חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת ציוד לאירועים כמו חדש

השכרת ציוד לאירועים כמו חדש

החוכמה בבחירת חברה להשכרת ציוד לאירועים זה לדעת להסתכל על הדברים הנכונים למשל: רמת התחזוקה של הציוד. אי אפשר להסתיר בלאי עם מפות וחברה רצינית צריכה לדעת לתחזק ולחדש את ציוד האירועים שלה אחרי כל אירוע . אנואר השכרת ציוד לאירועים עומדת בסטנדרט איכות גבוה ומבצעת בדיקות איכות לפני כל מסירה .

כדי לסבר את אוזניכם אנו מביאים לכם סיפור שקרה לאחת מחברות השכרת הציוד בישראל ...

מקרה אמיתי שקרה ושעלה הרבה כסף לחברה מסוימת להשכרת ציוד לאירועים מהדרום, שחשבה שהכי חשוב זה שיש לה מלאי של שולחנות וכיסאות, אבל שכחה שצריך גם לתחזק אותם. השכרת ציוד לאירועים זה ציוד שמאירוע לאירוע הוא מתבלה, ואם אתה רוצה להמשיך ולהשכיר אותו, אתה חייב לתחזק אותו אחרת, כמו הסיפור הבא שלנו, זה יעלה לך הרבה מאוד כסף.

הבורג המשוחרר בשולחן הבר...

טליה הוזמנה לחתונה באחד מהישובים בדרום. היה מדובר בחברה טובה שלה מהעבודה וטליה יחד עם עוד כמה עובדים, הגיעה לאירוע. לכבוד האירוע לבשה טליה שמלה שעלתה לה 750 ₪, שמלת אירוע נוצצת ומיוחדת לאירועים.

קבלת הפנים הייתה מצוינת. היו שולחנות וכיסאות בר לבנים יפים וגבוהים, וטליה יחד עם חבריה התיישבה ליד אחד מהשולחנות הללו.

הם ישבו, פטפטו, החליפו חוויות, שתו יין וכאשר הגיעה שעת החופה, ביקשו כולם לצאת אל הרחבה שבחוץ, שם עמדה החופה הלבנה המפוארת.

כולם יצאו אבל טליה נתקעה. איש מחבריה לא שם לב, אבל טליה כמו "התחברה" לחלק התחתון של השולחן. כשהיא התכופפה, היא שמעה רעש של קרע ונבהלה, היא הרגישה שהחלק הקדמי של השמלה משתחרר, וכאשר נעמדה על רגליה, נפער קרע עצום בקדמת השמלה שנמשך ממנו חלק מהבד שהיה כרוך סביב בורג תחתון בשולחן הבר. כן בורג גדול, זקוף, בולט וחד.

אי אפשר אפילו לדמיין את הבושה, עוגמת הנפש והדמעות שפרצו מטליה. השמלה שלה נקרעה וכדי לשרוד את האירוע היא פשוט לקחה את שני הקצוות וקשרה אותם לאיזה שהוא קשר בצד, כאילו שזה חלק מהעיצוב של השמלה.

אין ספק שעכשיו עבור טליה האירוע היה הרוס, כל הזמן עמדו דמעות בעיניה והיא ניסתה להסתיר את המבוכה, הצער והאכזבה שלה מה"אסון" של השמלה.

הבורג הסורר צולם ותועד

במהלך הערב חזרה טליה אל השולחן הסורר שכבר הוזז ממקומו למקום אחר, היא איתרה אותו לפי הבורג הזקוף שעוד השתלשל מלמטה וצילמה את הכול מקרוב.

אחרי החתונה היא פנתה אל חברתה הכלה ושאלה אותה מיהי החברה שהשכירה להם את הציוד לאירוע וקיבלה ממנה טלפון ושם.

טליה פנתה אליהם, הסבירה להם מה קרה. לזכותם יאמר שאחרי שהם קיבלו את התמונות ואת צילום השמלה הקרועה, הם אפילו לא התווכחו ופיצו את טליה במלוא סכום השמלה, כולל הוצאות על עוגמת נפש.

טליה זכרה את השם של חברת השכרת ציוד לאירועים הזו, ומעולם לא המליצה עליה בפני חבריה. גם הכלה מחקה את השם שלהם מהזיכרון שלה. היה מאוד לא נעים לה על מה שקרה לשמלה של טליה, בגלל בורג אחד שמישהו שכח להבריג חזרה.

להשקיע בתחזוקת ציוד לאירועים!

הדבר החשוב ביותר שצריך להשקיע בו בכל חברה להשכרת ציוד לאירועים זה בשימור, תחזוקה וחידוש מלאי הריהוט והציוד לאירועים. כיסאות ושולחנות צריך מדי פעם לשפשף, לחזק ברגים, ללטש, לצבוע מחדש. אף אחד לא רוצה לחזור מחתונה עם שמלה קרועה ואף אחד לא רוצה לשבת על כיסא מלוכלך.

ניקיון הוא חלק אחד, אבל יש להקפיד גם על תיקונים שיחזירו לריהוט את המראה היפה, הנקי והחדש וגם ימנעו תאונות כמו זה שקרה לטליה. בורג אחד שעלה לחברה הרבה מאוד כסף. לו היו מתחזקים קודם את הציוד לאירועים שלהם בצורה מקצועית היו יכולים לחסוך הרבה כסף ולהרוויח עוד לקוחות חדשים.

חברת אנואר השכרת ציוד לאירועים עומדת בסטנדרטים מחמירים מבחינת איכות הציוד שאותו היא מוציאה להשכרה

הציוד עובר בדיקה מקיפה לפני שליחתו ללקוח . ציוד שלא עומד בסטנדרט איכות יוצא מהמערכת .

אנו מספקים :

השכרת שולחנות לאירועים

השכרת כסאות לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

שירות אדיב ומקצועי בפריסה ארצית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנואר השכרת ציוד לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו אנואר

מאת: דודו אנואר הפקות אירועים28/10/151241 צפיות
כל חברה שעושה כנסים יודעת שאירוע מוצלח מתחיל מבחירה של ריהוט, של אלמנטים דקורטיביים ועד לצלחת עליה מגישים את הכיבוד. זה השם והמוניטין של החברה.

מאת: דודו אנואר הפקות אירועים28/10/151073 צפיות
רוצים לשדרג את האירוע- ציוד לאירועים בסגנון שלכם! הוספה של כמה ספות, כורסאות ופופים, מעניקה לכל אירוע סגנון ואווירה חדשים. הרבה אנשים לוקחים גן אירועים או אולם, אבל משדרגים את העיצוב עם תוספות של פריטי ריהוט. זה גם יוצר אווירה וגם הופך את האירוע שלכם ליחיד ומיוחד.

מאת: דודו אנואר הפקות אירועים17/10/15806 צפיות
אחד הדברים הכי חשובים בכל אירוע זה שהכול יתקתק. שהתאורה תעבוד, שהחשמל יפעל, שהבמה תוקם, שציוד ההגברה יחובר, שהדיג'יי יגיע ורצוי שגם הרב... יש לנוח סיפור לא כל כך נחמד בשבילכם, שמקורו באי הבנה וסופו בעוגמת נפש עצומה. אפשר לומר במילה אחת. השכרת ציוד לאירועים היא התחייבות שצריך לעמוד בה. אין כזה דבר לאחר, אין כזה דבר לא לספק את הריהוט או הציוד של הלקוח, אין דבר כזה ברגע האחרון להודיע שחסרים פריטים. אין כזה דבר. לצערנו יש המון חברות שפועלות באוויר, שאין להן מערכת לוגיסטית משוכללת, שהן לא מאורגנות,

מאת: דודו אנואר עסקים - כללי24/08/15725 צפיות
יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.

מאת: דודו אנואר עסקים - כללי24/08/15763 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, הוא האופי והאווירה שלו ואת זה בין השאר יוצר הריהוט, פריטי הדקורציה, כאשר כולם ביחד באים לבטא סגנון מסוים שרוצים ליצור באירוע בשביל זה יש ציוד לאירוע שנטי, וציוד אחר לאירוע קלאסי וטרופי. אירוע יפני ומזרחי ולכל אירוע כזה הריהוט והציוד המיוחדים שלו. לכל סגנון של אירוע יש את המאפיינים, הצבעים והפריטים השייכים לו.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica