חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לגדל עגבניות בבית לגמרי לבד

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/20157436 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לגדל עגבניות בבית לגמרי לבד

מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

שלב ראשון

בחרו מקום בבית (מומלץ בגינה) שיש בו הרבה אור כדי לשתול את צמח העגבנייה שלכם. עגבנייה צריכה בין 6-7 שעות של אור ביום כדי לצמוח ולפרוח כמו שצריך. אם אתם שותלים מספר שתילים של עגבניה שימו לב שאתם משאירים מרחק של כ40 ס''מ בין כל שתיל כדי שלא יפריעו אחד לשני לצמוח והם יצאו מושלמים כמו בחנות.

שלב שני

דשנו את גינתכם לפני שאתם שותלים את צמח העגבנייה. עבור כל מטר רבוע בגינתכם השתמשו בכ25-40 ק"ג של דשן. שכבת האדמה העליונה צריכה להיות מכוסה כולה בדשן, בערך כ6 ס''מ.

שלב שלישי

הציבו עמודים לתמיכה בצמח העגבנייה שלכם. תוכלו להשתמש גם בכלובים לצמחים שמוכרים בכל משתלה. צמח העגבנייה יכול להגיע אפילו ל2 מטר גובה וחבל שהוא יפול לכם שנייה לפני סוף הדרך.

שלב רביעי

שתלו את הצמח שלכם עמוק באדמה. יותר ממחצית מהצמח צריך להיות קבור בתוך האדמה. חשוב לעשות זאת כדי לדאוג ששורשי הצמח יספגו כמה שיותר מים ויהיה להם במה לאחוז.

שלב חמישי

כבר כמעט למדתם איך לגדל את הצמח העגבנייה לבד. כדי למנוע הלם ראשוני מהשתילה לצמח ובכך להרוס את כל העבודה הקשה שלכם, השקו כל אחד מצמחי העגבנייה בכ4 ליטרים של מים מיד לאחר השתילה.

שלב שישי

לאחר השתילה, השקו במשך שבוע ימים כל יום את צמחי העבנייה שלכם ב500 מ''ל של מים חמימים.

וזהו! למדתם איך לגדל את צמל העגבנייה. העגבניות צריכות להופיע כחודש וחצי לאחר השתילה. מומלץ לקטוף אותן רק לאחר שהן בשלות לגמרי. תוכלו להוסיף את העגבניות לסלט, לטגן אותן או סתם לאכול אותן ככה כמו שהן. ללא חומרי הדברה או חומרים כדי לשמור על טריות העגבנייה. תוכלו להביא את העגבנייה לילדכם ללא חשש שיפגעו. ותאמינו לי, הילדים מתים גם על תהליך השתילה!

אז שיהיה לכם בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151384 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןגינון24/07/151384 צפיות
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית? אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153156 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15965 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15845 צפיות
עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15872 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאת: אוריה חןמחשבים ניידים17/07/151533 צפיות
מטען למחשב נייד הוא החלק שמתחבר משקע החשמל לתוך הפלאג טעינה שקיים במחשב הנייד שלכם. בישראל שוק המטענים פורה מאוד כאשר הממוצע של החלפת מטען פגום הוא אחת לשלוש שנים

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196026 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145141 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918773 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196213 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/157423 צפיות
בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157295 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153127 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica