חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי פוליש לרצפה ישנה

מאת: אורנית איילשיפוצים26/10/2014845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש לרצפה ישנה הוא הפתרון המתאים לרב סוגי המרצפות. תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת על חידוש מרצפות כאן

מהו פוליש לרצפה ישנה:

פוליש לרצפה ישנה הוא פתרון יעיל, זמין ונוח אשר מטרתו להעניק למרצפות מראה זוהר, נקי ואסתטי. ישנם סוגי פוליש שונים, פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי. כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. סוגי הפוליש נבדלים בעיקר בשל העמידות שלהם, המראה שלהם והמחיר שלהם.

לאיזה מרצפות ניתן לבצע פוליש לרצפה ישנה?

פוליש לרצפה ישנה ניתן לבצע כמעט לכל סוגי הרצפות, החל מטרצו ושומשום ועד שיש, אבן טבעית וכו'. לא ניתן לבצע פוליש לרצפות מסוג קרמיקה ו גרניט פורצלן.

קצת על סוגי הפוליש הקיימים:

פוליש קריסטל - פוליש קריסטל הוא סוג הפוליש הנפוץ ביותר בעיקר בבתים ובלובי בנייני משרדים יוקרתיים. פוליש קריסטל מעניק לרצפות הברקה קריסטלית מיוחדת ממנה לא ניתן להתעלם. ההברקה הקריסטלית מעניקה לרצפות את אפקט המראה ובכך הופכת את החלל למרשים יותר ויוקרתי יותר. פוליש קריסטל עמיד מאוד, אינו נשרט והוא אינו מחליק.

פוליש וקס - פוליש ווקס הוא סוג הפוליש הזול ביותר וזאת בעי'קר בשל עמידותו. פוליש ווקס אינו עמיד במיוחד, ולכן הוא נפוץ בעיקר במשרדים או בדירות שכורות. את הפוליש ווקס יש לעשות מידי שנה עד שנה וחצי על מנת לשמור על תוצאות מבריקות. פוליש ווקס עשוי להיות מחליק וזאת בשל הוקס (השעווה) המצפה את הרצפות. שעווה זו רכה יחסית ולכן היא נוטה לצבור סימני גרירה ושריטות מהם יש להימע כאשר מבצעים פוליש ווקס.

פוליש אקרילי - פוליש אקרילי הוא פוליש הנפוץ מאוד בבנייני משרדים, בחדרי חשמל, חדרי בקרהף מעבדות ועוד. פוליש אקרילי הוא סוג הפוליש העמיד ביותר ולכן הוא מתאים בעיקר לחללים גדולים או לחללים בהם יש תנועה גדולה של אנשים. אחד היתרונות הבולטים של הפוליש האקרילי הוא היכולת שלו לבודד חשמל ולכן הוא מתאים במיוחד לחדרי בקרה וחדרי חשמל. יתרון נוסף שלו, הוא בעמידות מפני אלכוהול וחומרים כימיים. לכן הוא מתאים למעבדות. פוליש אקרילי אינו מבריק כשאר סוגי הפוליש אך הוא בהחלט מקנה לרצפות מראה אסתטי ונעים.

מתי מומלץ לבצע פוליש לרצפה ישנה?

כמובן שזו נשמעת שאלה שהתשובה עליה היא"כשהרצפה ישנה". אך לא בהכרח כך הדבר. מומלץ לבצע פוליש לרצפה ישנה כאשר הרצפות מלאות בשריטות, סימני גרירה וכתמים. את זה ניתן לזהות בשלב הניקיון של דירה אחרי שיפוץ, בשלב הניקיון של דירה לפני איכלוס, או כמובן בבית בו מתגוררים כבר שנים.. כאשר מדובר במרצפות בלויות עוד יותר, סדוקות, מחוררות, בעלות כתמים קשים במיוחד וכד', מומלץ לשקול ביצוע ליטוש מרצפות שזוהי פעולה חודרנית ועמוקה יותר.

מהו התהליך אותו עוברות המרצפות בביצוע פוליש לרצפה ישנה?

קרצוף, אטימה והברקה הם השלבים המרכזיים בביצוע פוליש לרצפה ישנה.  שלב הקרצוף הוא השלב הראשון בו מקרצפים את הרצפות ומסירים מהן את השכבה העליונה. פעולת הקירצוף מסירה את הכתמים, השריטות והסימנים מהרצפות, ובכך חושפות שכבה נקייה לחלוטין אך חסרת ברק וחשופה. הרצפות החשופות עשויות לסבול מחדירת נוזלים והיטמעות כתמים ולכן יש לאטום אותה. האיטום נעשה בעזרת חומר שנקרא סילר. בשלב האחרון, שלב ההברקה, מכונת הפוליש מבריקה את הרצפות ע"י סיבוב מהיר במיוחד של ספוג ייעודי המשתלב במכונת הפוליש.

האם ניתן לבצע פוליש לבד או רק בעזרת איש מקצוע?

קיימות חברות ניקיון המשכירות ציוד לביצוע פוליש באופן עצמאי. אם יש לך רקע וניסיוןף ביצוע הפוליש בכוחות עצמך יחסוך לך לא מעט כסף, אך על מנת להגיע לתוצאות מקצועיות, אחידות ועמידות בצורה המקסימאלית, מומלץ לתת לאיש מקצוע לבצע את העבודה עבורכם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנית אייל

מאת: אורנית איילזוגיות ואהבה06/09/151107 צפיות
בעבר צימרים לזוגות היה ניתן למצוא בעיקר ביישובים בצפון, אך הוא תחום הצימרים הופך נפוץ יותר ויותר. השכרת צימר לפי שעה או ללילה שלם אפשרי היום גם במרכז הארץ, הופך לטרנד מתחזק.

מאת: אורנית איילבעלי חיים - כללי08/03/152619 צפיות
אינספור מילים נכתבו על חשיבות הרחקת יונים. איך מתמודדים עם התופעה? מי הן היונים? מה הן מחפשות? היכן הן אוהבות להסתתר ואיך מרחיקים אותן. הכל במאמר הבא.

מאת: אורנית איילהדברה26/02/15877 צפיות
מחלות קשות בדרכי הנשימה, דלקות בעיניים ובאיברי פנים, כינים, פרעושים וקרציות הם רק חלק קטן מהמפגעים שהיונים מביאות איתן. הרחקת יונים מהסביבה שלנו חשובה מאין כמותה. איך עושים את זה?

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14870 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14827 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון26/10/14854 צפיות
רצפה נקייה היא המראה של הבית. כאשר הרצפה נקייה הבית כולו נראה נקי וזוהר. על מנת להפוך את הרצפה לנקייה וזוהרת, אין צורך בהחלפת המרצפות כולן. די לבצע פוליש לרצפה ישנה

מאת: אורנית איילשיפוצים26/10/14882 צפיות
חידוש הרצפות בדרך הפשוטה, היעילה והזולה ביותר, היא חידוש המרצפות בעזרת פוליש לרצפה ישנה. כל מה שרמיתם לדעת על פוליש.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232628 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223294 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica