חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לדרוך על הדק - ולהדק!!

ההחלטה להתקין דק לחצר, הנה נכונה וחשובה. בטרם החלת הפרויקט, חשוב מאוד לנקות לגמרי את האדמה מהאבנים, מהתלוליות, מהעשבים ומהמפגעים האחרים. השטח חייב להיות חלק לחלוטין, ולכן יש להקפיד מאוד על הכנת השטח בצורה הטובה ביותר. רק לאחר מכן, ניתן יהיה לחפור את הבורות עמוקים יחסית, שבתוכם יוטמנו רגלי הדק.


מומלץ לקחת בחשבון את העומס העתידי שיוטל עליו בגינה, ולחשב היטב את העומק הנדרש עבור אותם בורות. יועצים בתחום, טוענים כי דק לחצר שעתיד להיות מיועד עבור ישיבה או הליכה, זקוק לבורות בעומק של חצי מטר בערך. לעומת זאת, אם הוא עתיד להחזיק מערכות ישיבה כבדות, נדרשים בורות בעומק של כמטר או יותר.


כשבוע לפני התקנת דק לחצר, כדאי לרסס את האדמה בחומרים רעילים ייעודיים, אשר ימנעו את העשבים לצמוח ולשבש את הדק. רק לאחר מכן, ניתן יהיה לכסות את הגינה ב"יריעה ביטומנית" מיוחדת, מסוג טוב. לאחר מכן, יש לצקת את הבטון על הבורות ולהבטיח, בעצם, תשתית יציבה מספיק. לבסוף, מציבים את רגלי הדק, כאשר יש להקפיד על מרחק אחיד ביניהם (נהוג לשמור על חצי מטר של מרחק, לערך).


מוכנים לחבר את הקרשים?

על מנת לסיים את התשתית, מחברים את הקרשים ורק מעליהם יורכב בעצם דק לחצר. כמובן שחשוב מאוד להקפיד על הזוויות המתאימות, כך שהדק יונח בצורה ישרה. בדרך כלל, רובן של המשפחות בוחרות לאתר בעלי מקצוע אשר יוכלו לבצע את העבודה הזו בצורה יעילה ומנוסה. עבודות שאינן מתבצעות ברמה הגבוהה ביותר, לא תצלחנה להחזיק מעמד - וחבל. הגימורים חייבים להיות מעולים, ממש כמו עבודת ההכנה וההתקנה של המוצר. לשם כך, מומלץ במיוחד להיעזר בשירותיהם של מומחים, ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

 



תגיות המאמר: דק, דק לחצר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222686 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22938 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223109 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223124 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213194 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211243 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202731 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222928 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222799 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187375 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187482 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188022 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179615 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica