חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העיקרים לבחירה נכונה של עורך פטנט

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/20157422 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההגשה של מסמך בקשה לפטנט הינה פעולה חשובה אשר תגדיר את מרחב הפעולה של הקניין הרוחני וההמצאה תוכל להיות מאושרת או להידחות על ידי משרד הפטנטים, לכן חשו לבצע את כל ההכנה של המסמך בצורה קפדנית ולהיעזר בבעל סמכות בעניין זה כדי שהבקשה לאישור פטנט תעבור בהצלחה ויתקבל האישור הנכסף שיאפשר מעבר לשלב הבא בתוכנית.


איך בוחרים עורך פטנטים?

1. ישנה חשיבות רבה להשכלה של העורך שאת שירותיו אתם רוצים לשכור עבור הרישום של הפטנט שלכם. אומנם הדרישה המינימאלית של חוק הפטנטים הינה השכלה גבוהה פורמאלית של תואר ראשון במדעים אבל אם נבחר במשרד אשר מנוהל על ידי עורך פטנטים מנוסה בעל דוקטורט במדעים הרי שנגדיל את הסיכויים להעשיר את העריכה במידה רבה ולא נסתפק במינימום לפטנט החשוב שלנו.


2. חשוב לגשת לגישת ייעוץ ראשונית עם עורך פטנטים שאתם מעוניינים בו בתור הסמכות המקצועית לניסוח הבקשה שלכם. חלק מן שיחות הללו נעשות רק בתשלום אולם חשוב למצוא בעל מקצוע שלא דורש תשלום עבור שיחה של ייעוץ מפני שדבר זה יותיר רושם חיובי עבורכם ויקנה לכם את האפשרות לנהל מערכת יחסים נוחה בתור לקוחות.


3. בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.


4. כמו בכל תחום אחר חשוב לקבל המלצות מאנשים אחרים שכבר קיבלו טיפול הולם ממשרד עורכי פטנטים אליו אתם רוצים לגשת על מנת שתדעו מעל לכל ספק שאתם קושרים את עתיד הצלחת הפטנט באדם שימלא את תפקידו על הצד הטוב ביות מכל ההיבטים הנדרשים במקצוע זה.

 



תגיות המאמר: פטנטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201095 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205604 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201802 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192575 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191996 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191773 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193721 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196026 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145139 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918771 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196213 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157436 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157295 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153127 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica