חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות סמינריוניות – מידע וטיפים

מאת: sharondan80לימודים אקדמאיים24/03/20151163 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סטודנטים לפסיכולוגיה, לתקשורת, למגדר, לכלכלה, לפילוסופיה, להיסטוריה או לספרות – כולם בשלב מסויים יצטרכו לכתוב עבודה סמינריונית. בכל מקצוע העבודות הסמינריוניות ייראו קצת אחרת, אבל ישנם כמה מאפיינים משותפים לכולם.

ראשית, מדובר בעבודה בהיקף גדול יותר מאשר שאר העבודות בתואר. בין אם מדובר בעבודות המחליפות מבחנים, ובין אם בעבודות המצטרפות לציון המבחן – כל עבודה אחרת מלבד העבודה הסמינריונית תהיה קטנה יותר בהיקפה.

שנית, ישנה הקפדה יתרה על כללי הכתיבה האקדמית בעבודות סמינריוניות מאשר בעבודות אחרות. פיסוק נכון, מראי מקום, ביבליוגרפיה נכונה, הערות שוליים וכו' – כל אלה מקבלים משקל רב יותר בציון הסופי של עבודות סמינריוניות מאשר בעבודות אחרות. לכן חשוב מאוד להקפיד על כל הכללים בעת הכתיבה של העבודה, כדי לקבל ציון סופי גבוה יותר.

אז קודם כל, מהי עבודה סמינריונית?

מדובר בעבודה בהיקף משתנה של דפים, שמטרתה התמקדות בנושא מחקרי מסויים. לפני שניגשים לכתוב את העבודה יש צורך למצוא שאלת מחקר מוצלחת, ולנסות להשיב עליה במהלך העבודה הסמינריונית. רובן המוחלט של העבודות הסמינריוניות מורכבות ממבנה דומה של - דף שער, מבוא, תוכן עניינים, מבוא תיאורטי, ממצאים, דיון וסיכום.

בעבודה סמינריונית יש צורך להשתמש במספר מינימלי של מאמרים מחקריים אקדמיים המתייחסים לנושא העבודה. בדרך כלל יהיה חיוב של מספר מקורות בעברית ומספר מקורות באנגלית. לפעמים יהיה אפשר להשתמש גם במקורות בשפה זרה אחרת.

טיפים חשובים

לפני שאתם ניגשים לכתיבת עבודות סמינריוניות שימו לב לכמה טיפים מועילים. ראשית, כדאי מאוד לכתוב את פרק המבוא בסוף העבודה, לאחר פרק הממצאים וגם לאחר פרק הסיום. זאת מפני שהוא נועד להוות מעין פתיח לכל העבודה, ולכן רק כשהיא כמעט גמורה תוכלו לדעת בדיוק במה היא עוסקת ומה היא מכילה.

שנית, כדאי לכם לרשום בקובץ נפרד את כל המקורות הביבליוגרפיים – כל המאמרים שאתם משתמשים בהם במהלך כתיבת העבודה. כך תחסכו לעצמכם זמן רב בסיום העבודה ולא תצטרכו להיזכר בכל המקורות ולרשום אותם בצורה מסודרת בצורה ביבליוגרפית.

 

 



תגיות המאמר: עבודות סמינריוניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161304 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610940 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182442 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181713 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171947 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica