חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

9 טיפים להקלה וטיפול בצרבת

מאת: חגי קורןרפואה סינית18/06/20152434 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קרוב לאחד מתוך חמישה אמריקנים נזקקים לעיתים קרובות להקלה על צרבת. אם אתם מזהים את עצמכם כחלק מהם, אתם מן הסתם מחכים לימי

החגים בתחושות מעורבות של ציפייה מחד ובחילה מאידך...ששת השבועות שבין חג ההודיה לראש השנה האזרחי הופכים לא פעם לחגיגת קלוריות חופשית ותפריטי החג מפוצצים במאכלים המצויים ברשימה השחורה של מרבית הסובלים מצרבת, מה שהופך את התקופה החגיגית לסיוט לסובלים מצרבות.



 

איך תוכלו לשרוד את מסיבת החג בעבודה, את הסעודה בבית ואת הארוחה החגיגית אצל הורי האישה מבלי שתזדקקו לתרופות טיפול והקלה על הצרבת? קראו את הטיפים הבאים ותבינו.


1. אל תזללו - כמות המזון שאתם מעמיסים על קיבתכם הינה בעלת משמעות יתירה, אז הימנעו מהפצצת הצלחת בכל סוגי המזון האפשריים. במטרה להקל על הסימפטומים המוכרים של הצרבת, טעמו מספר נגיסות מכל דבר ודלגו על המנה השנייה והשלישית.


2. בחרו בחוכמה - אתם מן הסתם כבר יודעים ששומן וצרבת הולכים יחד, אבל גם סוכר עלול להוביל לאותן התוצאות. אז אם אתם מתלבטים בין תפוחי אדמה אפויים פשוטים לבין תפוחי אדמה מוקרמים, היו מספיק חכמים לבחור בתפוחי האדמה הפשוטים ובכך תפחיתו את הסיכון לצרבת.


3. היזהרו מהמנות האחרונות - רבים מסיכוני הצרבת בימי החג טמונים במנה האחרונה שתוגש לכם. בעיתיים במיוחד הם הקינוחים מגרי הצרבת המכילים שוקולד, מנטה או פירות הדר.


4. מתאבנים - בחרו במתאבנים כמו סלמון או במתאבנים אחרים קלים ועשירים בחלבון. מגשי ירקות יהיו תמיד בחירה מוצלחת, אך שימו לב לכמות המטבל בו אתם משקיעים את מקלות הסלרי שלכם.


5. קבלו חלופות - אף אחד לא מצפה שתדלגו לחלוטין על המנה האחרונה, אך לפחות הסתפקו בחתיכת טורט צנועה יחסית ודלגו על פרוסה מרשימה של עוגת שוקולד. בחירה טובה עוד יותר תהיה פרפרת יוגורט ופירות, שתסייע לכם במניעת הצרבת ותחסוך מכם קלוריות מיותרות. עם מעט איפוק ומחשבה, כל היום יראה אחרת!


6. קחו את הזמן שלכם - אם אתם טורפים את ארוחת החג שלכם במהירות האפשרית כדי לא לפספס חוויות אחרות, הצרבת כבר ממתינה לכם מעבר לפינה. מחקרים הוכיחו כי אכילה מהירה מגבירה את הסיכון לצרבת, אז האטו את הקצב - אכילה איטית היא טיפול טבעי בצרבת וחבל להצטער אחר כך.


7. זוזו - נכון שלאחר ארוחה כבדה כולם נוטים להשתרע על הספה לנמנום קצר או להתיישב מול המסך, אך זהו הדבר הגרוע ביותר שתוכלו לעולל לצרבת שלכם. המזון שאכלתם נשאר תקוע בבטן שלכם למספר השעות הקרובות, כך שאם אתם חייבים לשקוע בכורסא לאחר ארוחה טובה, עשו זאת לכל הפחות כשראשכם מוגבה ביחס לבטנכם, ובמקום לצפות במשחק כדור רגל, צאו לשחק כדור רגל בעצמכם,  או לכו לטיול קצר בסביבה.


8. שתו מעט יין - הרשו לעצמכם ללגום מעט יין, אך היזהרו שלא להגזים. כוס יין או שמפנייה לחגיגת החג לא אמורה לגרום לכם להתקף צרבת, אך היזהרו שלא תגיעו לתחתית הבקבוק. ככל שתשתו יותר, תגבירו את סיכוייכם ללקות בצרבת.

9. היו מאורגנים - אם אתם מכירים את עצמכם כבעלי נטייה לצרבת, אל תרשו לעצמכם להיתקע בלי אמצעי הקלה על הצרבת בזמנים שקשה עד בלתי אפשרי למצוא בית מרקחת פתוח. התכוננו מראש והחזיקו בהישג ידכם תרופה להקלה על הצרבת, הן בבית והן במהלך נסיעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חגי קורן

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222709 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222967 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213015 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213212 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213406 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213660 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213704 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica