חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טיפים מנצחים לבחירת מקום למסיבת רווקים

אין ספק שכשמארגנים מסיבת רווקים, הלוקיישן הוא האלמנט שעושה את המסיבה למה שהיא. בנוסף לחברה הטובה, למוזיקה המשגעת ולאלכוהול, יש חשיבות רבה למיקום, לעיצוב ולאווירה מסביב שמצטרפים כולם לחוויה שלא אתם ולא החתן המיועד תשכחו לעולם.

אספתי בשבילכם שלושה טיפים מנצחים לבחירת המיקום המושלם למסיבת רווקים. אתם מוזמנים לקרוא ולהראות לשאר הרווקים, כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המסיבה שלכם.

1. בחרו מקום למסיבת רווקים שאין בו הגבלת רעש

אין דבר יותר מבאס מלחגוג עם התחשבנויות. מה זה אומר? שאם תחגגו במקום מוקף שכנים ובתי מגורים שיש בו הגבלת רעש, ובשעה 23:00 צריך לכבות את הקריוקי והמוזיקה, זה עלול לחרב לכם את כל האווירה הטובה שנוצרה.
זו אחת הסיבות שמסיבות רווקים בצפון הן הטרנד הלוהט כרגע. אתם יכולים לבחור מבין הוילות בצפון למסיבות רווקים, שרובן מבודדות ומרוחקות מבתי מגורים סטנדרטיים. יש וילות הממוקמות בלב היער או בשולי פרדסים ובהן תוכלו לעשות כמה רעש שאתם רוצים ולחגוג את היום המאושר בכל הכוח ובלי להתחשב באף אחד חוץ מאשר בעצמכם.

2. חשוב שהמקום יהיה מאובזר ונוח לשימוש

אם אתם מתכננים מסיבה רצינית, עם מוזיקה, כמויות של אכוהול ואוכל טעים או על על האש, חשוב שהמקום בו אתם מתארחים יכלול את כל הציוד הדרוש. בין אם אתם חוגגים בלופט למסיבת רווקים ובין אם הלכתם על האופציה של וילות בצפון למסיבות רווקים, חשוב לוודא מראש שיש שם את האבזור לו אתם זקוקים כגון עמדת ברביקיו, מטבח עם מקרר, מכשירי חשמל ומשטח עבודה או לחילופין חדר שינה או כמה חדרים למנוחה או לינה למשך הלילה.

3. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

אולי נדמה לכם שכל מה שאתם מחפשים זה מקום לחגוג בלי הפרעות, או מקום זול במיוחד, או כל שיקול אחד שנראה לכם הכי חשוב, אבל מניסיון שלי ושל הרבה בליינים אחרים, לא כדאי לזלזל בפרטים הקטנים. זה אומר שיש חשיבות רבה לעיצוב של המקום. מדובר בפרמטרים החל מתאורה נעימה, ריהוט איכותי ונוח, חלל מרווח מספיק כדי להכיל כמות גדולה יחסית של אנשים בנוחות ובכלל, מקום שמעוצב בצורה טרנדית ומושקעת נותן הרגשה הרבה יותר טובה ממקום מיושן או מוזנח. לכן, אל תתפשרו על האיכות ועל היופי של המקום, שתורמים רבות להעצמת החוויה.
לכן, אם סגרתם למשל מסיבה באחת מהוילות בצפון למסיבות רווקים, וודאו מראש שהעיצוב צעיר, נעים לעיניים אך מצליח להיות פרקטי ומובטחת לכם מסיבה מושלמת. אם בחרתם לחגוג בלופט למסיבת רווקים, קחו לופט שמותאם לאירוע, עם תאורה מגניבה ועיצוב קלאברי מדליק שלבטח יתרמו לבילוי שלכם ושל החתן בלילה האחרון שלו כרווק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גילת פיין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילת פיין

מאת: גילת פייןתיירות ונופש - כללי08/11/152248 צפיות
לירושלים יש תדמית של עיר סולידית, עם אוכלוסיה מגוונת, חיי לילה מעניינים ואופי ומראה מיוחד שאין בשום עיר אחרת בארץ. אולם מעבר לאופי השקט והרגוע, גם ירושלים יכולה להפתיע אתכם. מבחר החדרים לפי שעה בירושלים הוא מכובד בהחלט, ואם אתם תושבי המקום או עוברים באיזור תוכלו למצוא בקלות חדר דיסקרטי ונעים.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152199 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןהפקות אירועים07/07/15943 צפיות
ארגון מסיבה מכל סוג שהוא יכול להיות כאב ראש לא קטן. לצד ההנאה והכיף יכולים להיווצר קשיים והתלבטויות שונים שיכולים להעיב מעט על כל הפאן שאתם מתכננים כשאתם חושבים על אירוע באחד הלופטים. עם קצת חשיבה מראש תוכלו להפיק אירוע אגדי, כל מה שצריך הם מעט סבלנות, אורך רוח וראש פתוח.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195711 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171636 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175419 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162013 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152199 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152583 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

מאת: קופירייטינג פלוסמסיבות רווקים ורווקות30/03/147052 צפיות
עדיף להזמין לופט למסיבת רווקות לפחות שבועיים לפני המסיבה. ספא למסיבת רווקות זו פעילות שאהובה על כל החברות. חבילת ספא זוגי היא מתכון בטוח להרגעה ולשחרור מתחים של בני הזוג לפני החתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica