חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש הבדל בין מתנה לאמא או לבן זוג בחג? מתנות לראש השנה – כל ההבדלים

מאת: ענת שייןצרכנות13/08/2015937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החג מתקרב ואיתו השאלות הקבועות: מה לתת במתנה לאנשים שסובבים אותכם. כל אדם הסובב אותנו בעל קרבה שונה, מתנות לראש השנה לעובדים יהיו שונים לגמרי ממתנות שתעניקו לסבתא או לחברה קרובה. ניתן לאפיין את טיב המתנות ולקטלג אותם לפי קטגוריות נוחות שיעשו לנו סדר לפני שאנחנו מחליטים לקנות אותם.

מתנות למשפחה

אלו בעיקר מתנות שאנחנו מעניקים למשפחה שמארחת אותנו. המתנות המתאימות יכולות להיות דברי נוי: כמו זרי פרחים או אגרטלים עם פרחים יפים, זרי חג. בנוסף אתם יכולים לחשוב על מתנות מקוריות נוספות כגון: מפות לשולחן, כריות נוי, כלים למטבח, ספלים מיוחדים לאירוח. גם מוצרי חשמל למטבח יוכלים להיות פתרון מושלם למתנות לקרובי משפחה אהובים: קומקומים מיוחדים, מכונות קפה מפנקות. חשוב שתזכרו שכל מתנה תתקבל בברכה כל עוד היא באה ממקום של נתינה ואהבה.

מתנות לראש השנה לעובדים

בדרך כלל מקום עבודה מרכז בתוכו מגוון רחב של אנשים, ולא תמיד אפשרי לחשוב על מתנה אחת שיכולה להתאים בדיוק לכולם. משהו שנראה שימושי לעובד אחד לא תמיד יהיה שימושי גם לעובד יותר מבוגר או יותר צעיר. הפתרון האולטימטיבי זה תווי חג – כך העובדים שלכם יוכלו לקנות לעצמם מה שהם רוצים מבלי להתאכזב. רק חשוב לשים לב שתווי שי יהיו מרשתות מוכרות.

מתנות לראש השנה לילדים

בכל חג תמיד יש ילד בסביבה שרוצים לתת לו מתנה, או הילד שלכם או אחיין אהוב או אח קטן. כדי לשמח ילד בחג לא צריך הרבה. מארז חטיפי שוקולד יהוו מתנה מושלמת עבורם. במידה ואתם מחפשים מתנה בריאה יותר – אזי בגדי חג חדשים לילדים הם המתנה המושלמת לכבוד החג! זו הזדמנות מצויינת לחדש את הילד בחולצה או שמלה חדשה, וכמובן אל תשכחו לתעד ולעלות תמונות לפייסבוק.

מתנות לבני זוג

בני הזוג שלנו הם האנשים שהכי קרובים אלינו, ואותם אנחנו רוצים לפנק הכי הרבה. המתנות צריכות להיות יותר אישות ואינטימיות. המתנה המושלמת לבת הזוג היא כמובן תכשיט חדש: שרשרת, או עגילים או טבעת. לבן הזוג המתנה המושלמת זה בושם או פריט לבוש חדש ולא לשכוח פתק החלפה, כי לא תמיד אנחנו קולעים בול בטעם. כמובן שכל מתנה צריכה להיות אישית ומלווה במכתב אהבה או ברכה מרגשת.

דגש הכי חשוב בכל קניית המתנות לחג הוא שהמתנות יבואו ממקום של נתינה ורצון טוב להפתיע ולהעניק, אם המתנה באה ממקום של טרחה ומעמסה, דעתי אישית זה לא שווה את זה.


 



תגיות המאמר: מתנות לראש השנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת שיין

מאת: ענת שייןקניות 26/03/14963 צפיות
פרחים הם חלק חיוני מעולם הטבע אשר מלווה אותנו לאורך כל החיים שלנו. כבר בתור ילדים קטנים היינו מתפלאים מהמראה המורכב והמרהיב של פרחים מסוגים שונים, וכמובן שבהמשך החיים למדנו על החשיבות של פרחים בתור כלי אשר בעזרתו ניתן להשתתף בשמחתו של אדם או אפילו להביע תנחומים. באמצעות פרחים אנחנו יכולים להפגין מגוון רחב של רגשות, ולבטא קשת שלמה של מחשבות, החל מ"אני אוהב אותך" וכלה ב"אני מצטער".

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica