חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונה רכבים לפירוק

מאת: golan seoתחבורה ורכב - כללי01/09/2015982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קונה רכבים לפירוק

בתור ניר המהיר קונה רכבים לפירוק אני קונה המון רכבים אחרי תאונות או שריפות או כאלה שכבר צריכים לרדת מהכביש. אני חושב שהגעתי למקצוע הזה דווקא בגלל "מחלת ההגה" שלי וגם האהבה שלי למכוניות כבר מגיל צעיר.

בתור ילד אני זוכר שהייתי עומד בחלון ומביט על כל המכוניות על הכביש וחולם יום אחד כשאהיה גדול שתהיה לי לארק כמו שיש לשכן שלי ירון, לארק 1967 כמו בסרטים של אלביס עם גג נפתח אדומה. לא היה אוטו כזה בכל השכונה חוץ מאשר לירון ואיך להגיד לכם, כשהוא היה מחנה אותה מתחת לבניין, כל הילדים היו רצים לעשות סיבוב ואני רק הייתי מביט עליו וחולם, מתי יהיה לי כזה אוטו.

לא ידעתי שיום אחד אפגוש את הלארק הזו ובנסיבות לא כל כך נעימות. החיים מה שנקרא מפתיעים אותנו. אף אחד לא יודע מה יקרה לו, אף אחד גם לא יודע איך דברים יחזרו אליו וכך חזרה אלי הלארק של ירון אחרי 20 שנה.

בדרך כלל אני קונה כל רכב ישן או לברזל או לחלפים ונוסע לכל קצות הארץ כדי לרכוש את הרכבים. לפעמים אני רואה רכב שאתה ממש מבין שיש לו היסטוריה מפוארת וקצת עצוב לך איך הוא גמר את החיים שלו על הכביש, היו לי גם כמה לארקים שכבר יצאו משימוש  ותמיד כשאני קונה לארק לפירוק אני נזכר באלרק של ירון, החלום של חיי.

כך יצא שלפני חודש בערך נסעתי עד הערבה כדי לקנות רכב מסוג לארק וגם שילבתי את זה עם איזה טיול בסביבה. אזור יפה לטיול הערבה.

הבחור שקניתי ממנו את הלארק סיפר לי שקוראים לו עדי וקבענו להיפגש במושב שלו.

אחרי כמה שעות של נסיעה הגעתי למושב, עדי הזמין אותי לחצר שלו כדי לאסוף משם את הגולם לחלקים ומה אני רואה ?

הוא היה מעוך, דעוי עם מלא לשלשת יונים עליו אבל זיהיתי אותו. לא היה לי ספק בכלל- זה הלארק של ירון ואיך הוא הגיע למושב בערבה.

ואז סיפר לי עדי כי ירון היה שכן שלו, והם התחברו כי הוא חובב מכוניות אספנות וגם ירון היה. ואיך שהוא קרע את הערבה עם הלארק האדומה הנוצצת שלו ואיך כמעט מקומון שלא צילם אותו עם הלארק שלו, עד שהמשפחה החליטה לנסוע לחו"ל כי אשתו של ירון הלכה ללמוד. והוא השאיר לעדי את הלארק והיא הייתה יפה כמו כלה ביום חתונתה רק מה, ראתה יותר מדי מוסכים בחיים שלה, ויותר מדי כסף נשפך על חלקי החילוף שלה עד שכעת לא נותרה לעדי שום ברירה אלא למכור אותה לחלפים.

סיפרתי לעדי איך אני מכיר את הלארק וממתי אני מכיר את ירון ושנינו חשבנו שהחיים יותר מפתיעים כשיש לך לארק אדומה כזו שמחזירה אותך לגיל 10 ולחלומות שהיו לך בתור ילד.

היום אני יכול להגיד שכמו שאני חיפשתי את המקצוע הזה, ככה הוא מצא אותי. זה לא סתם שאני אוהב מכוניות לא רק לפירוק אלא בכלל, כל מה שנוסע או נסע על ארבע גלגלים זה האהבה של חיי.

אבל אין ולא תהיה יותר כמו הלארק של ירון.

ואם לומר את האמת, היא לא הגיעה לפירוק. היא עומדת אצלי בחנייה מול המשרד, כמה שהיא זקנה היא מרגשת אותי ואין סיכוי שאני מוכר אותה לאף אחד.

אף אחד לא מוכר את החלומות שלו בשביל כסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

golan seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת golan seo

מאת: golan seoקידום אתרים11/09/151546 צפיות
גולן קידום אתרים בגוגל מעל עשור, גולן כמו כן מומחה בבניית אתרים חכמים מותאמים לסלולר, ברשותנו מאגר לקוחות עסקים ענק שבו ניתן להתרשם מהמיקומים של הלקוחות שלנו,,,המוטו שלנו אם אתה לא 1 אתה לא מנצח את המתחרים שלך אז למה אתם מחכים הכנסו עכשיו לאתר של golan seo http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il/

מאת: golan seoהלוואות11/09/152599 צפיות
הלוואה לרכב- כן או לא.....eloan הלוואה חברתית שכמה לתת מענה נגד הבנקים ונגד העמלות הגבוהות שמקום המדינה פשוט דורסים את האזרח הפשוט, אז למה אתם מחכים כנסו לעזור לנו להלחם בבנקים צמאי דם צמאי כסף

מאת: golan seoהלוואות11/09/151907 צפיות
איך להשיג מימון לרכב? eloan הלוואה חברתית

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151171 צפיות
ניר המהיר- קונה רכבים לפירוק כבר מעל 10 שנים http://xn--5dbfcctalkiz4c1alfh.org.il/

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151095 צפיות
עולם מחסני הדלת- מבחר דלתות פנים מעוצבות

מאת: golan seoעסקים, מימון וכספים01/09/153557 צפיות
פעם כדי לדעת איזה החזרים נחזיר בגין הלוואה, נאלצנו לכתת את רגלינו עם אלף מסמכים וחיכינו די הרבה זמן לקבלת תשובה. היום באינטרנט בהרבה מאוד אתרים יש מחשבון הלוואה.https://www.eloan.co.il/

מאת: golan seoפרסום באינטרנט21/05/152063 צפיות
כשמשתמשים בהלוואה ככלי להתפתחות באיכות החיים, ולא בהכרח כפלסטר לבור כלכלי, אפשר ליהנות מרווחה אישית בטווח הקצר והארוך כאחד. הלוואה מיידית מתאימה לאנשים שזקוקים לסכום כסף כדי להשתמש בו עכשיו, באופן מיידי. כל אחד והצורך שלו בהלוואה. היתרון של הלוואה עם צורך מיידי בפלטפורמת eLoan בולט במיוחד. למה, למי זה מתאים ואיך זה עובד? כל התשובות כאן לפניכם.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205093 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica