חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה מועדפת בתל אביב

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/20151918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

אם להודות על האמת, בתל אביב ישנן אפשרויות רבות לעבודה לחיילים משוחררים. אבל אם כבר סופסוף התחלתם את החיים האזרחיים, ומצאתם עבודה, אז מדוע לא לבחור בעבודה מועדפת בתל אביב? מדוע לא לבחור בעבודה שתעניק לכם גם מענק עבודה מועדפת בתום התקופה?

לתושבי תל אביב והסביבה ישנו מגוון רחב של עבודות שנחשבות כעבודה מועדפת. הראשונה והבולטת שבהן, היא עבודה בבית מלון בתל אביב. העיר תל אביב מלאה בבתי מלון, רוב התל אביבים לא שמים לב אליהם, משום שהם אינם מגיעים לנפוש בתל אביב, אך בעיר ישנם עשרות רבות של בתי מלון, חלקם מלונות בוטיק קטנים של כמה עשרות חדרים, וחלקם בתי מלון גדולים מאוד עם מאות של חדרים, חלקם פונים ללקוחות שנופשים, וחלקם פונים לאנשים אשר מגיעים לעיר לרגל עסקים. מה שבטוח הוא שלא חסרה עבודה מועדפת בתל אביב בבתי מלון.

תחום נוסף שתל אביב משופעת בו, הן תחנות הדלק. למרות שהייתה כוונה בשנת 2014 להסיר את תחנות הדלק מרשימת העבודות שמוכרות כעבודה מועדפת, בסופו של דבר הגזירה לא נחתה על ראשנו, וכך עשרות אלפי חיילים משוחררים יכולים ליהנות מעבודה מועדפת בתל אביב בתחנות דלק. העבודה בתחנת דלק אינה קשה. בחלק גדול מהמקרים, עיקר העבודה היא למכור את הסחורה בחנויות  הנוחות, כמו המותג Yellow של חברת פז, המותג "מנטה" של חברת דלק, ועוד.

תפקיד נוסף שאפשר למלא וייחשב כעבודה מועדפת בתל אביב, הוא באתרי בניה. העיר תל אביב משופעת בבניה חדשה. בכל קרן רחוב קם לו מגדל חדש, ובכל שכונה אפשר למצוא בניינים שעוברים שיפוץ ומשנים את פניהם. לצערנו, בניגוד לפעם, חיילים משוחררים כיום לא מעוניינים לעבודה במקצועות הבנין, למרות שהתמורה בהם היא הגבוהה ביותר מבין העבודות שנחשבות עבודה מועדפת.

אז איך שלא מביטים בזה, ישנן אפשרויות רבות לעשות עבודה מועדפת בתל אביב. זה מתאים לתל אביבים שבינינו, וגם אלה בנמצאים בערי הלווין כמו רמת גן, גבעתיים ובת ים. אבל זה גם מתאים לכאלה שגרים קצת רחוק יותר בזכות התחבורה הציבורית לעיר הגדולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"מועדפת בעיר"

עבודה לצעירים ליד מקום המגורים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מועדפת בעיר

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152744 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174140 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152744 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: arielcהשמה17/04/151831 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152029 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151651 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151771 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

מאת: zahi cohenהשמה20/03/151607 צפיות
צעירים רבים אחרי השירות הצבאי שלהם בוחרים לעבור לחו"ל ולעבוד קצת. בי ן אם המניע כלכלי או החוויה מושכת אותם, מדובר בתופעה רחבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica