חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי שמש- הפתרון המושלם להספקת מים חמים

מאת: אילת וחי שמשצרכנות23/03/2015852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זקוקים למים חמים? בשביל זה יש דודי שמש!

דודי שמש מהווים תחליף מעולה לבוילר החשמלי היקר. אם זאת בחורף אין ברירה, ובהעדר  קרני שמש יש להסתייע גם בדוד חשמל. אך מה טוב יותר מאשר להתענג על קרני השמש החמימות ולהשיג מים חמים בכל עת  בצורה קלה ,נוחה וזולה מאד?

דודי שמש מעולים

דודי שמש הינם הפתרון האופטימלי למים חמים בכל בית. במיוחד בארצנו הקטנה בה עונת הקיץ ארוכה ושולטת במשך חודשים רבים, על כן אפשר לסמוך על דודי שמש שיעשו את מלאכתם נאמנה ויביאו לנו את הבשורה הטובה של המים החמים.

דודי שמש פועלים בצורה כזו שיש בהם קולטים לקבל את אור קרני השמש לתוכם, וכך הם מחממים את המים שנמצאים בתוך הדוד. בנוסף מורחים בתוך הקולטים ובחלק הפנימי של הדוד חומר מונע חלודה וחומר אוטם. כדי שהמים ישמרו על חומם באופן רציף ישנו חומר בידוד בתוך המיכל של דודי שמש היוצר מעין הפרדה בין הטמפרטורה החיצונית לבין זו המצויה בדוד. באופן זה נשמר חום המים החמים זמן רב יותר ויכול לשמש מספר משתמשים.

דודי שמש חסכניים

היות והם עושים שימוש עם קרני השמש שהוא מוצר ללא עלות כספית, הרי שהשימוש עם דודי שמש הוא מוצר נוח וזול לצרכן. אך יחד עם זאת, לפני שרוכשים דודי שמש יש לשקול ברצינות לבצע רכישה נכונה, כי מדובר בקניה חד פעמית, יקרה ומשמעותית.

חברה נבחרת ואיכותית של דודי שמש

בכדי לקבל החלטה האם החברה של דודי שמש היא אכן איכותית וטובה, יש לבדוק אותה במספר פרמטרים:

ראשית, הניסיון בנוגע לדודי השמש שנרכשו - פרט זה אפשר לבדוק בקרב הצרכנים ולשפוט על פי מידת שביעות הרצון מן המוצר.

שנית, אחריות שקיבלו - חברה שמספקת אחריות על דודי שמש שלהם, מוכיחה כי הדודים הם מסוג טוב והם  עומדים מאחורי הבטחתם.

שרות תיקונים - יש לבדוק כי החברה מעניקה ללקוחותיה שרות תיקונים במקרה של תקלה לפחות בתקופת האחריות האמורה. שרות זה הינו חשוב מאד, בעקב כך שלעתים קרובות תקלה בדוד היא מקרה דחוף במיוחד. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בלי מים חמים לא בחורף ולא בקיץ, על כן חשוב מאוד שתהיה כתובת אמינה לפנות אליה בעת תקלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור הטבע, חברה המתמחה בהתקנת דודי שמש ודודי חשמל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילת וחי שמש

מאת: אילת וחי שמשצרכנות23/03/15907 צפיות
דודי שמש קולטים את קרני השמש ובכך מחממים מים לדיירי הבית. בכדי שדוד שמש יחמם היטב, הוא צריך להיות נקי ותקין. ישנו צורך לדעת איזה דוד לקנות וגם כיצד לשמור עליו לאורך טווח ארוך. כל מה שיש לדעת על דודי שמש - במאמר שלפנינו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica