חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיסכון מצטבר ברכישת מתכלים למדפסות באופן מושכל

מאת: טלי לויצרכנות10/07/20151131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת חומרים מתכלים בכלל ולמדפסות בפרט הינם גורם חשוב ומשמעותי בכלכלת הבית. לכאורה רכישת ראש דיו בודד או סט ראשי דיו יקרים ככל שיהיו,השפעתם על כלכלת הבית או המשרד בטלה בשישים נוכח ההוצאות המתרגשות עלינו חדשות לבקרים כגון: מיסי ארנונה, ועד בית, שכירות, תחזוקה שוטפת של הרכב, חינוך ועוד אין ספור הוצאות שונות ומגוונות. ההבדל בין הוצאות אילה להוצאות המתכלים שלמעשה רוב ההוצאות הן קבועות וההוצאה לרכישת ראשי דיו וטונרים למדפסת ניתן להפכה להוצאה משתנה. המשמעות היא שבעוד שאת עלות השכירות, אחזקת הרכב, הארנונה, התשלומים עבור חינוך הילדים איננו יכולים לשנות, את ההוצאה לרכישת מתכלים למדפסות אנו יכולים לשנות לטובתנו.

ברכישת ראשי דיו וטונרים למדפסות עומדים לפנינו מספר אופציות:

רכישת מקוריים- מתכלים אילה איכותיים ביותר והדבר מתבטא בתוצאות ההדפסה האיכותיות. הבעיה ברכישתם היא מכיריהם היקרים להחריד שלעיתם אף גבוהים ממכירה של המדפסת. דיו וטונר מקורי כדאי ורצוי לרכוש למרות מחירם הגבוה רק באם דרושה תוצאת הדפסה איכותית במיוחד כמו למשל להדפסת תמונות צבע איכותיות או הדפסים גרפיים מורכבים ועדינים. על מנת להדפיס מסמכים שוטפים, חשבוניות ועבודות לביה"ס לעומת זאת ההשקעה מיותרת ומוגזמת וההוצאה המצטברת הופכת להיות יקרה מאד ותכביד על כלכלת הבית והמשרד באופן משמעותי.

רכישת חלופיים או תואמים-  מחסני דיו וטונרים חלופיים  הם למעשה מארזי המתכלים המקוריים שהתרוקנו ומולאו מחדש במפעלים ייעודיים לכך המצויידים במכשור מתאים. התואמים לעומתם מיוצרים במפעלים בסין באופן מקביל למקוריים ,איכותם משתווה להם והולכת ומשתפרת עם העליה בביקוש.

רכישת תואמים/חלופיים מוזילה את עלויות ההדפסה המצטברות באופן משמעותי והשימוש בהם יקל על כלכלת הבית והמשרד באופן ניכר.

רכישת מחסניות דיו וטונרים תואמים הזולה ביותר יכולה להעשות דרך אתרי אינטרנט המפרסמים את מחיריהם באופן ברור והמציעים אחריות למוצרים אותם הם משווקים. כמובן, רצוי לרכוש מאתר שיש עליו המלצות ממכרים וחברים ולא המלצות מטעם המופיעות באתר או באתרי השוואת מחירים. לעיתים עדיף לשלם קצת יותר מספק אמין ולא להשאר עם מוצרים זולים שאינם תקינים מספק זול מאד שאינו מגבה את מוצריו.

לסיכום: רכישת דיו למדפסת כמו גם רכישת מתכלים שונים אחרים אשר נעשית באופן מושכל יכולה לחסוך למשק הבית ו/או למשרד עד עשרות אלפי שקלים בשנה במידה ונמצא חלופות זולות למקוריים ונרכוש אותם מספקים אמינים ואיכותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טליה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי לוי

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica