חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש לרצפה

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/2015771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש לרצפה

אחד העסקים החמים כיום בשוק הוא פוליש לרצפה.

אז מהו בעצם פוליש ?

פוליש הוא תהליך שבו מורידים את השכבה העליונה של רצפתכם, מנקים טוב טוב את השטח ולאחר מכן שמים מעל רצפה מגנה וחדשה. השכבה החדשה היא נוצצת ומבריקה ונראית כאילו הרגע התקנתם את הרצפה בביתכם.

למה אני צריך פוליש ?

ראשית, פוליש לרצפה הוא תהליך שכל רצפה צריכה לעבור לאחר מספר מסויים של שנות שימוש. אם אתם רואים שרצפתכם כבר לא מתנקה אחרי הליך שגרתי של נקיון- סימן שאתם צריכים פוליש.

סוגי פוליש לרצפה

ישנם ארבעה סוגים בולטים של פוליש לרצפה:

1. פוליש ווקס- פוליש שמעניק למרצפות הבית שכבת מגן. התהליך מתבצע כאשר מנקים את הבית ומבצעים לרצפה פוליש ייחודי ולאחר מכן מצפים את הרצפה בשכבת שעווה דקה שמותירה לרצפה מראה מבריק ונקי לאורך זמן.

2. פוליש קריסטל- ההליך כולל נקיון והברקה של המרצפות על ידי מכונת פוליש ולאחר מכן הברקה קריסטלית. פוליש קריסטל מתבצע על ידי חימום של חומר מיוחד והחדרתו אל תוך מרצפות האבן בבית. עבודה זו מבטיחה רצפה נוצצת ומבריקה העמידה מפני שריטות למשך מספר שנים.

3. פוליש אקרילי- שיטה שמאפשרת ניקוי ייחודי של רצפות בטון. השיטה מתאימה במיוחד למפעלים ובתי עסק.

4. פוליש סילר- פוליש זה מתבצע על ידי ליטוש מרצפות האבן במקום הנבחר באמצעות רשת יהלום. הברקת הרצפה מתבצעת בעזרת חומר איטום, סילר אטום שמגן על המרצפות מפני נזקים לאורך זמן.

למה לא לעשות פוליש לרצפה לבד בבית?

כיום, ישנה האופציה לרכוש עצמאית את מכשיר הפוליש ואפילו את החומרים בהם אנשי המקצוע משתמשים כדי לקבל גימור מושלם. למה שלא תעשו זאת בעצמכם? כמו כל דבר, אנשי מקצוע יעשו את זה טוב יותר, זאת העבודה שלהם. בנוסף, רצפה היא משהו שלא מחליפים כל שנה או שנתיים. לכן, את הפוליש אתם תבצעו פעם לכ-4 שנים. זאת אומרת, הפוליש חייב להיות יסודי ומושלם כי אתם לא תבצעו אותו שוב בקרוב. אנשי מקצוע יעשו את זה בשבילכם בדרך הטובה והיעילה ביותר. באחריות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברכה והצלחה

מאת: ברכה והצלחהניקיון22/07/15756 צפיות
חברת ניקיון טובה יכולה להתאים לכל אחד, בין אם מדובר בלקוח מבניין משרדים גדול או בין אם מדובר במשפחה בדירה בבניין. כל אחד יכול ליהנות משירותי ניקיון מקצועיים ולחסוך זמן רב, השאלה היא איך בוחרים חברת ניקיון טובה?

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15822 צפיות
במטרופולין חסרת המנוחה ששמה תל אביב אין ספק שהמצרך הכי יקר הוא זמן, לשם כך חברות ניקיון רבות מספקות שירותי פוליש וניקיון בתל אביב. העבודה והמשפחה תופסות זמן נכבד משגרת יומנו ובקושי יש לנו פנאי לדברים נוספים, כל רגע ביום חשוב ולכן רבים שמחים להיעזר בשירותיהם של חברת ניקיון מיומנת.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15813 צפיות
חברת ניקיון טובה יכולה להתאים לכל אחד, בין אם מדובר בלקוח מבניין משרדים גדול או בין אם מדובר במשפחה בדירה בבניין. כל אחד יכול ליהנות משירותי ניקיון מקצועיים ולחסוך זמן רב, השאלה היא איך בוחרים חברת ניקיון טובה?

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15775 צפיות
"אם לא תלמד ותצליח התפקיד שלך יהיה ניקיון דירות", משפט שאני שומעת עד היום לא מעט. הורים דוחפים את הילדים שלהם להצליח אבל הם לא שמים לב שעל הדרך הם רומסים מקצועות שלמים שהם לאו דווקא לא מכובדים או שלא מרוויחים בהם טוב.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15776 צפיות
הרגע עברתם דירה? או שמא שיפצתם את ביתכם? דבר חשוב מאוד כדי שבית החלומות שעיצבתם באמת יהיה בית חלומות הוא נקיון. נקיון יכול לבוא בשלל סוגים ובחינות. אם אתם רוצים להיות מרוצים באמת ולשמור על הבית שלכם נקי לאורך זמן רב- תקחו חברת נקיון.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15785 צפיות
בין אם יש לך עסק קטן, חברה גדולה או סתם דירה- אתה צריך חברת ניקיון ופוליש בתל אביב. חברות הניקיון מציעות לך מגוון רחב של אפשרויות שאתה לא יכול לבצע לבד. תחילה, לחברות ניקיון מוצרים רבים ואיכותיים אותם אתה לא יכול לרכוש בסופר בעצמך. מוצרים אלו כוללים תכשירים לרצפה העדינה בביתך, שואב אבק ייחודי שמתאים במיוחד לספה שלך, אקונומיקה שתסיר כל כתם שאמא לא הצליחה להסיר מהפסח שעבר ועוד.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15824 צפיות
ליטוש מרצות הוא תהליך שבו מחדשים ומבריקים מרצפות ישנות או מלוכלכות מאוד ללא החלפת הרצפה. את התהליך ניתן לבצע במגוון אריחים ומכיוון שאין צורך להחליף את הרצפה הדבר חוסך גם הרבה מאוד כסף.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171795 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica