חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סנטרל פארק, פעילות ללא הפסקה בלב מנהטן

מאת: שי קוביאטרקציות09/02/20151657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין הנקודות החשובות לטיול בניו יורק נמצאים ללא ספק פארקים בניו יורק. לבטח ראיתם בסרטים את ההצגות והכנסים המיוחדים שיש בפארקים השונים ברחבי העיר הענקית של ניו יורק. פארקים אלה, קרובים במיקומם לאזור של מנהטן. ישנם שבילים גדולים ומסתעפים הטובלים בירוק. קיים עולם ומלואו בפארקים המיוחדים של ניו יורק כמו, מופעי מוסיקה מרהיבים, פעילות כיפית ונקודות תצפית מרהיבות.

תוכלו להתרשם מהאגמים הקסומים בפארקים הענקיים של ניו יורק הצופים גם על מבנים ארכיטקטוניים שלבטח יגרמו לכם לעצור את נשימתכם. הסנטרל פארק שהוא הפארק הידוע ביותר בעיר ניו יורק, משתרע לאורך של ארבעה קילומטרים. ורוחבו כ-800 מטרים. ישנם הרבה אנשים השרועים על הדשא, קוראים ומשתזפים.

תוכלו לנווט בעצמכם את הטיול בפארק זה. האפשרויות הן שונות, כמו למשל לדווש באופניים אם באופן עצמאי או קבוצתי. פארק זה, מלא חיים, צבעים והשראה מיוחדת. תוכלו להשתחרר , כאשר תרגישו חופשיים כאשר תתחילו להרגיש שאם הולכים לאיבוד בפארק מלא ריגושים והפתעות כמו סנטרל פארק.

מומלץ לשכור אופניים  על מנת לא לפספס נקודות מעניינות בפארקים של ניו יורק

אם אתם מעוניינים לא לפספס כל פינה או נקודה חשובה בפארקים הנמצאים בקרבת מנהטן. ישנם מקומות, בהם ניתן לשכור אופניים במחיר זול. קרוב לכיכר קולומבוס, הנמצא בין רחובות 57-59 בניו יורק, תמצאו הרבה מקומות בהם ניתן לשכור אופניים. ניתן לצאת לפיקניק משגע , אך חשוב להצטייד במזון ושתייה

טיול כזה, מומלץ כאשר מזג האוויר יפה בניו יורק. ישנה אפשרות לרכיבה מודרכת באופניים. תוכלו להכיר אנשים נוספים ולהתחבר אליהם באמצעות טיול מרתק בלב  פארקים  בניו יורק. מומלץ לנסות את הטיול המודרך, כך שלא תפספסו את המקומות שלבטח המדריכים מכירים היטב.

טיול בפארק בקרבת STRAWBERY FEILDS שמוכר לכם לבטח מהשיר הידוע של הביטלס יעשה עליכם רושם רב. במרכז הפארק תמצאו את רחבת הדשא הידועה הנקראת Great Lawn, רחבה זו, ידועה למקום עבור פיקניק היות הוא פתוח לגמרי. בימי שבת וראשון, רחבה זו צפופה ומלאה באנשים. רחבה זו, פתוחה לקהל מחודש אפריל עד לאמצע חודש נובמבר.

אל תפספסו את הקונצרטים בפארקים המדהימים של ניו יורק

קרוב לחלק של מנהטן, תוכלו למצוא את SHEEP MEADOW בו תמצאו את הופעות המוסיקה והקונצרטים. המופעים הם בקנה מידה גדול, ניתן למצוא בימי ראשון שטופי שמש כ-30,000 צופים המגיעים למקום ליהנות מהמוסיקה וההופעות המדהימות הנערכות במקום. רחבה זו, פתוחה מאמצע אפריל עד אמצע חודש אוקטובר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי קובי

מילים שוות זהב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי קובי

מאת: שי קוביטיולים בחו"ל09/02/152168 צפיות
וינה ידועה כמרכז התרבות של אירופה ומיליוני תיירים מכל קצוות תבל מגיעים לבקר בה מדי שנה. וינה נחשבת לאחת מערי הבירה היפות בעולם ויש בה חיי לילה תוססים.

מאת: שי קובידיאטה ותזונה18/01/151486 צפיות
למרות שהסושי, מכיל אורז, אצות ים ואף דגים טעימים, אין זה אומר שהוא נטול גלוטן. לחולי הצליאק, יש את הזהירות הדרושה לאכילה במסעדות, או לבחירה של מוצרים שהם בטוח ללא גלוטן. היום תוכלו לשמוע בשורות נהדרות, במיוחד לאוהבי המטבח היפני יש במסעדות מסוימות סושי ללא גלוטן. בשנים האחרונות, אנו כבר עדים למסעדות רבות, שמודעות לאנשים שחולי צליאק, או לאלה הנמנעים מאכילת גלוטן.

מאת: שי קוביטיולים בחו"ל18/01/151843 צפיות
ישראלים רבים יוצאים לנופש באמסטדרם ולכן כדאי לדעת כי העיר מציעה דוכני אוכל מעולים וחוויה קולינרית מיוחדת במינה. דוכני האכול באמסטרדם מגוונים ומציעים שלל אפשרויות כגון דגים טריים, צ'יפס עם מיונז, פנן קוקן- פנקיקים קטנים בסגנון הולנדי ועוד. אם כן, אמסטרדם מציעה חוויה קולינרית שכדאי להכיר ומאפשרת לתיירים הישראלים לחסוך בעלויות האוכל במהלך הטיול.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195656 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192507 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181993 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172128 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171740 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171853 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171453 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica