. אמסטרדם ידועה באתרים כמו כיכר דאם ובה מבנים היסטוריים יפים, ביניהם ארמון המלוכה, בפארקים הירוקים עם מתקני השעשועים, בבית אנה פרנק, במוזיאונים מרשימים כמו מוזיאון ואן גוך ומוזיאון מאדאם טוסו, ברובע האורות האדומים וכמובן בתעלות המים. כמו כן, העיר מציעה חוויה קולינרית משובחת ונפלאה ויש בה מסעדות רבות, שלל בתי קפה וגם אפשרויות רבות של אוכל ברחוב. לכן, כאשר מחפשים מידע חיוני באמסטרדם בנושא אוכל כדאי לדעת כי אוכל הרחוב מאפשר להכיר את הצד הקולינרי של העיר וליהנות ממגוון רחב וממחירים נוחים ומשתלמים של אוכל טעים.

חוויה קולינרית נפלאה

יש באמסטרדם מסעדות רבות ומגוונות אך המחירים אינם זולים ולא תמיד במהלך הטיול מעוניינים לשבת במסעדה יקרה ולבזבז למעלה משעה. לכן, כדאי להכיר את דוכני האוכל המקומיים שמציעים מאכלים טעימים ונפלאים במחירים עממיים. בין דוכני הרחוב המומלצים ניתן למצוא דוכני פנן קוקן, פנקייקים הולנדיים קטנים וטעימים עם שלל תוספות לפי בחירה. אגב, את הפנקייקים ההולנדיים ניתן לאכול לאורך כל שעות היום עם תוספות מתוקות או כמנה מלוחה עם מטבלי בשר שונים או גבינות טעימות.

בנוסף, להולנדים מסורת עתיקת יומין של אכילת דגים ובכל אמסטרדם וברחבי המדינה תמצאו דוכני רחוב רבים שמציעים קיבלינג- שניצל דג ללא כל תוספות. כמו כן, ישנם דוכני רבים המציעים דגי הרינג טריים ודגי הרינג כבושים, את הדג פורסים ומוסיפים לכריך עם בצל כבוש וחמוצים.

אגב, כאשר קוראים מדריכים מקומיים עם מידע חיוני באמסטרדם לבטח תופתעו לגלות כי צ'יפס עם מיונז נחשב למאכל מקומי פופולארי, ואכן, בכל מקום ניתן למצוא דוכני מזון ברחוב המוכרים מנת פריטס- צ'יפס עם מיונז, ויש אפשרות להוסיף תוספות שונות כמו אננס. כמו כן, ניתן למצוא דוכני פלאפל, דוכני מרקים חמים עם תוספת לחם הנמכרים בשיטת לקחת ולאכול, דוכני שווארמה ודוכנים המציעים אטריות מוקפצות עם מבחר תוספות לפי בחירה.

אוכל רחוב מתוק

כאמור, ניתן לאכול את הפנקייקים ההולנדיים הקטנים עם תוספות מתוקות כקינוח אחרי האוכל או כמנה בפני עצמה אך כדאי להכיר גם את דוכני האכול שמציעים שטרופ וופלס, שני וופלים המודבקים זה לזה עם סירופ מתוק וקינמון, וכאשר השטרופ וופלס חם וטרי הוא נימוח בפה ועשיר בטעמים.

לקבלת מידע חיוני באמסטרדם, מומלץ לבקר כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי קובי

מילים שוות זהב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי קובי

מאת: שי קוביאטרקציות09/02/151657 צפיות
הסנטרל פארק הוא הפארק הידוע ביותר בעיר ניו יורק, משתרע לאורך ארבעה קילומטרים, ורוחבו כ-800 מטרים. בניו יורק פארקים רבים המהווים ריאה ירוקה ואטרקציה נפלאה למקומיים ולתיירים הרבים.

מאת: שי קוביטיולים בחו"ל09/02/152168 צפיות
וינה ידועה כמרכז התרבות של אירופה ומיליוני תיירים מכל קצוות תבל מגיעים לבקר בה מדי שנה. וינה נחשבת לאחת מערי הבירה היפות בעולם ויש בה חיי לילה תוססים.

מאת: שי קובידיאטה ותזונה18/01/151486 צפיות
למרות שהסושי, מכיל אורז, אצות ים ואף דגים טעימים, אין זה אומר שהוא נטול גלוטן. לחולי הצליאק, יש את הזהירות הדרושה לאכילה במסעדות, או לבחירה של מוצרים שהם בטוח ללא גלוטן. היום תוכלו לשמוע בשורות נהדרות, במיוחד לאוהבי המטבח היפני יש במסעדות מסוימות סושי ללא גלוטן. בשנים האחרונות, אנו כבר עדים למסעדות רבות, שמודעות לאנשים שחולי צליאק, או לאלה הנמנעים מאכילת גלוטן.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196493 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181540 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica