חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שפע האפשרויות שניתן למצוא במסגרת טיול לדרום אמריקה

מאת: sharondan80טיולים בחו"ל18/02/20151673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אפשר לבקש שאי אפשר לקבל במסגרת טיול לדרום אמריקה? נופים יפיפיים - יש. תרבויות זרות ומיוחדות - יש. היסטוריה מרתקת - יש. ספורט אתגרי, טרקים, מטיילים מכל העולם - יש ועוד איך. אזור דרום אמריקה כולל את המדינות ארגנטינה, ברזיל, בוליביה, קולומביה, צ'ילה, פרו, ועוד. מי יכול לטייל שם? כולם - תרמילאים צעירים, משפחות עם ילדים קטנים, זוגות בירח דבש לאחר החתונה, מטיילים בגיל השלישי ועוד. כל סוגי החוויות והטיולים ניתן למצוא שם:

  • טרקים

  • פסגות מושלגות

  • מדבריות מלח

  • ספורט אתגרי

  • סקי

  • חופים מרהיבים

  • תרבות עשירה

  • ועוד...

קצת על כל מדינה הנכללת במסגרת טיול לדרום אמריקה

  • ארגנטינה - אפשר להתחיל את הטיול לדרום אמריקה בארגנטינה - שם נמצאים מפלי האגיוואסו הנהדרים, אפשר לראות נופים נהדרים, טבע, הרים מושלגים, קרחונים, ועוד. המקומות הפופולריים ביותר בארגנטינה הם בואנוס איירס, מפלי האיגיוואסו, ברילוצ'ה, מנדוסה, אושוואיה, וחוחוי.

  • ברזיל - זוהי ארץ הסמבה, והמדינה הגדולה ביותר שתוכלו לטייל בה במסגרת טיול לדרום אמריקה. יש בה הרבה טבע, אוכל, ריקודים וקצב. אפשר לעשות טרק בנהר האמזונס, לבקר בקרנבל המפורסם, או להגיע לערים ריו דה ז'נרו, סלבדור, וסאו פאולו.

  • צ'ילה - מטיילים ישראליים המטיילים בדרום אמריקה ממליצים מאוד על צ'ילה, שם נמצא ה-"קרטרה אוסטראל" - מסלול טיול ג'יפים עם נופים נהדרים, אגמים רגועים, פסגות מושלגות וכפרים קטנים וקסומים.

  • פרו - יעד נהדר לטיול, שם נמצא המאצ'ו פיצ'ו, ואפשר ללמוד בה על תרבות האינקה העתיקה באמצעות ביקור במבנים היסטוריים ומקדשים, צפייה בטקסים פגאניים, וסיורי עתיקות. המקומות הפופולריים ביותר בפרו הם קוסקו, לימה, אריקיפה, ופיסקו.

  • בוליביה - אחת המדינות המפותחות פחות שאפשר לראות בטיול לדרום אמריקה. אפשר לראות שם אינדיאנים וילידים, לטייל לסלאר, מדבר המלח המפורסם המכיל קילומטרים של מלח לבן טהור.

  • אורוגוואי - מדינה פופולרית פחות, אך היא יכולה להציע זווית חדשה ונוספת לטיול. בדרך כלל מגיעים אליה מארגנטינה, ואפשר לבקר שם בחופים נהדרים ולהירגע על החוף עם כוס משקה קר.

 



תגיות המאמר: טיול, דרום אמריקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161304 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610941 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196503 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica