חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הערכות המשטרה לחג החנוכה

.

הנדון :

הערכות משטרת-ישראל לחג החנוכה התש"ע

חג החנוכה חל השנה בין התאריכים 12/12/09 עד 19/12/09 כולל, חג זה מאופיין בפסטיבלים, הצגות ילדים, ומופעי רחוב. בימים אלה מורגשת תנועה ערה במרכזי קניות, אתרי נופש ובמקומות בילוי. כמו כן, קיים צפי לתנועה מוגברת בצירים עירוניים והבין עירוניים.

לפיכך, מחוזות משטרת-ישראל, משמר הגבול, אגף התנועה וכן אלפי מתנדבים השלימו את היערכותם וזאת כדי לשמור על הביטחון, החוק, הסדר והתנועה במהלך החג תוך פגיעה מינימאלית בחי השגרה.

בימים האחרונים, כלל מחוזות משטרת-ישראל מקיימים הערכות מצב מקומיות על בסיס ניתוח האיומים והאירועים הקודמים וכן על בסיס מידע מודיעיני קונקרטי. ומתוך כך גוזרים את ההערכות המבצעית.

בתוך כך, בימי החג, אלפי שוטרים, שוטרי משמר הגבול ומתנדבים יתפרסו ממרחב התפר ועד פנים הערים על בסיס פקודת "מגן" בדגש על מקומות הומי קהל, שווקים, מוקדי בידור ואתרי נופש.

כבר בתחילת החודש החלה פעילות מוגברת כנגד שוהים בלתי חוקיים תוך מתן דגש לאכיפה כנגד מסיעים, מעסיקים ומלינים. בימי החג יוקמו מחסומים נייחים וניידים בכניסות לערים ובאזורי קו התפר ויבוצעו בדיקות בכלי רכב ובכבודה. בנוסף, יוחמר הבידוק הביטחוני במעברי הגבול הבינלאומיים, היבשתיים והימיים.

מערך התנועה יופעל באופן מוגבר לאורך כל ימי החג בדגש על צירים בינעירוניים בהם מתקיים "מרוץ הלפיד", המרוץ המסורתי של החג, וזאת כדי למנוע שיבושי תנועה ופגיעה בשגרת החים. כמו כן, שוטרי התנועה יאכפו תופעות נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים.

באירועים המוניים תחת כיפת השמיים, המקום יוכרז כ"טריטוריה ביטחונית" שם תוקם נקודת משטרה לנוחיות הציבור.

במוקדי הבילוי, ובמתחמים בהם מבלים בעיקר בני נוער, שוטרים רבים סמויים וגלויים יתפרסו וזאת  כדי לצמצם את תופעות האלימות, הבריונות והקטטות. ההערכות במועדונים תהיה על בסיס פקודת "שומר לילה" הכוללת כוחות מיוחדים ואמצעים וכן שילוב כוחות עם גורמים ברשויות המקומיות.

במקביל, תוגבר האכיפה כנגד עסקים טעוני רישוי ואכיפה כנגד מכירת משקאות משכרים לקטינים.

בימי החג, ע"פ דרישה, מסוקים של היח' האווירית יסייעו למפקדים לשלוט על אירועים בעזרת תצפיות והכוונה וכן יסייעו למתנ"א בהכוונת תנועה וויסות עומסים.

משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות ובמקרה ועולה חשד כלפי אנשים, רכבים או חפצים חשודים לא להסס ולהזעיק את כוחות המשטרה באמצעות מוקדי 100 ע"מ אלה יוכלו לטפל במהירות ובאופן מקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111738 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112235 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112061 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112536 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222480 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222424 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222568 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222252 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22578 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22580 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22561 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica