חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה בראשון לציון על ידי מדביר מומלץ בשיטת הדברה ירוקה - ריסוס לבית ועוד

מאת: אלכס יוברובניקהדברה11/06/20151093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה בראשון לציון - טיפים והמלצות

בעיר ראשון לציון יש המון תושבים, העיר מתאפיינת בחיי קהילה צפופים ומאוכלסים מאוד! דבר שמקשה על התושבים לבצע פעולות בסיסיות שנדרשות בכל בית כמעט, לדוגמא: ריסוס לבית בראשון לציון. בכלל כל הנושא של הדברת מזיקים הוא נושא מורכב שמחייב התייחסות רצינית, כדי לא להעמיד את תושבי האזור, וכמובן את יושבי הבית שבו מתבצעת פעולה הדברת מזיקים, בסיכון מיותר שעלול להיות קטלני ולעלות בחיי אדם.

ההתייחסות הראשונית היא כמובן לבני האדם, שלהם יכולת עמידות גבוהה יחסית בפני חומרי הדברה רעילים, אך הנושא הופך סבוך ומורכב יותר כאשר מדובר בילדים קטנים או בבעלי חיים, להם יש עמידות ורגישות יתרה לנושא הרעלים שנמצאים בחומרי הדברה בעת ביצוע ריסוס לבית, ולכן הם עומדים בסיכון גבוהה וכדי להגן עליהם מפני סכנה אפשרית - חייבים להבין את הנושא לעומק!

הדברה ירוקה בראשון לציון - טרנד חדש ומפתיע

בשנים האחרונות עלה לכותרות נושא חם ומעניין במיוחד - הדברה ירוקה. הרעיון מתבסס על שימוש בחומרי הדברה ירוקים, כדי לא לפזר רעלים מסוכנים באזור שבו מתבצעת הדברת מזיקים. במקומות עירוניים בעלי ריכוז אוכלוסין גבוהה במיוחד, כמו בעיר ראשון לציון, השימוש בחומרי הדברה ירוקה הוא לא רק מומלץ הוא אף - חובה!

אך האם הדברה ירוקה באמת ירוקה ונטולת סיכונים כפי שזה נשמע? לא ממש.

התוכן בכתבה מתייחס לפעולת הדברה בראשון לציון אך הוא תקף לביצוע ריסוס לבית או הדברת מזיקים בכל שיטה אחרת, גם בערים נוספות שמשתוות לראשון לציון בגודל ובצפיפות התושבים.

אז מה זה בעצם הדברה ירוקה? ומה צריכים לבדוק כאשר מזמינים הדברה ירוקה בראשון לציון?

הדברה ירוקה מבוססת על שימוש בחומר סינטטי שנקרא פירתרואיד, שמחכה את הפעולה שעושה באופן טבעי חומר שמצוי בפרח החרצית ומטבעו מרחיק חרקים ומזיקים מסוגים שונים. אך לא בזה נגמר הסיפור, אחרת זו הייתה יכולה להיות הדברה ירוקה של ממש ולא היו כרוחים בה סיכונים כלל. הבעיה מתחילה עם היעילות של החומר הנ"ל בשימוש נגד מזיקים או חרקים במרחב עירוני בו תמיד יכולים להגיע חרקים חדשים לבית. פעולה של הדברה בראשון לציון חייבת להיות חזקה כדי לשמור על אפקט ההדברה ולהרחיק את החרקים מהבית לאורך זמן משמעותי. מסיבה זו חברות הדברה שילבו חומרים כימיים רעילים יחד עם החומר הסינטטי הירוק, ויצרו חומר שהוא בעצם תערובת של חומרי הדברה ירוקה יחד עם חומרי הדברה רגילים - משמע רעילים.

אמנם התערובת הרבה פחות רעילה ממה שמוכר לנו בתחום הדברת המזיקים בעבר, אך היא לא לגמרי בטוחה ונטולת סיכונים! החומר המדובר בעל ריכוז רעלים נמוך, אך הוא עדיין יכול להוות סיכון בעבור בעלי חיים קטנים או תינוקות וילדים קטנים רגישים.

איך מוצאים מדביר מומלץ בראשון לציון?

דבר ראשון שעליכם לבדוק זה את היתר ההדברה של אותו מדביר מומלץ בראשון לציון. לאחר שבדקתם את ההיתר שניתן לו לבצע הדברת מזיקים מטעם המשרד להגנת הסביבה, תתחילו לשאול שאלות בנושא ההדברה שאתם צריכים. הדברת חולדות שונה מהדברת נמלים, לכן לא לכל מדביר מומלץ יש את הידע והניסיון עם אותו מזיק שאותו אתם מבקשים להדביר מהבית.

לפני שאתם פונים לחברת הדברה בשיחה טלפונית תקדימו בדיקת רקע ואיסוף מידע באינטרנט, כך תוכלו להציג מצג שאתם מבינים בנושא מספיק כדי לבחון את טיבו של אותו מדביר מומלץ בראשון לציון או בכל עיר אחרת. כאשר אתם מנהלים את השיחה מול חברת ההדברה אתם אמורים להרגיש מיד האם יש לכם תחושת אמון וביטחון באותו מדביר והאם הוא באמת עונה על ההגדרה של "מדביר מומלץ בראשון לציון" או שלא... פה לאינטואיציה שלכם יש תפקיד חשוב ומכריע!

ברגע שחברת הדברה מבינה שעל הקו נמצא לקוח שלא מבין דבר בתחום הדברת המזיקים, היא תוכל לכוון אותו לפי מה שנוח לה (ובדרך כלל גם מה שזול עבורה). אבל אם תפגינו ביטחון וידע בסיסי, לאחר שאספתם מידע ברשת וחקרתם את הנושא, חברת ההדברה תחשוב שאתם מביני עניין וכך גם התמורה שתקבלו בעבור שירותי הדברה בראשון לציון יהיו טובים ויעילים הרבה יותר - והכי חשוב - ירוקים ובטוחים לסביבה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלכס יוברובניק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכס יוברובניק

מאת: אלכס יוברובניקבר ובת מצווה11/06/151074 צפיות
בעידן המודרני אפשר לחפש אולם לבת מצווה בתל אביב בקלות רבה, כל מה שאתם צריכים זה נגישות למחשב עם אינטרנט ומספיק מידע איך ומה בדיוק לחפש! במאמר הבא נסקור בפניכם את כל הטיפים וההמלצות שכדאי לדעת לפני שמחפשים אולם אירועים לבת מצווה בתל אביב או באזור המרכז

מאת: אלכס יוברובניקברית ובריתה11/06/151791 צפיות
מה אתם חייבים לדעת כאשר אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים בירושלים ? איך מוצאים אולמות אירועים קטנים בירושלים בעבור אירוע ברית מילה או בריתה? מה עדיף, ברית במסעדה בירושלים או שללכת על אולם אירועים לברית בירושלים? כל הטיפים והמידע במאמר

מאת: אלכס יוברובניקבר ובת מצווה03/06/151185 צפיות
הטרנד החדש התוקף את תל אביב - מועדונים לבת מצווה במקום אירוע בת מצווה באולם אירועים סטנדרטי ואירוע משפחתי משעמם. ילדות הבת מצווה רוצות מסיבה והן לא מוכנות לוותר! תל אביב מתחילה להביא את הבשורה לכל הארץ והתופעה הולכת ומתרחבת לכל הערים בארץ

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica