חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלבי ההתאהבות.

מאת: onlyLoveדייטינג28/08/20152050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מתאהב יותר מהר

התאהבות סימולטנית היא דבר נדיר ולרוב יש צד אחד שמתאהב מהר יותר מהצד השני. האם יש לכך חוקיות? מי מתאהב מהר יותר?

אחד הפרדוקסים הגדולים של עולם האהבה הוא ההתאהבות. אנו ´משתגעים´ מאהבה אחר גבר, או אישה מסוימים ומהרגע הזה והלאה מפסיקים לחשוב בהיגיון. הפרדוקס הוא שמצד אחד מדובר בתחושה מדהימה, אך מצד שני היא עלולה להוביל לכאב ושברון לב. מהניסיון שלנו, כשמרבית הזיווגים מתחילים, אחד מבני הזוג מתאהב מהר ויותר בבן הזוג השני. בחלק מהמקרים זה מתאזן בהמשך והזוגיות מצליחה לשרוד ובחלק המצב לא משתנה, מה שעלול להוביל לפירוק הקשר.

בטחון עצמי.

אחד הגורמים להתאהבות מהירה היא בטחון עצמי נמוך. נתחיל בכך שלמרות הדרך בה נהוג להציג בטחון עצמי נמוך בתקשורת, בטחון עצמי נמוך אינו קללה! אנשים רבים מאופיינים במצב שכזה וחיים איתו באושר. אף אחד לא מושלם ומה שנפגע במקום אחד זוכה לתגבור במקום אחר.
אבל, בחלק גדול מהמקרים אנשים עם בטחון עצמי נמוך נוהגים להתאהב מהר יותר בבני זוגם לקשר. ניתן לשער כי מכיוון שהם נמצאים במעין חשש מתמיד ורצון לאשרור חיצוני למהותם, הם מתאהבים מהר בכדי לחוש עם עצמם כי הם מצאו להם בני זוג וסוף-סוף יזכו לתמיכה לה הם זקוקים.

צורך בחיבה.

ישנם אנשים שזקוקים לחיבה בין-אישית יותר מאחרים. הצורך הזה הינו תמידי ולרוב לא משתנה, אלא אם מתרחש אירוע טראומתי כזה או אחר ואפילו במקרים בהם מתרחשת אכזבה, הצורך נשאר רדום עד אשר אירוע אחר מעורר אותו (כגון היכרות חדשה).
אנשים שזקוקים לחיבה באופן מתמיד תמיד יתרגשו יותר מזוגיות חדשה ועלולים לראות רק את הצדדים החיוביים בצד השני אשר אמור לספק עבורם את הצורך הזה – במילים אחרות, הם עלולים להתאהב מהר יותר.

ציפייה מראש.

לרבים מאיתנו קיימת מעין תפיסה של בני הזוג האידיאליים עבורנו. לעיתים התפיסה הזו מעורפלת ולעיתים היא ברורה מאוד. מאפיין זה משותף לכולנו מכיוון שאין אדם שלא מחזיק מעין תפיסות אידיאליות מסוג זה בנוגע למגוון רחב של נושאים, במיוחד נושא קריטי כמו אהבה וזוגיות.
במלכודת הציפייה מראש כולנו עלולים ליפול. הנפילה מתרחשת כאשר אנו נכנסים לזוגיות עם בני זוג שנדמה כי הם עונים על הקריטריונים השונים של דמות אידיאלית זו. הבעיה היא שמדובר באידיאל ואידיאל לעולם אינו מורכב כמו החיים האמיתיים, כמו בני האדם. לכן, התאהבות מהירה כאשר נדמה שהאידיאל שלנו נמצא, הינה אשליה לא פחות מסוכנת מאשר התאהבות מהירה מתוך צורך בחיבה, או בטחון עצמי נמוך.
לסיכום, התאהבות מהירה היא תופעה שמתרחשת גם אם נרצה וגם אם לא. מה שכן, יש להבין את המקורות הפנימיים שלנו להופעתה של תופעה זו ולהתנהל בשלב הראשוני של הזוגיות בהתאם.

מה דעתכם? אילו סוג אנשים מתאהבים מהר יותר? היכנסו עכשיו לאתר ההכרויות onlyLove ומצאו אהבה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר הכרויות www.onlylove.co.il

הוקם בשנת 2007 ומכיל מאגר גדול של פנוים ופנויות. האתר מתאים לחילונים ודתיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת onlyLove

מאת: onlyLoveדייטינג28/08/151654 צפיות
ימי הקיץ מהווים עבורנו תקופה מלאת הזדמנויות למציאת זוגיות. רבים בוחרים לנצל את התקופה בעבור הנאה לא מחייבת של קשרים רופפים עם בני המין השני. לעומתם, ישנם רבים אשר למרות הבילויים וההנאה עדיין מתמקדים במציאת זוגיות רצינית. במהלך השנה אנו נוטים לרוב להתמיד במפגשים עם המעגל החברתי הקרוב שלנו אבל בקיץ לעומת זאת, אנו מבלים יותר בחברתם של אנשים מחוץ למעגל זה. לדעת סוג המחפשים השני, מכיוון שבעונת הקיץ הינו אנו מתערבבים עם אנשים ממעגלים חברתיים שונים, ניתן להכיר אנשים חדשים למטרת זוגיות ארוכת טווח.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152581 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151928 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151947 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151961 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151899 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152162 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151832 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica