חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת מקווה

מאת: שלום כהןהפקות אירועים24/11/20151674 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מסיבת מקווה - לחגוג  באווירה מסורתית

המעבר מחיי רווקות לחיי נישואין כרוך בטקסים שונים, שדרכם עובר הזוג- אירוסין, קידושין ונישואין הם השלבים הבסיסיים. סביב הטקסים הללו, התפתחו מנהגים וטקסים רבים נוספים, בהתאם לפולקלור העדתי ורוח הזמן. כך, למשל, חלק מעדות המזרח נוהגות לקיים חינה טרם החתונה. אפשר לחגוג את המעבר לחיי נישואין באמצעו עריכת מסיבת רווקות, שיכולה לקבל אופי מצחיק, יצירתי או אפילו סקסי- הכל בהתאם לרצונה של בעלת השמחה. עם זאת, יש כאלו שרוצות לציין את המעבר החשוב הזה ללא המסיבה הזו- אם מטעמים של צניעות ואם מטעמים של רצון להיות מקורית. עבור כלות שמחפשות את המקוריות ואת החיבור למסורת, מסיבת מקווה היא קונספט שיכול להתאים מאוד.

מהי מסיבת מקווה?

על פי ההלכה היהודית, כל אישה נשואה מחויבת להגיע לטבול במקווה טהרה בתדירות מסוימת, הקבועה בדיני טהרת המשפחה. כחלק מההכנות לחתונה, האישה מגיעה לטבול שם טרם החתונה. הטבילה צריכה להתבצע עד יומיים לפני החתונה ויש להשיג אישור בכתב, המעיד על ביצוע הטבילה. כל זאת, על מנת שהכלה תגיע טהורה למעמד החתונה- שלפי תורת הסוד, טומן בחובו סגולות עצומות לחתן ולכלה. אפשר להשאיר את הטבילה במקווה כאקט טכני ותו לא, אך אפשר גם לארגן אירוע, שיציין את חגיגיות הטבילה הראשונה במקווה. מסיבת מקווה היא תופעה שמתקיימת בשנים האחרונות בקרב נשים מסורתיות ודתיות.

אופייה של מסיבת המקווה

הטבילה במקווה היא אקט פרטי בשני מובנים- קודם כל, זהו המקום בו האישה מתייחדת עם כל גופה, כמו שהוא. מעבר לכך, לפי ההלכה, מדובר באקט שמיועד לחזק את הקשר שבין הבעל לאישה. באופן טבעי, מסיבת המקווה צריכה להיות אינטימית ומצומצמת, כדי לשקף את אופיה המיוחד של הטבילה במקווה. אין זה אומר, כמובן, שהמסיבה צריכה להיות שקטה ומאופקת- ההיפך הוא הנכון. מאחר ומדובר באירוע שכולל את החברות הטובות ביותר, שנמצאות באותו הראש עם הכלה המיועדת, אפשר להפיק מסיבה מוצלחת, שתיסוב סביב אטרקציה מסוימת (למשל, מספרת סיפורים או מיני חינה) או שתהיה פשוט חגיגה, שתכלול אוכל איכותי ומוזיקה משובחת.

אירוע חברתי מצומצם

 

למסיבת מקווה מצומצמת במשתתפים יש יתרונות חשובים. קודם כל, ברמה הפיננסית, אירוע קטן הוא אירוע זול- לא צריך להשכיר מקום רחב ידיים או להכין מלא מנות אוכל. מעבר לכך, אירוע קטן ואינטימי יכול להיות הזדמנות טובה להידוק הקשרים החברתיים עם החברות הטובות, שמלוות את הכלה באחד מהרגעים החשובים בדרך להקמת המשפחה. זוהי מסיבה שבדרך כלל לא יוזמנו אליה גברים, כך שהנשים יוכלו לנצל את ההזדמנות כדי לשוחח על נושאים אישיים ולקבל עצות בתחומים הללו, באווירה אישית של הבנה מצד הנשים. הכלה תוכל לנצל את המסיבה ואת הטבילה במקווה כדי לצבור אנרגיות לקראת היום הגדול.

 



תגיות המאמר: מסיבת מקווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205108 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204995 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195454 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196403 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191284 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195877 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181566 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica