חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים בגבס

מאת: world wideעיצוב פנים14/06/20151038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבודות עם לוחות גבס רצוי להקפיד על רכישת הציוד ממקום מוכר בעל תו תקן כדי שחלילה לא תרכשו מוצר פגום או לא בטוח. ברכישה, כדאי להתמקד בתכלית העבודה עם הלוחות וכך בעצם לרכוש את המוצר המתאים והייעודי למטרה המבוקשת. למשל: ישנם לוחות גבס המיועדים לחציצה בין חדרים רוויי לחות, החומר עשוי גבס שעבר תהליך מדעי וצבעו החיצוני ירוק- וכך שמו: גבס ירוק.

לצורך עמעום ובלימת רעשי רקע יש להשתמש בלוחות גבס ייעודיים לכך ולכן יש להתייעץ עם צוות מקצועי הנמצא בחנות אשר ישמחו להעניק לכם שירות.

לצורך הרכבת לוחות גבס במקום המבוקש, יש להכין את השלד שעליו יורכב הלוח. השלד בנוי ממסלולים וניצבים. הניצבים ימוקמו בקצוות המסלולים לעיתים גם באמצע המקטע כדי לדאוג לקיבוע כך שהלוחות יהיו יציבים וימנעו תזוזות.

תחילה, יש לסמן במקום המבוקש ולקדוח, את המסלול מרכיבים על הברגים המותאמים ואת לוח הגבס נמקם על המסלול. כאשר נדרש לחבר ניצב למסלול או לחבר ניצב ללוח גבס שמאחוריו ניצב מחובר למסלול, יש להשתמש בבורג פח עם ראש קודח כיוון שעובי המתכת כפול.

כיום, חלק מהאנשים מעדיפים לבצע בשיטת "עשה זאת בעצמך" את השיפוצים בביתם, החלטה שנובעת לרוב מחיסכון כספי וגם מהאתגר האישי. את השיפוץ ניתן לבצע במקצועיות ויעילות גם אם אין ניסיון קודם, רק חשוב מאוד להתייעץ לפני התהליך בין אם חברים, קריאה וחיפוש מידע ברשת וכן התייעצות עם איש מקצוע בעל ניסיון וידע בתחום זה.

באתרנו ניתן לצפות ולהיעזר בסרטונים שמטרתם לייעץ לאלו הבוחרים לעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך", כמו כן ניתן לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מצוות המומחים שלנו על החומרים והתהליך. כמו כן, באתרנו קיים "מחשבון גבס" ייחודי ל- 'קל וחומר אבי' שמטרתו לתת לכם הערכה של העלות הכספית של  התהליך שאתם עתידים לעבור, כך תוכלו לקבל החלטה מה לבצע ומהי המסגרת שמתאימה לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת world wide

מאת: world wideקורסים וסדנאות30/06/151022 צפיות
סדנאות שוקולד לוועדי עובדים לאחר שירותי הצבאי, החלטתי לצאת למסע בעולם.. בין הטיול הגדול בארצות אירופה לארצות הברית, הגעתי לדרום אמריקה ושם נחשפתי לגידולי עצי הקקאו, לתרבות הכנת השוקולד ולצריכתו. בטיוליי במטעים הפראיים, החלטתי כי את החוויה הזו אני רוצה להעביר הלאה.

מאת: world wideריהוט 28/06/15922 צפיות
תחום חברות הובלה הנו תחום פרוץ כאשר לא תמיד ניתן לדעת אם החברה אמינה או לא. בין אם מדובר בחברות קטנות המתבססות על טנדר בלבד וחברות גדולות המחזיקות צי רכבים, חשוב מאוד להתבסס על חוות דעת וניסיון. לכן, חשוב לבחור בחברה וותיקה בעלת ניסיון בשוק כך שתכולת ביתכם תישמר מכל פגע, שבר או שריטה. חברה מנוסה לרוב מקצועית יותר, וקרוב לוודאי שנתקלה במקרים רבים ותפעלה בלת"מים שעלולים לצוץ ביום ההובלה. כמו כן, תוכלו לבצע את המעבר בראש שקט ובביטחון מלא שיש מי ששומר על הציוד שלכם.

מאת: world wideקורסים וסדנאות22/06/15960 צפיות
ט"ו באב מתקרב ואיתו שלל האטרקציות וחיפוש אחר מתנה לבת או בת הזוג. הצורך להיות יצירתי ומפנק נהפך קשה משנה לשנה ולא תמיד עונים בציפיות של הצד השני. מה יכול להתאים יותר מסדנת שוקולד חושנית בערב ט"ו באב באינטימיות ליצירת ערב רגוע וחוויה בלתי נשכחת לכל החושים?

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי09/06/15863 צפיות
כאשר עוברים למשרד חדש, יש צורך לדאוג לריהוט מלא בהתאם לאופי העסק. משרדי רואי חשבון יצריכו חדר ישיבות מרווח וריהוט מינימאלי ושמירה על קו נקי ורשמי, משרדי פרסום לרוב מתאפיינים בצבעוניות רבה וגאג'טים מגניבים שהושארו במקום מלקוחות מרוצים ועוד..

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי01/06/15915 צפיות
הובלת משרד היא תהליך מורכב אשר תלוי במספר גורמים ואנשי מקצוע. הדגש להובלה נכונה ויעילה הוא ביצוע העבודה בצורה 'חלקה' ללא בלת"מים, כאשר עוצרים את מחזור העסקים למינימום זמן האפשרי. בעולם העסקים ידוע כי: זמן=כסף ולכן רצוי לבצע את מעבר המשרד בשעות בהן הפעילות חלשה או כלל לא מתקיימת. לעתים לא ניתן להעביר את המשרד ביום אחד בלבד, תלוי כמובן בגודלו ובמספר העובדים.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי28/02/15986 צפיות
חלק מהציוד שיש להוביל בהובלת דירה או משרד הם מכשירי חשמל. חשוב מאוד שהתהליך יתבצע בצורה מקצועית ומיומנת, על ידי חברה בעלת וותק וניסיון רב שנים כך גם אנשי הצוות: המובילים, הנגרים וכו'.. ישנה חשיבות רבה לאופן התייחסות למכשירי חשמל בהובלה כיוון שטיפול לא נכון ועדין עלול לגרום נזק בלתי הפיך לציוד. שימוש לא נכון והפעלת כח רב על מכשיר חשמלי כגון: LCD, מערכת סאונד ביתית וכו' יפגע במוצר עד כדי הוצאה מכלל שימוש.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי02/02/151010 צפיות
חוק מע"מ אפס ירד משולחן הדיונים וכעת ניתן לחזור לתכנית המקורית לחיפוש דירה ומעבר ליעד החדש! לא מעט זוגות צעירים הקפיאו את תהליך חיפוש הדירה בתקופה האחרונה מאז שרעיון מע"מ 0 לרוכשי דירה ראשונה עלה על הפרק והמתינו בסבלנות לראות לאן הרוח נושבת על מנת לחסוך כמה שניתן בעלויות המופקעות של מחירי הדיור בארץ.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222473 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222716 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202733 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202800 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202247 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202224 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica