חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזכרת נהדרת ממסיבת רווקות

היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.


רגע לפני החתונה

מה כבר צריכים להכין רגע לפני החתונה? הרי הבגדים כבר מגוהצים ומוכנים ללבישה, המנות של האירוע כבר נבחרו, העיצוב כבר מאורגן על כל פרטיו והחתן והכלה מלאים בהתרגשות לקראת היום שבו הם יתחייבו קבל עם ועדה להקים משפחה בארץ ישראל ביחד. מה שנותר הוא רק לעבור על פני כל ההכנות של מסיבת הרווקות אשר מאפשרת לחתן ולכלה להוריד את מפלס הלחץ ויחד עם החברים והחברות הכי טובים ליהנות מערב שכולו מלא בעשייה של דברים שגורמים להנאה שעבורו חשוב להכין מראש גם מתנות לבנות במסיבת רווקות בתור שי שהוא מזכרת נעימה מהערב האחרון של היות החברה הכי טובה רווקה.


חייבים מסיבת רווקות

למה בכלל צריכים מסיבת רווקות? הרי אצל עדות המזרח יש את היום של החינה שבו חוגגים לכלה ולחתן את המעמד המיוחד שלהם רגע לפני החתונה, ויש גם את שבת החתן שאותה חוגגים גם בעדות המזרח וגם בעדות אשכנז עם הבדל במועד של השבת לפני ואחרי החתונה עצמה.

המנהג עצמו הוא יותר זה שנעשה על ידי הגויים, אבל כמו מנהגים רבים שנכנסו אל מעגל היהודים באשר הם גם החגיגה הזו נעשתה למשהו הכרחי, שמסמל כניסה אל מעגל אחד לאחר הנטישה של מעגל אחר בחיים. מרווקות אל נישואים. ובכל חגיגה יש את הרצון להעניק מתנות לבנות במסיבת רווקות, ולהביא את כל הדברים שיכולים לסמן את היום הזה בטקס מעבר מרגש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201091 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192571 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191771 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195743 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152215 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151893 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152587 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

מאת: קופירייטינג פלוסמסיבות רווקים ורווקות30/03/147058 צפיות
עדיף להזמין לופט למסיבת רווקות לפחות שבועיים לפני המסיבה. ספא למסיבת רווקות זו פעילות שאהובה על כל החברות. חבילת ספא זוגי היא מתכון בטוח להרגעה ולשחרור מתחים של בני הזוג לפני החתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica