חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה שרת וירטואלי

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/20151815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה שרת וירטואלי

שרת וירטואלי נוצר על ידי חלוקה של שרת פיזי (ייעודי) לכמה מיני סרברים, הדבר ניתן לביצוע עלידי טכנולוגיית וירטואליזצייה. המונח שרת וירטואלי לרוב נמצא בשימוש בכל הנוגע לשרותי אחסון HOSTING ולפעמים כאשר הכוונה היא למכונה וירטואלית VIRTUAL MACHINE.

שרתים וירטואלים VPS -Virtual Priver Servers עובדים בסביבה מאוחדת ונמצאים בשימוש של מכונות וירטואליות אחרות. אבל בכל אספקט הפונקציונליות של שרת וירטואלי היא שוות ערך לעבודה על מחשב פיזי המשמש לקוח מסויים ומתואם לצרכיו האישיים. שרת וירטואלי מציע בדיוק את אותה הפרטיות כאילו שאתם עובדים על המחשב שלכם בבית. התועלת של שרת וירטואלי באה לידי ביטוי בצורת העבודה, זה כאילו שאני אומר לכם שניתן לעבוד עם "מחשב" אחד ככמה מחשבים נפרדים, מה שמאפשר עבודה רציפה של מספר משתמשים על אותו מחשב בו זמנית, לבצע פעולות שונות, להריץ בו זמנית מספר תוכנות שונות דבר שחוסך לנו חומרה (בסופו של דבר כסף) חברות אירוח אתרים רבות משתמשות בשרתים וירטואליים עבור הלקוחות שלהם משום ששרת וירטואל אינו משתמש בכל המשאבים של המחשב המארח (פיזי) כך שהן יכולות להציע פיתרון יעיל וחסכוני עבור הלקוחות. שרתים אלו יכולים להיות גם פרטיים Dedicated לשימוש עבור משתמש בודד.

מאז שחברות אירוח אתרים החלו מארחות שרתים וירטואליים קטנים על שרת פיזי יחיד, העלות של אירוח אתרים יכול להיות בר השגה בעלות נמוכה הרבה יותר. בנסיבות רגילות, אתרים רבים יכולים לפעול על כל אחד מהשרתים הוירטואליים הפרטיים, המופעלים במחשב המארח. עם זאת, אם יש לנו שרת וירטואלי יחיד שדורש הרבה משאבים מהמחשב המארח, זה יכול לגרום לטעינה ירודה של דפי אינטרנט ובעיות איטיות כאלו ואחרות. במצב זה, שרת ייעודי הוא הפתרון היחיד, המוצע על ידי ספק אירוח האתרים על מנת להתמודד עם תנועה עצומה ועבודה בהתאם לצרכים.

למרבית האנשים אין מושג ירוק מהו בעצם אירוח שרת וירטואלי ואיך הוא עובד. מספר רב של אנשים יכולים לעבוד מול שרת כזה בו זמנית כאשר מוגדרים מספר יוזרים (משתמשים) לכל אחד מוקצים משאבים לפי בקשתו כמו גודל דיסק קשיח, כמות זיכרון RAM, כמות מעבדים CPU, רוחב פס (מהירות אינטרנט), מערכת הפעלה אפילו מספר כרטיסי רשת. מה שיפה פה זה שכולם משתמשים באותו הזיכרון, הדיסק ובאותו המעבד כל אחד לפי "הפרוסה" עליה שילם. תוכנת שרת וירטואלי נטענת על המערכת הפיזית ומחלקת אותו לפי הגדרה. מה שכלכך יפה בשרתים וירטואליים זה שבכל זמן (גם תוך כדי עבודה) שהמשתמש זקוק לעוד זיכרון הוא פשוט יכול להגדיל עי שיחת טלפון לספק, אותו דבר לגבי גודל דיסק, כמות מעבדים רוחב פס וכו'..

דבר נוסף, שרת וירטואלי יכול להיות משוכפל תוך זמן קצר מאוד כך שאם מע ההפעלה קורסת בתמיכה פשוט מורידים לכם את המערכת הישנה ומפעילים אותה תוך דקות ספורות. כלומר מפחית את תופעות ההשבתה - בכך שרתים וירטואליים הופכים את עסק שלך לפשוט מוגן מאסונות כאלו ואחרים.

מקווה ששפכתי קצת אור על הנושא האפור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval oz

מאת: yuval ozאחסון אתרים20/07/152725 צפיות
חיפוש פתרון לאחסון אתר היא החלטה הכרחית. למרות שהמשימה לא פשוטה וקיימות בשוק חברות רבות המספקות שרותי אחסון אתרים. החיפוש אחר מאחסן אתרים

מאת: yuval ozביטוח דירה20/07/154412 צפיות
מנעולן הוא תחום מאוד גדול אשר כולל מגוון רב של שירותים הקשורים למנעולים. שירותי מנעולן..

מאת: yuval ozאחסון אתרים14/05/152416 צפיות
מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.

מאת: yuval ozבניית אתרים07/05/15992 צפיות
אם אתה לא רוצה שהאתר שלך יעלם פתאום כאוויר עם אחסון אתרים חינמי באינטרנט, קבל כמה טיפים:

מאת: yuval ozאבטחת הבית15/04/151020 צפיות
דברים שצריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן להחלפת הצילינדר במידה ועברת לבית חדש והמנעולן כבר נמצא בדרך אליך, המאמר הזה הוא בשבילך.

מאת: yuval ozרכב15/04/15967 צפיות
להתפס במפתיע עם בעית מנעול או מפתח רכב תקולים יכול לקרות לכל אחד ובדרך כלל גם קורה בזמנים הכי לא מתאימים. אני לא צריך לספר לכם מי זה מרפי, אבל יש לו את העיתויי ה"מושלם"

מאת: yuval ozאינטרנט - כללי08/04/151192 צפיות
ראשית קצת מידע בנושא אחסון שרתים.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173391 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151753 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152271 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148109 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

מאת: טומי רןמיחשוב ארגוני27/08/131880 צפיות
מרכזיות טלפון הפכו מצרך חובה בכל עסק כמעט המעוניין לשווק את מוצריו בעזרת שיחות טלפון עם הלקוחות, ולכל עסק הרוצה להיראות רציני וגדול.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica