חפש מאמרים:
שלום אורח
19.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדלים בין מערכת פריוריטי לזום לעסקים

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/2015848 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות.

לפני שנציג את ההבדלים בין מערכת פריוריטי לזום לעסקים נזכיר כי עד לפני מספר שנים היה ניתן למצוא בשוק רק את מערכת פריוריטי ולמעשה מערכת זום לעסקים "נולדה" מהצורך לתת מענה לארגונים קטנים או ארגונים בתחילת דרכם שיש להם צורך במערכת מידע ארגונית אך אין להם יכולת לרכוש או להטמיע מערכת יקרה.


זום לעסקים היא מערכת פריוריטי מבחינה מבנית ופונקציונאלית וזה יתרונה המרכזי. מכיוון שמדובר בסופו של דבר באותה מערכת ובאותה פלטפורמה , נהנת מערכת זום לעסקים מיכולות מתקדמות של מערכת שרכשה לעצמה יתרונות רבים ונסיון בהרבה תעשיות שונות. לצורך התאמתה לארגונים קטנים ולבדלה ממערכת פריוריטי, חברת אשבל טכנולוגיות "ארזו" את המוצר באריזה קומפקטית אך אטרקטיבית.
ניתן לציין שלשה הבדלים מהותיים בין מערכת זום לעסקים ופריוריטי:

1. מערכת זום לעסקים מוגבלת לעשרה משתמשים בעוד מערכת פריוריטי לא מוגבלת מבחינת מספר המשתמשים שיכולים לעבוד במערכת. במידה וחברה רכשה את מערכת זום לעסקים ועם הזמן יש לה את הצורך בשימוש מעל עשרה משתמשים היא חייבת לעבור למערכת פריוריטי (נדבר על המשמעות בהמשך) .

2. מערכת זום לעסקים מוגבלת בהוספת מודולים מעבר לחבילת הבסיס הכוללת את המודולים הבאים: כספים, שיווק ומכירות, קשרי לקוחות, רכש, ניהול מלאי,דוחות מנהלין ומנהל מערכת. להבדיל, במערכת פריוריטי ניתן להוסיף מודולים על פי הצורך, לדוגמא בפריוריטי ניתן להוסיף את מודול קריאות שירות אך בזום אין אפשרות כזאת.

3. מערכת זום לעסקים הינה מערכת סגורה בהיבט הפיתוח, לא ניתן לפתח או להתאים את המערכת (דוחות, פרוצדורות, מסכים וכו') מעבר לקיים בחבילת הבסיס, בעניין זה המערכת תואמת למתחריה שגם בהם לא ניתן לבצע התאמות או פיתוחים. במידה ומדובר בחברה שיש לבצע בה התאמות תוכנה או שינויים, על החברה לרכוש את מערכת פריוריטי.

חשב לציין ולהדגיש כי גם לאחר שלשת המגבלות שצויינו ניתן לומר שבמשוואת העלות והתועלת מערכת זום לעסקים היא מערכת מתקדמת מאוד הנותנת מענה מצויין לארגונים קטנים וארגונים בתחלית דרכם.

במידה והארגון גדל ואחד המגבלות מהווה חסם עבורו, הארגון יכול לעבור למערכת פריוריטי שם אין מגבלות כלל. מכיוון שציינו שמדובר באותה פלטפורמה או באותה מערכת, המעבר בין המערכות הוא פשוט ודורש רק החלפת רישיון. הפשטות במעבר מאפשר לארגונים קטנים להתחיל לעבוד עם מערכת זולה הנותנת מענה מתקדם ובלחיצת כפתור לעבור למערכת התומכת בארגונים המבקשים מערכת ללא מגבלות.

 

 



תגיות המאמר: פריוריטי, זום לעסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי זהב
מהנדס תעשייה וניהול ויועץ ארגוני
אפיקים ייעוץ וניהול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זהב

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/172527 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/162579 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/15972 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/15990 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141109 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/147223 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

מאת: טומי רןמיחשוב ארגוני27/08/131112 צפיות
מרכזיות טלפון הפכו מצרך חובה בכל עסק כמעט המעוניין לשווק את מוצריו בעזרת שיחות טלפון עם הלקוחות, ולכל עסק הרוצה להיראות רציני וגדול.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica