חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום - כל מה שרצית לדעת. בנוסף, איך הכי כדאי לפרסם את העסק שלך!

מאת: אנה מונטנהפרסום18/12/20091354 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פירסום פירסום הוא דרך ליצירת קשר עם לקוחותיך הפוטנציאלים, על-מנת שידעו על השירות אותו אתה מספק ועל ידי כך יעשו איתך עסקים. הפירסום הוא פרי יוזמה של העסק והוא ברוב הפעמים מתוכנן היטב קודם לכן ומנסה להעביר מסר ברור ללקוח עדי למשוך אותו. המטרות המרכזיות של הפירסום הן: יידוע על השירות או המוצר, שכנוע על טיבו ואיכותו, איזכורים על קיומו, והחדרת סיסמאות וסלוגנים ללקוחות כדי לייחד את מוצרך משאר המוצרים הדומים הקיימים בשוק, וכך להפוך אותו למיוחד. דרכי הפירסום הקיימות הן רבות מאוד וכל אפיק פירסומי שם את הדגש על תחום אחר באופן החדרת המוצר אל הלקוחות והשוק הפוטנציאלי. לכן, על בעל-העסק לסקור קודם את אמצעי הפירסום הקיימים ורק אחרי מחקר מעמיק לבחור את שיטת הפירסום המתאימה לו, אשר תניב לו את מירב הרווחים. אמצעי הפירסום הנפוצים ביותר והמצליחים ביותר כיום הם: המדיות למיניהן; אמצעי פירסום יקרים ואפקטיביים שמגיעים לפלח שוק נרחב והמיועדים לקונצרנים הגדולים פרסומות בטלוויזיה פרסומות בעיתונות פרסומות ברדיו - מקומי או איזורי פרסומות בקולנוע פרסומות בשלטי חוצות פרסומות בסלואלרי פרסום אפקטיבי ויעיל מאוד שמגיע בתפוצה נרחבת, אך עם זאת זול מאוד מבחינה כספית; פירסום במודעות אינטרנט בעיקר מסוג PPC - כלומר שיטת Pay Per Click "שלם לפי לחיצה" שיטה זו הינה שיטה ריווחית ביותר ועם זאת זולה מאוד, בשיטה זו בעל-העסק מפרסם את העסק שלו לעין כל, אך רק כאשר מישהו מתעניין בהודעה ומקליק עליה באמצעות העכבר ומגיע לאתר בעל-העסק בשביל לקבל עוד פרטים, בעל-העסק משלם לחברת הפירסום. שילוט בתחבורה ציבורית על גבי צדי האוטובוסים או במסכי הטלוויזיה בתוך האוטובוס. פירסום באמצעות עלוני פירסום לבתים בהדפסת בעל-העסק והפצתם על-ידי חברת פירסום ודיוור. זוהי אחת מן הדרכים הריוחיות ביותר עבור בית-העסק אפקטיביות ויעילות מאוד ועם זאת זולות להפליא. שיטת פירסום זו טובה בעיקר לחנויות ובתי-עסק אזוריים הרוצים להגדיל את קהל לקוחותיהם בסביבתם ולהזכיר לתושבים הקרובים על קיומם. באמצעות שיטה זו ניתן להפיץ ישירות לדלתות הבתים או לתיבות הדואר. רבים סוברים אף ששיטת פירסום זו אף טובה מן העיתונים משום שהיא זולה מאוד ומגיעה ישירות לבית הלקוח, ונשארת אצלו (בעיקר בגמגנטים המודבקים על המקרר) ולא נזרקת לפח כפי שקורה עם העיתון. על-ידי הפצה ניתן להפיץ; פליירים , קטלוגים, גלויות, בלונים הנושאים פרסומת. על-מנת שהפירסום יתפוס יעילות רבה עוד יותר, רצוי להוסיף לכל קמפיין פירסמו איזשהי הטבה שבזכותה ירגיש הלקוח שהרוויח משהו מן העסק שעשה איתכם ולכן בפעם הבאה שירצה לקנות מוצר דומה יידע שהוא מגיע אליכם. הפקטורים שעליכם לחשוב עליהם בתור מפרסמים הם: בראש ובראשונה קהל היעד - למי אתם רוצים לפרסם? מהו פלח השוק? האם אילו ילדים, בני נוער או אולי קשישים? סלוגן - איך יזכרו אתכם בפעם הבאה? מה מיחד אתכם משאר בתי-העסק המספקים שירות דומה? פירסום נהיר וברור - עליכם להעביר את המסר בפירסום בית העסק שלכם כך שהלקוח יבין מיד במה מדובר. יצירת הצורך של הלקוח במוצר - הפירסום שלכם צריך לגרום ללקוח שלכם לחשוב למה הוא צריך את המוצר שאתם מספקים לו ובדיוק במהשך הפירסום לענות על הצורך הזה כך שהלקוח יגיע ויקנה את המוצר/השירות. חיזוק ואיזכורו של מוצר שהלקוחות יודעים שהוא קיים, אך שכחו ממנו. עליכם להזכיר להם עליו! flyerspread
אנה מונטנה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

<a href="http://anamontanayeah.blogspot.com"> אנה מונטנה </a> כל הסיקורים כל התמונות כל הדברים החמים והשווים במיוחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנה מונטנה

מאת: אנה מונטנהקולנוע02/12/092111 צפיות
חברת וואלט דיסני. תחומי פעילות השונים והנושאים שבהם היא עוסקת. ערכיה תחילת דרכה והפקותיה הראשונות ובנות זמננו

מאת: אנה מונטנהטלוויזיה01/12/092036 צפיות
ערוץ הילדים. הסטורית ערוץ הילדים לכל אורך שנות פעילותו כולל כל התכניות ששידר, וכל התמורות שהתחוללו בו לכל אורך שנות קיומו. מעניין מאוד ושווה קריאה, כולנו גדלנו עליו. קריאה מהנה. מזכיר הרבה נשכחות. :)

מאת: אנה מונטנהטלוויזיה27/11/091733 צפיות
רקע על הסדרה אנה מונטנה. עלילת הסרט אנה מונטנה (ללא ספוילרים) ורקע אישי של אנה מונטנה ומידע אודותיה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222888 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213716 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192471 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica