חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליטוש מרצפות

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/2015824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליטוש מרצפות

ליטוש מרצות הוא תהליך שבו מחדשים ומבריקים מרצפות ישנות או מלוכלכות מאוד ללא החלפת הרצפה. את התהליך ניתן לבצע במגוון אריחים ומכיוון שאין צורך להחליף את הרצפה הדבר חוסך גם הרבה מאוד כסף.

תהליך ליטוש מרצפות

השלב הראשון הוא הכנת המרצפות. ליטוש מרצפות מתחיל בכך שמגדילים את החריצים שבין האריחים ברצפה ושואבים את הלכלוך באופן יסודי. יוצרים פער גדול יותר בין אריח ואריח ומנקים את כל הלכלוך באופן יסודי. השלב הבא הוא מילוי החריצים. ממלאים את החריצים בדבק שיש כאשר צבע הדבק תואם את צבע האריחים. מחכים שהדבק יתייבש- תהליך זה עורך בערך שלוש שעות. השלב השלישי הוא ליטוש הרצפה. אחרי שהדבק יתייבש כולו, מלטשים את המרצפות בעזרת יהלומי גריסה גסים ומביאים את כל המרצפות לגובה שווה. יישור זה מתבצע בעזרת מכונת פוליש מיוחדת. לעיתים, מבצעים פעולה זו מספר פעמים. מספר הפעמים שמתבצעת הפעולה תלוי במצב האריחים, סוגם ויושנם. לאחר מכן מגיע שלב הגימור- מראה מבריק או מט למרצפות המלוטשות. שלב זה עלול להיות הרסני אם אינו מבוצע כהלכה. השלב הסופי והאחרון בהחלט הוא איטום. את האיטום מבצעים בעזרת החומר סילר כדי לשמר את הרצפה לאורך שנים רבות ולמנוע פגיעות וסדקים.

למה דווקא ליטוש מרצפות?

כאשר יש חור ברצפה, סדק, גוון בלתי אחיד או פגמים אחרים שאינכם מרוצים בהם ברצפה שלכם, יש לכם מה לעשות חוץ מלהחליף את הרצפה. פתרון זה הוא ליטוש מרצפות. ליטוש הרצפה אורך מספר שעות עד לכיום וחוסך להם הרבה מאוד זמן וכסף. תהליך החלפת רצפה יכול לערוך מספר שבועות, לעלות המון כסף ולהיות מלווה בהרבה כאב ראש. למה שלא תמנעו מההליך המיותר ותלטשו את המרצפות שלכם במקום?

מה ההבדל בין ליטוש מרצפות לבין פוליש?

פוליש הוא אחד מהתהליכים של ליטוש מרצפות. בנוסף לפוליש, כאשר מלטשים רצפה ממלאים בה את הסדקים, מנקים אותה ומתקנים את כל הפגים שנוצרו עם הזמן. פוליש הוא תהליך שבו מסירים את השכבה העליונה של הרצפה בביתכם, מנקים ומעל שמים שכבה חדשה נוצצת ומבריקה כדי שרצפתכם תראה כמו חדשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברכה והצלחה

מאת: ברכה והצלחהניקיון22/07/15757 צפיות
חברת ניקיון טובה יכולה להתאים לכל אחד, בין אם מדובר בלקוח מבניין משרדים גדול או בין אם מדובר במשפחה בדירה בבניין. כל אחד יכול ליהנות משירותי ניקיון מקצועיים ולחסוך זמן רב, השאלה היא איך בוחרים חברת ניקיון טובה?

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15824 צפיות
במטרופולין חסרת המנוחה ששמה תל אביב אין ספק שהמצרך הכי יקר הוא זמן, לשם כך חברות ניקיון רבות מספקות שירותי פוליש וניקיון בתל אביב. העבודה והמשפחה תופסות זמן נכבד משגרת יומנו ובקושי יש לנו פנאי לדברים נוספים, כל רגע ביום חשוב ולכן רבים שמחים להיעזר בשירותיהם של חברת ניקיון מיומנת.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15814 צפיות
חברת ניקיון טובה יכולה להתאים לכל אחד, בין אם מדובר בלקוח מבניין משרדים גדול או בין אם מדובר במשפחה בדירה בבניין. כל אחד יכול ליהנות משירותי ניקיון מקצועיים ולחסוך זמן רב, השאלה היא איך בוחרים חברת ניקיון טובה?

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15772 צפיות
אחד העסקים החמים כיום בשוק הוא פוליש לרצפה.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15776 צפיות
"אם לא תלמד ותצליח התפקיד שלך יהיה ניקיון דירות", משפט שאני שומעת עד היום לא מעט. הורים דוחפים את הילדים שלהם להצליח אבל הם לא שמים לב שעל הדרך הם רומסים מקצועות שלמים שהם לאו דווקא לא מכובדים או שלא מרוויחים בהם טוב.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15776 צפיות
הרגע עברתם דירה? או שמא שיפצתם את ביתכם? דבר חשוב מאוד כדי שבית החלומות שעיצבתם באמת יהיה בית חלומות הוא נקיון. נקיון יכול לבוא בשלל סוגים ובחינות. אם אתם רוצים להיות מרוצים באמת ולשמור על הבית שלכם נקי לאורך זמן רב- תקחו חברת נקיון.

מאת: ברכה והצלחהניקיון21/07/15785 צפיות
בין אם יש לך עסק קטן, חברה גדולה או סתם דירה- אתה צריך חברת ניקיון ופוליש בתל אביב. חברות הניקיון מציעות לך מגוון רחב של אפשרויות שאתה לא יכול לבצע לבד. תחילה, לחברות ניקיון מוצרים רבים ואיכותיים אותם אתה לא יכול לרכוש בסופר בעצמך. מוצרים אלו כוללים תכשירים לרצפה העדינה בביתך, שואב אבק ייחודי שמתאים במיוחד לספה שלך, אקונומיקה שתסיר כל כתם שאמא לא הצליחה להסיר מהפסח שעבר ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222941 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica