חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחקת יונים

אוכלוסיית היונים הולכת ומתרבה עם השנים, הן תופסות מקום בסמוך למקום המגורים שלהן, ובכך קל להן פי כמה להתקיים ולהתרבות. לכן, הרחקת יונים לצמיתות היא כבר אינה בגדר המלצה. יש להרחיק את היונים מאזור המחייה שלנו בהקדם, ואם ניתן אף בטרם הן התיישבו בכלל. ככל שנאחר לפעול, כך הרחקת היונים תהיה מסורבלת יותר, מסובכת יותר ותדרוש עבודה רבה יותר. יונים הן בעלי כנף עקשניים, נאמנים ולהן זיכרון פנומנאלי. הלשלשת שלהן חומצית במיוחד והיא פוגעת בכל חומר עד כדי הרס מוחלט. מלבד זאת, לשלשת היונים מהווה כר מושלם לגידול חיידקים ומזיקים אשר עלולים להוביל למחלות קשות.

הדרכים להרחקת יונים משתנות בהתאם למיקום שהיונים בחרו להן, למשל, הרחקת יונים ממרפסות שונה לחלוטין מהרחקת יונים מגג רעפים מאחר והטיפול הוא שונה ואחר. הרחקת יונים ממרפסות דורשת טיפול אינטנסיבי וסגירה של החלל על ידי רשת פלסטיק שקופה להרחקת יונים. מאחר והמפרסת "פרוצה" והגישה אליה קלה במיוחד, היונים מוצאות להן פינה נסתרת, ברב המקרים בגובה, ושם מקימות את הקן. גם אם ננסה להרחיק אותן ע"י הפחדה / הבהלה או בעזרת יונים פלסטיים או מגוון שיטות אחרות הן יתעקשו לחזור. לכן, השיטה המוצלחת ביותר היא הרחקה בעזרת רשת פלסטיק.  לעומת זאת, הרחקת יונים מגג רעפים דורש טיפול ייסודי אחר. הגג הוא מקום מרווח ונגיש פחות לידי אדם, ולכן, ברב המקרים מוצאים אותן שם רק אחרי שהן הספיקו כבר לזהם את מרחב ההג כולו בלשלשת ובלכלוך רב.

הרחקת יונים מבניינים הוא טיפול הגובה, ולכן בשום אופןו אין לבצעו בכוחות עצמכם. יש להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום וברשותם אישורים והסמכות לעבודה בגובה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנית אייל

מאת: אורנית איילזוגיות ואהבה06/09/151106 צפיות
בעבר צימרים לזוגות היה ניתן למצוא בעיקר ביישובים בצפון, אך הוא תחום הצימרים הופך נפוץ יותר ויותר. השכרת צימר לפי שעה או ללילה שלם אפשרי היום גם במרכז הארץ, הופך לטרנד מתחזק.

מאת: אורנית איילהדברה26/02/15877 צפיות
מחלות קשות בדרכי הנשימה, דלקות בעיניים ובאיברי פנים, כינים, פרעושים וקרציות הם רק חלק קטן מהמפגעים שהיונים מביאות איתן. הרחקת יונים מהסביבה שלנו חשובה מאין כמותה. איך עושים את זה?

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14870 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14827 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון26/10/14854 צפיות
רצפה נקייה היא המראה של הבית. כאשר הרצפה נקייה הבית כולו נראה נקי וזוהר. על מנת להפוך את הרצפה לנקייה וזוהרת, אין צורך בהחלפת המרצפות כולן. די לבצע פוליש לרצפה ישנה

מאת: אורנית איילשיפוצים26/10/14882 צפיות
חידוש הרצפות בדרך הפשוטה, היעילה והזולה ביותר, היא חידוש המרצפות בעזרת פוליש לרצפה ישנה. כל מה שרמיתם לדעת על פוליש.

מאת: אורנית איילשיפוצים26/10/14845 צפיות
חידוש הרצפות בדרך הפשוטה, היעילה והזולה ביותר, היא חידוש המרצפות בעזרת פוליש לרצפה ישנה. כל מה שרמיתם לדעת על פוליש.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195928 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172439 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica