חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זכיינות למכירה - מודל עסקי אטרקטיבי

מאת: שלום כהןשיווק10/04/20151194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
זכיינות למכירה – מותאם לקונספט החשיבה שלך

ישנן סיבות רבות וטובות המובילות לרצון לפתוח עסק עצמאי: שכיר שמאס במילוי ההוראות של מעסיקיו ורוצה לעבוד למען עצמו ובני ביתו, אדם בגיל הביניים שפרש לגמלאות מהצבא או מכוחות הביטחון ומחפש אתגרים חדשים ואנשים שפרשו עם סכומי כסף מסוימים ומחפשים אפיקים להשקעות כמו גם קריירה חדשה.

בפני כולם עומדת הדילמה איזה עסק כדאי לפתוח ובאיזה אפיק כדאי ללכת: האם יהיה זה עסק פרטי, האם לגייס שותף או שותפים, היכן כדאי לפתוח את העסק, האם כדאי לחבור לרשת מוכרת, מה גובה ההשקעה הנדרשת? שאלות אלו הן לא רק לגיטימיות כי אם הכרחיות וחשובות.

במצב הכלכלי הקיים בישראל כיום,  ידוע כבר, בוודאות, שפתיחת עסק במסגרת זכיינות היא מהלך בטוח יותר מאשר פתיחת עסק פרטי. סיכויי ההצלחה בשיטת הזכיינות כמו גם יכולת ההישרדות של עסק כזה הם הרבה יותר טובים כי התנאים ההתחלתיים והמשך ההתנהלות תורמים רבות להצלחה.

חשוב למצוא זכיינות למכירה המתאימה לאדם המעוניין לפתוח את העסק גם אם אין לו ניסיון קודם בתחום. הוא חייב לאהוב את הרעיון, להיות שלם אתו ולהשקיע את המקסימום על מנת להצליח.

זכיינות למכירה – מודל של עסק מצליח

כאשר רוכשים זכיינות למכירה המשמעות היא שמצטרפים לעסק מצליח, למוניטין ולקוחות  קיימים תוך שאיפה למנף את ההצלחה. אפשר למצוא הצעות לזכיינות למכירה בתחומים רבים ומגוונים שאחד מהם עשוי, בוודאי, להתאים גם לכם ולכישוריכם.

ניתן לחלק את הנושאים, בהם עוסקת הזכיינות, לשלושה תחומים עיקריים: תחום המזון, תחום המסחר והקמעונאות ותחום השירותים.

בתחום המזון מבוקשים מאוד בתי הקפה השייכים לרשתות המובילות, מסעדות ורשתות למזון מהיר. בתחום המסחר מבוקשות חנויות הצעצועים למיניהם, רשתות האופנה ואביזרי האופנה, מוצרי הילדים והתינוקות וחנויות התכשיטים. תחום השירותים הוא כוכב עולה בצורת הזכיינות למכירה. מכוני כושר, מרפאות לרפואה אסתטית, חברות לכוח אדם ולשירותי ניקיון ושמירה כמו גם חברות ביטוח ומשרדי עורכי דין הבינו, זה מכבר, את היתרונות הרבים הטמונים בשיטת הזכיינות.

כאשר עסק מרגיש חזק דיו ובטוח בעצמו, הוא יכול לגדול ולהתרחב והוא עושה זאת בדרך של זכיינות למכירה.

 



תגיות המאמר: זכיינות למכירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205106 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204992 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195452 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196400 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191283 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222331 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213567 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213739 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162064 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica